نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
محتویات
پروسه پنکیک زدن به طور
همانگونه که میدانید، پنکک آرایشی نوعی از آرایش و پیرایش به حساب آورده می شود،که شالوده آن، سنگین، قطور، و دارنده موم و روغن بوده میباشد و با استعمال از آن، می قدرت پوشش دهی متعددی را بر روی پوست فیس تشکیل داد. عموما از این گونه کرم های فشرده در تالار های نمایش زنده و سینما برای دسته ها و بازیگران، به کارگیری می‌شود. انگیزه اصلی از به کار بستن پنکیک بر روی پوست، مخفی کردن عیوب و نواقص مو جود بر رخ میباشد که به هنگام استعمال از کرم پودر فشرده، همگی نواحی و ناهمواری ها را یک پارچه کرده و زیبایی خاصی به فیس میدهد. و خانم هایی که زیاد از استخر استعمال می‌نمایند یا این که تعریق زیاد دارا‌هستند هم به راحتی می‌توانند از کرم پودر فشرده یا این که به عبارتی پنکک به کارگیری کنند، این پنکیک های ارایشی خواص ضدآب داشته و در آب نیز مقاوم میباشند. همانگونه که در نوشته‌ی علمی پنکیک چه میباشد، گفته شد، خانم هایی که دارنده پوستی چرب میباشند، بیش تر از پنکیک استعمال می‌کنند، زیرا این کرم پودرفشرده بسیار مقاوم بوده و سبب ریزش نمیشود و حتی درخشان بودن پوست را نیز می‌گیرد. یکی‌از نکات مهم در خرید کرم پودر فشرده برای پوست چرب،داشتن برچسب (Oil Free) یا این که (Matt) بوده،که داشتن این برچسب بیان‌کننده این میباشد که رخ هایی که دارنده جوش و چرب می باشند ، بازدارنده از جوش زدن دوباره میگردد.

فرایند پنکیک زدن به طور
قبلی از استارت به پنکک زدن، می بایست تجهیزات نخستین را نیز آماده نمائید، که فرایند آن به شرح ذیل میباشد:

در بالا، موهایتان را با تل و یا این که هرچیزی که سبب می‌گردد، موهایتان را به عقب هل دهید، به کار گیری فرمائید.
در چهره داشتن پوستی کم آب، از مرطوب کننده به کار گیری نموده و به بازه 5 دقیقه به طور استراحت دهید.
دراین مرحله بایستی اسفنج را با اسپری آب، مرطوب فرمائید که با سه نحوه میتوان آرایشی گوناگون داشت:
در شرایطی که که بخواهید پوشش منظمی بر روی پوست داشته باشید، صد رد صد اسفنج را پس از تر کردن، به طور کامل بفشارید تا در توا‌ن مرطوب ماندن باقی بماند و آبی‌رنگ دیگر نداشته باشید.
اگر که بخواهید پوشش سبکتری داشته باشید، می بایست اسفنج تر گردیده خویش را به طور ملایم، بفشارید و ایرادی هم ندارد که کمی آب در باطن خودش داشته باشد.
در‌صورتی‌که که اسفنج شما تر باشد و دارنده اب زیاد، میتوانید رگه های رخ و ناهمواری ها را کلاً از فی مابین ببرید.
حال بعداز تر کردن اسفنج به طرز های مختلف، می بایست اسفنج را در کرم پودر فشرده قرار دهید اما زیاد اسفنج را در پنکک فشار ندهید. اگر که بخواهید، آرایش و پیرایش حاذق تری داشته باشید، از اسپری آب بر روی اسفنج به کارگیری نکنید.

پس از آغشته شدن اسفنج به پنکیک آرایشی، حال بایستی آن را به همگی نواحی فیس مانند، بینی، سیرتکامل،پیشانی، و حتی پلک های خویش بزنید در‌صورتی‌که بخواهید پیرایش قویتر و جذابتری داشته باشید، میتوانید، پنککی را به گردن و پشت گوش بزنید.
اعتنا داشته باشید، در شرایطی‌که می‌خواهید پیرایش سبک و لایتی داشته باشید، مطلقا مقدار کمتری از پنکک به کارگیری فرمائید و آن را به طور کلی بر همگی نواحی پخش فرمائید.
نکته حائض اهمیت: به هنگام پنکک زدن، از نصیب رشد خط موی مسافت بگیرید و توجه نمائید در فیس داشتن جوش و لک، همگی نصیب ها پوشانده گردیده باشد.
بعداز اتمام عمل با اسفنج، در چهره تر بودن چهره می‌توانید با یک دستمال به طور ضربه ای آهسته روی پوست چهره ، نواحی تر را کم آب فرمائید.
پس از فرآیند بالا، می اقتدار با یک براش کلیه نواحی رخ را یکپارچه نمائید، آن‌گاه براش را آغشته به کانسیلر یا این که کرم های مبنا، کنید و همگی چهره را با آن بپوشانید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 بهترین مارک پنکیک
کانتور را صرفا در حوالی خط پرورش گیسو خویش انجام ندهید، بلکه بر شقیقه هاتون هم تمرکز نمائید. شما می‌خواهید خطوط کناره های پیشانی خویش را صاف فرمائید تا خطوط وحشتناک وجود نداشته باشد.
 
۳-گزینش حدود استخوان سیرتکامل
اشکال نقش مهمی در تکوین فیس های مربعی صورت  ایفا می نماید در حالتی که شما پیرو شایسته ترین ارشاد های آرایش و پیرایش برای فیس های مربع صورت می باشید می بایست به کانتور سیرتکامل ی خویش اعتنا فرمائید:
 
خطوط را در یک حرکات پیچشی صحیح تحت اشکال خویش تولید فرمائید. این منجر می‌شود که آنان اضافه به حیث رسد. به حافظه داشته باشید وقتی که شما سیرتکامل خویش را کانتور می‌کنید، شما قصد دارید برجستگی های چهره خویش را قابل انعطاف و لطیف نشان دهید.  پرهیز از کانتور  بیش تر از حد که سبب ساز می‌گردد صورت شما  بی عیب و نقص به حیث رسد.
 
۴-محو کردن خط فک
اشخاصی که دارنده صورت های مربع می باشند، خط فک پررنگ ای دارا‌هستند اینجانب مدام  برای به دست‌کم رساندن ضخامت خط فک خودم ایراد داشتم، البته در واقعیت این فعالیت بی آلایش خیس از آن میباشد که به حیث میرسد.
 
شما  در هنگام استعمال از کانتور برای فک خویش از حرکات دایره ای صورت به کارگیری نمایید تا خط فک شما متعادل شود.


 
۵-از هایلایتر برای پیشانی زنخدان روی بینی و استخوان سیرتکامل استعمال فرمائید
شایسته ترین نکات آرایش و پیرایش برای صورت های مربع صورت دربرگیرنده خطوط پیشانی، زنخدان، برجستگی بینی و استخوان سیرتکامل هست. بهتره برای پیشانی  و برجستگی بینی خویش از هایلایتر استعمال نمائید.
برای برجستگی سیرتکامل خویش از هایلایتر استعمال فرمائید تا پررنگ خیس به حیث رسد.
 
۶-از سایه های تیره برای پررنگ شدن چشماتون به کار گیری فرمائید
اکثر ما به دنبالدرشت نشان دادن چشمانمان هستیم . اینجانب معمولا روی سایه های بدون نور مانند قهوه ای، خاکستری، سیاه و حتی بنفش های تیره تمرکز میکنم. اینجانب متوجه شدم که چشمان با سایه تیره در به شت به حیث میرسد .



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
آشنایی صحیح از فرم رخ به آرایش و پیرایش مطلوب یاری می نماید همینطور برای اینکه شایسته ترین جور گیسو را برای رخ خویش تعیین نمایید گشوده هم نیاز دارید تا بدانید فرم چهره شما کدام یک از انواع هندسی میباشد.

آری تعجب نکنید فرم رخ شبیه انواع هندسی مانند بیضی، مربع، دایره یا این که گرد و قلبی صورت میباشد.

برای اینکه دیگر با اندازه گیری های مشقت بار متوجه چه گونه فرم صورتی داریم نشویم از طریق ریلکس تری به کار گیری میکنیم.

برای تشخیص صحیح فرم چهره پوست رخ می بایست خالی از میکاپ و آرایش و پیرایش باشد برای همین زمینه بهتر میباشد استحمام کرده و درون آینه بخار گرفته خزینه نگاه نمایید و چهره خویش را با انگشت کشیدن روی آینه یا این که با خودکار آرایشی بر روی بخار ترسیم فرمائید.

مرحله بعدی تشخیص دادن ظریف فرم رخ شما میباشد که در حدود کدام از انواع هندسی می‌باشد.

خصوصیات فرم رخ گرد
در شرایطی‌که ارتفاع و پهنا فیس شما مساوی باشد و و حریم گوش ها عریض خیس باشند و زنخدان گرد و سیرتکامل پررنگ باشد, شما دارنده رخ گرد می‌باشید.

پیرایش مطلوب رخ گرد
این جور فیس زاویه رخ را کمتر نمایان می‌نماید برای پررنگ نشان دادن زوایای چهره گرد بایستی:

۱/ جور ابرو زاویه دار باشد.

۲/ استعمال از رژگونه در تحت استخوان سیرتکامل برای پررنگ سازی باشد.

۳/ نوع موی هم طوری باشد که چهره لاغرتر و کشیده باشد پس ارتفاع موها را از زنخدان بلندتر فرمائید.

خصوصیات فرم چهره قلبی
زنخدان و سیرتکامل پر رنگ ای دارا هستند رخ نمایی کشیده با پیشانی پهن مانند میباشد.

پیرایش مطلوب چهره قلبی
۱/ پیرایش لب یار با خط لب و برق لب و عاری از رنگ باشد.

۲/ آرایش و پیرایش سیرتکامل ها بایستی جلب اعتنا نکند پس بایستی روی سیب سیرتکامل ها با به کارگیری از یک رنگ ملایم رژگونه بزنید تا چهره از شرایط کشیدگی دربیاید.

۳/ آرایش و پیرایش گیسو چتری با وضعیت فرق کج به‌این مدل جور فیس میاید.

خصوصیات رخ بیضی
پهنا فیس معدود خیس از ارتفاع آن میباشد, پیشانی کوتاه خیس از زنخدان میباشد

پیرایش مطلوب فیس بیضی
۱/ برای پررنگ سازی سیرتکامل می بایست از یک رژگونه برنز یا این که سرخ استعمال نمایید و آن را بصورت عرضی بر روی سیرتکامل ها بزنیم تا مقداری از کشیدگی چهره کمتر نماید.

۲/ هر نوع مویی چه کوتاه چه بلند بدین فرم چهره میاید.

ویژگی ها فرم رخ مستطیلی
زنخدان کشیده و لاغر و پیشانی کشیده یار با تیزی از ویژگی ها بارز فیس مستطیلی است.

آرایش و پیرایش مطلوب چهره مستطیل
۱/ برای پهن کردن رخ گزینش نوع موی چتری بلند روی پیشانی مطلوب میباشد.

۲/ برای معدود کردن درازی زنخدان و پیشانی با آرایش و پیرایش سیرتکامل صحیح ارتفاع رخ کمتر میشود.رژگونه را تحت استخوان سیرتکامل بزنید.

۳/ پیرایش لب به نحوی می بایست باشد تا جلب اعتنا نکند بعد از رنگ های پر‌نور پرهیز کنید.

خصوصیات فرم رخ مربع
اندازه های عرضی و طولی رخ همینطور فک و پیشانی یکسان میباشد.

آرایش و پیرایش مطلوب رخ مربع
۱/ زوایای این سیرتکامل چهره زیاد میباشد برای کمرنگ کردن این زاویه ها پیرایش سیرتکامل و لب را با رنگ های طیف سرخی انجام دهید.

۳/ روی سیرتکامل، پیشانی، زنخدان برای گرد نشان دادن چهره از کانتورنیگ به کارگیری نمائید.

۲/ از گونه موهای چتری البته معدود حجم می‌توانید برای نهفته کردن این زوایه ها امداد بگیرید.

خصوصیات فرم فیس مثلثی
پیشانی باریک/زنخدان پهن به شما میگوید که شما دارنده فیس مثلثی صورت می باشید.

پیرایش مطلوب رخ مثلثی
۱/آرایش و پیرایش دیده زیاد منجر کمتر چشم شدن زنخدان پهن شما میشود.

۲/به کار گیری از کانتورینگ در قسمت های از زنخدان آن را باریک خیس نشان می‌دهد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

کرم مرطوب کنندۀ رنگی

بهترین مارک پنکیک

از کرمهایی که کمترین رنگ را دارا‌هستند به کار گیری نمائید. کرمهای مرطوب کننده با رنگهای پر‌نور شایسته ترین تعیین برای پوشش چهره میباشد. از کرمی به کار گیری نمایید که SPF ( فاکتور حفظ در قبال آفتاب) آن از 15 به بالا باشد و رنگ کرم مرطوب کننده را نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان گزینش فرمائید. یکی‌از کرم های مرطوب کننده مطلوب که دربردارنده مواد ضد آفتاب نیز می‌باشد.

 

کرم پودر کم آب

این کرم برای پوست های ناصافی که نیاز به پوشاننده های سنگین تری دارا‌هستند مطلوب میباشد. کرم پودر کم آب برای فصل تابستان که معمولا” پوست مقداری چرب خیس می گردد، مطلوب میباشد. در اکثری از مواقع این کرم پودر بر کرم پودر چرب و مایع ارجحیت دارااست – حمل این کرم پور شل میباشد زیرا نمی ریزد و شما می‌توانید آن را در کیف آرایش و پیرایش، همپا خوتان داشته باشید__ همینطور در تولید این کرم پودر، از مواد مات و فارغ از جلایی مستعمل میباشد که چربی اضافی پوست را جذب می‌کند. بروشور این کرم را بخوانید و مطمئن گردید کرم تابستانی آن سیلیکا داشته باشد. سیلیکا مادۀ معدنی میباشد که چربی پوست را جذب می نماید.

 

پنکک مات

پنکک مات برای فصل تابستان بسیار مطلوب میباشد زیرا برق ناشی از چربی پوست را می‌گیرد. از این پنکک می‌توانید تنها روی نقاط چرب پوست به کارگیری فرمائید مثل پیشانی، بینی و زنخدان.

 

صفحه کم آب کن

این کاغذهای کم آب کن یکبار مصرف می باشند و چربی های مازاد روی پوست را بر می دارا‌هستند. شما میتوانید هر چندبار که نیاز پیدا کردید از این کاغذها به کار گیری نمایید زیرا ضرری برای پوست ندارند.

 

در زمینه‌ی چشمها، سیرتکامل ها و لب ها

استعمال از پنکک، تحت عنوان آستر پیرایش دیده

پیشین از پیرایش دیده، روی پلکهای خویش پودر پنکک بزنید تا پیرایش روی آن ثبت شود. با این فعالیت چربی پوست گرفته میشود و پوست فراهم می‌گردد تا سایه روی آن زده شود. عملکرد نمائید به جای سایه های کرمی از سایه های پودری استعمال فرمائید؛ زیرا سایه های کرمی معمولا” دربردارنده کرم های قابل انعطاف کننده می باشند و دوام متعددی ندارند.

 

خط دیده های ژله ای و مایع

این خط دیده ها ضدآب می‌باشند و روی پوست پخش نمی‌شوند. می اقتدار اعلام کرد مثل چسب روی پوست می چسبند و به ویژه برای روزهای گرم فصل‌تابستان بسیار مطلوب می‌باشند. در هوای مرطوب و گرم، این دسته خط دیده جایگزین بسیار قابل قبولی برای قلم دیده میباشد که معمولا” چرب میباشد و با رطوبت و گرمی هوا روی پوست پخش میگردد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

پوست های کم آب بخوانند

بهترين مارك پنكيك
دختران و خانم هایی که پوست بسیار بی آبی دارا هستند قطعا نخست از مرطوب کننده ای مطلوب به کار گیری کرده، بعداز مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و بعداز جذب بی نقص آن‌ها از پنکیک به کارگیری نمایند .

سوال پیش می‌آید چه مرطوب کننده ای بهتر میباشد؟
توصیه:

کرم مرطوب کننده کیووی با اس بی اف 30


روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟
می بایست توجه شود که پنکیک‌ ها اثر بخشی ضدآفتاب را نادر میکنند. علاوه بر این پنکیک در برخی مواقع سبب ساز گشوده شدن منافذ پوست میشود . با در حیث داشتن این نکات، میتوانید در رخ رغبت، ضد آفتابی را گزینش فرمائید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.

ضد آفتابی با این خصوصیات نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع مارک ها تعیین برایتان مشقت بار میباشد؟

ضد آفتاب کامپکت اس او آر با اس بی اف 50 و بالاترین کاور

 

چطور پنکیک بزنیم؟
او‌لین و مهمترین مرحله آن میباشد که پد پنکیک خویش را مرطوب فرمائید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس درصورتی که پیرو یک پوشش طبیعی روی پوست فیس تان میباشید، پد را زیاد مرطوب نکنید و همینطور برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را ابتدا فرمایید برای اینکه پوست رخ شما یکنواخت خیس بنظر رسد و هرچه قدر از سطح چهره را که می‌توانید پوشش بدهید : چهره، زنخدان، کناره های بینی و خطوط نزدیک دیده.

چه پنکیکی بزنیم؟
پنکیک سیلک میلادوپیز



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

*قرصهاي ويتامين E در جلوگيري از چين و چروكدكتر مهرگان گفت:‌مصرف ويتامين E مانند تيغ دولبه است در صورتي كه به اندازه مصرف شود موجب تقويت سيستم ايمني و ايجاد تاثيرات ضد چروك و آنتي اكسيدان دارد ولي در صورت مصرف زياد از حد موجب اختلال در سيستم ايمني و ابتلاي فرد به انواع بيماريها مي شود.وي در خصوص ميزان مصرف ويتامين E افزود: مصرف يك عدد قرص 400 ميلي گرم، 2 بار در هفته نياز افراد به اين ويتامين را مرتفع مي كند.اين متخصص پوست و زيبايي تصريح كرد:مصرف ويتامينها به صورت طبيعي بر مصرف قرصهاي ويتامين ارجحيت دارد، مصرف قرصهاي شيميايي بهتر است به حداقل رسانده شود.در افرادي كه به دلايلي قادر به مصرف ميوه ها و سبزيجات نيستند بهتر است قرصهاي ويتامين را تنها براي مدت كوتاهي استفاده كنند.

*تاثير كرمهاي ويتامينC در روشن شدن پوستويتامين C مهترين درمان ضد لك و ضد چروك است .اين متخصص پوست و زيبايي در پاسخ به سئوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص اينكه آيا مصرف كرمهاي ويتامين C موجب انعطاف پذيري پوست و برطرف شدن لكهاي پوستي مي شود يا مصرف اين كرمها بيشتر جنبه تبليغاتي دارد گفت: ويتامين C بصورت موضعي و خوراكي از مهمترين تركيبات درماني ضد لك و ضد چروك محسوب مي شود.وي افزود: اين ويتامين تاثيرات ضد چروكي قوي دارد.مصرف كرمهاي مختلف با درصدهاي متفاوتي از ويتامين C براساس نوع پوست موجب ايجاد اثرات ضدچروكي و ضد لك مي شود.داروهاي توليد شده داخل نيز داراي اثرات بسيار مناسب اين ويتامين هستند و نيازي به مصرف كرمهاي خارجي نيست.در افرادي كه ميوه كمتر مصرف مي كنند مصرف قرصهاي ويتامين C از درماني ضدلك است كه بر اساس تشخيص پزشك تجويز مي شود.البته مصرف ويتامين C طبيعي با نوشيدن يك ليوان آب پرتغال، آبليمو، آب كيوي يا آب طالبي مناسب تر از مصرف قرص ويتامين C است .كرمهاي حاوي ويتامين C بايد حداقل حاوي 10 درصد از اين ويتامين باشد براي تاثير ضد لكي كرم ميزان ويتامين C موجود در آن بايد حداقل به ميزان 10 تا 20 درصد باشد.كرمهاي ايراني موجود در بازار به ميزان 20 درصد و كرمهاي خارجي عرضه شده در بازار دارويي ايران نيز حاوي 30 درصد ويتامين c هستند.

* تاثيركرمهاي ليفتينگ در جلوگيري از افتادگي پوستدكتر مهرگان گفت: افتادگي پوست معمولا از سن 25سالگي شروع مي شود ولي در افراد مختلف تحت تاثير عواملي همچون خواب، استرس و مصرف سيگار، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و كاهش كلاژن و الاستين پوست و در نتيجه افتادگي پوست ايجاد مي شود بنابراين استفاده از كرم هاي مختلف از جمله كرم ليفتينگ براي جلوگيري از افتادگي پوست توصيه مي شود.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
استعمال از پنکیک و کرم پودر رابطه متعددی با دسته پوست هر شخص دارااست.

بعنوان نمونه بهتر میباشد افرادی که پوستی چرب و مسئله آکنه و جوش رخ را دارا‌هستند از مواد آرایشی سبک تری مانند پنکیک استعمال نمایند.

در کل کرم پودرها نسبت به پنکیک ها سنگین خیس میباشند. البته اشخاصی با پوست کم آب یا این که آن هایی که از پوشانندگی پنکیک رضایت ندارند، میتوانند برای ساعت های کوتاهی از کرم پودر هم استعمال نمایند. ولی بهتر میباشد اشخاصی با پوستی چرب، گونه های سوای روغن کرم پودرها را گزینش نمایند. چه بسا برندهای دارای اعتبار کرم پودر مطلوب پوست چرب نیز در سبد تولیدات خویش دارا هستند.

در حالتی که در گزینش پنکیک مطلوب در گیر سردرگمی می‌شوید و طولانی تر از پوشانندگی به‌دنبال یک فرآورده کیفیت خوب می‌باشید تا علاوه بر حفظ، پوشانندگی مناسبی هم داشته باشد، یک توصیه به شما: پودر موزاییکی اون میباشد. این پنکیک مطلوب گونه های پوست حتی حساس ترین ها است.

پودر موزاییکی کوورانس اون ( با یک تیر دو نشان بزنید )


شیوه استعمال:
تحت عنوان پنکیک، با به کار گیری از پد اختصاصی روی پوست فیس و گردن استعمال شود.

از رنگ های متعدد این مال می شود به تیتر رژگونه، سایه ابرو و دیده به کار گرفت.

همینطور با به کارگیری از یک برس پهن میتوانید از این جنس برای ثبت آرایش و پیرایش یا این که پر رنگ نمودن خطوط فیس به کارگیری کنید.

برای خانمهایی که میخواهند رخ ای برنا و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ به کار گیری از کرم پودر بهتر میباشد یا این که پنکیک؟

شاید شما هم جزو آن مدل از خانمهایی باشید که بعداز میکاپ سنتان اضافه چشم شود که ولی ناگفته نماند در اکثر مواقع این حادثه خواهد به‌زمین‌خورد و زیرا به لحاظ میرسد میتوان زیباتر از پیشین بود، هی طولانی تر آرایش و پیرایش می‌کنیم و همین باعث می‌شود که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان طولانی تر چشم شود .

یک کدام از مهم ترین فرآیند مهیا سازی پوست میباشد که می اقتدار اظهار‌کرد اساسی ترین نصیب میکاپ میباشد به دلیل آن که در صورتی‌که پوست یک پارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خویش را آنطور که بایستی نخواهند داشت بدین ترتیب بایستی این مرحله را بیش تر مد حیث داشت.

پنکیک و یا این که کرم ها چین و چروک ها را اضافه نشان می دهند!
برای اینکه پوستمان به طوری چشم شود که ما فقط آن را فراهم کرده باشیم و با گونه های کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک میباشد چشم شود و به نوعی سنمان را طولانی تر نشان ندهد بهتر میباشد :

نکته اولیه:
فارغ از در لحاظ دریافت کردن سن و رنگ پوست، در صورتی‌که پوست درخشان و شفافی دارید که از گونه های پوستهایی میباشد که مثل آینه می‌درخشد البته هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن مشهود است بهتر میباشد پس از زدن ضد آفتاب منحصر به فرد پوستتان از پنکیک استعمال فرمایید به دلیل آن که در‌این مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی نیکی برای جوشها داراست و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد بخشید که ولی دقت داشته باشید که هیچگاه پنکیک را بدور چشمها نزنید ( تاکید دوباره) و فقط با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را مقداری مات نمایید .

نکته دوم :
در صورتی‌که پوستی کم آب دارید و مدام مجبورید آن را با گونه های کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر میباشد در بعضا مورد ها خیر مدام آنهم به ترتیبی که در ذیل نقل شده میباشد از پنکیک در انتها آرایشتان به کارگیری نمائید به این دلیل‌که در هر سنی که باشید کم آبی پوستتان منجر می‌گردد که با پنکیک خطوط رخ ی شما بیش تر مشخص و معلوم شود، رویه بهتر آن میباشد که بعداز به کار گیری از ضد آفتاب منحصر پوستتان فقط از یک کرم پودر خوب به کار گیری نمائید که در شرایطی‌که که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از جور مات آن را تهیه و تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .

نکته سوم :
در شرایطی‌که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای میراث از جوش دارید و میخواهید آن را برای یک پیرایش ملایم و قشنگ فراهم فرمائید بهتر میباشد نخست ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، بعد از آن از یک کرم پودر خوب که امکان پوشانندگی خیر دارااست استعمال کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در انتها فعالیت پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با تکان گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را یه خرده از براقی به ماتی برسانید. گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید صرفا بگذارید و بردارید.

پوست های کم آب بخوانند
دختران و خانم هایی که پوست بسیار بی آبی دارا‌هستند بدون شک در آغاز از مرطوب کننده ای مطلوب به کارگیری کرده، بعداز مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و بعد از جذب بی نقص آن‌ها از پنکیک به کار گیری نمایند .

سوال پیش می‌آید چه مرطوب کننده ای بهتر میباشد؟
سفارش:

کرم مرطوب کننده کیووی با اس بی اف 30


روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟
بایستی توجه شود که پنکیک‌ ها اثر بخشی ضدآفتاب را نادر میکنند. علاوه بر این پنکیک در بعضی مواقع سبب ساز گشوده شدن منافذ پوست میشود . با در لحاظ داشتن این نکات، میتوانید در چهره رغبت، ضد آفتابی را گزینش نمایید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.

ضد آفتابی با این مشخصات نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع مارک ها تعیین برایتان طاقت فرسا میباشد؟

ضد آفتاب کامپکت اس او آر با اس بی اف 50 و بالاترین کاور

 

چطور پنکیک بزنیم؟
اولی و مهمترین مرحله آن میباشد که پد پنکیک خویش را مرطوب فرمایید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس در‌حالتی که در‌پی یک پوشش طبیعی روی پوست فیس تان میباشید، پد را زیاد مرطوب نکنید و همینطور برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را ابتدا نمائید برای اینکه پوست فیس شما یکنواخت خیس بنظر رسد و هرچه قدر از سطح فیس را که می‌توانید پوشش بدهید : فیس، زنخدان، کناره های بینی و خطوط نزدیک دیده.

چه پنکیکی بزنیم؟
پنکیک سیلک میلادوپیز

 

با چه چیزی پد پنکیک را مرطوب کنیم؟
اینکه می‌گوییم نخستین پد پنکیک را تر نمائید بدین مضمون‌ وجود ندارد که آن را ذیل شیر آب بگیرید بلکه در خواسته چکاندن یکسری قطره آب میباشد!

در‌حالتی که این فعالیت برایتان سخت میباشد با یک تیر دو نشان بزنید و از اسپری آب به کارگیری نمائید:

همان طور که در مقاله ها قبلی تیتر شوید، اسپری آب با آب تفاوت داراست. استعمال از آن را به جهت مختصات و خصوصیت های منحصر به فرد به فردش توصیه میشود.

اسپری آب را نمی شناسید؟ یک سفارش:
اسپری آب اون

 

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
کلیه ما خانم‌ها دوست داریم که زیبایی فیس خویش را بهتر نمایان کنیم؛ چه از روش آراستن، و چه از طرق دیگر مثل به کارگیری از ماسک رخ و غیره. البته برخی از خانم‌ها آراستن را دوست ندارند و ترجیح می دهند که رخ‌ای طبیعی داشته باشند. به همین عامل میباشد که ما تصمیم گرفتیم تا در نوشته‌علمی امروز، پیرایش معمولی چهره را به شما یادگرفتن دهیم. با چی بپوشم یار باشید!

 

فراهم کردن پوست برای پیرایش بی آلایش فیس
یک آرایش و پیرایش معمولی یعنی شما به میزانی معدود از یک کرم پودر و یا این که پنکیک دقیقا به رنگ پوست فیس خودتان استعمال نمایید. بنابراین می توانید عیوب پوست خویش را بپوشانید و آن را شادابتر و زیباتر نشان دهید. آن‌گاه میتوانید برای پر رنگ کردن زیبایی‌های طبیعی فیس خویش، از یک رژ لب و رژ سیرتکامل ملایم به کارگیری فرمائید و چشمان خویش را نیز تماما معمولی آرایش و پیرایش نمائید. در پی پروسه این پروسه را تماما برای شما شرح می دهیم.

 

در صدر، رخ خویش را به خیر بشویید
گذشته از به کار گیری از هر سیرتکامل مواد آرایشی، نخست می بایست پوست چهره خویش را برای این پروسه به نیکی فراهم نمایید. بهتر میباشد رخ خویش را با به کار گیری از یک شوینده چهره ملایم بشویید تا گرد و غبار و چربی از روی آن به طور کامل پاک بشود. آن‌گاه چهره خویش را با یک حوله منزه و قابل انعطاف و با ضربات آهسته کم آب نمائید.

در حالتی که هنوز هم آثاری از اسباب آرایش و پیرایش گذشته روی پوست صورتتان ما‌نده میباشد، با استعمال از پنبه پیرایش و مایع تمیز کننده پیرایش این اثرات را از روی پوست خویش تماما تمیز فرمایید. همت فرمائید از مواد تمیز کننده آرایشی که اکسفولیانت (لایه بردار) میباشند به کار گیری نکنید؛ زیرا این مواد منجر می شوند که پوست فیس شما ملتهب و قرمز رنگ بشود.

 

 

از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال فرمائید
مواد مرطوب کننده، پوست شما‌را آبرسانی کرده و آن را به طور کامل قابل انعطاف و لطیف می‌نمایند. به اندازه یک نخود از کرم مرطوب کننده را روی رمز انگشت خویش بزنید، آنگاه آن را روی خطوط پوست چهره خویش بمالید. حدودا ۵ دقیقه طاقت فرمائید که مرطوب کننده به خیر به پوستتان جذب شود. در‌حالتی که پوست صورتتان مستعد آلرژی و قرمز‌رنگ شدن میباشد، ترجیحا از کرم مرطوب کننده‌ای استعمال نمائید که عطر ندارد. در حالتی‌که پوست چهره شما به صورت طبیعی چرب میباشد، هیچ زمان از کرم مرطوب کننده‌ای که روغن مازاد دارااست به کارگیری نکنید. این گونه کرم‌ها منجر میشوند که پوست رخ شما از شرایط معمولی چربتر گردیده و جوش بزند.

 

 

از پرایمر آرایشی به کار گیری فرمائید
پرایمر آرایشی یکی‌از مواد آرایشی بسیار موءثر میباشد که یکسری عمل مهم برای شما انجام می دهد؛ ۱٫ به شما یاری مینماید تا پوستی قابل انعطاف و لطیف داشته باشید که مواد آرایشی به خیر و خوبی روی آن پخش میشوند. ۲٫ پوست شما‌را مات می‌نماید که به خصوص برای خانم‌هایی با پوست چرب و درخشان مطلوب میباشد. ۳٫ کاری می کند که معیار ماندگاری اثاثیه آرایشی روی پوست رخ شما ارتقا یابد.

به اندازه یک نخود از پرایمر آرایشی را روی نوک انگشت خویش بزنید. آن‌گاه آن را روی سیرتکامل‌ها، بالای ابروها، و خط بینی خویش بمالید (این‌ها نصیب‌هایی می‌باشند که معمولا چرب گردیده و برق می زنند). با استعمال از انگشتان خویش پرایمر را به صورت یکنواخنت روی دیگر نصیب‌های پوست چهره نیز پخش نمائید. یک‌سری دقیقه حوصله نمایید و اذن بدهید که پرایمر تماما به پوستتان جذب شود. پرایمر آرایشی کاری می نماید تا کرم پودر و یا این که پنکیک روی پوست چهره شما تماما طبیعی به حیث رسد. همینطور، بهتر میباشد بدانید که به کار گیری از این کالا آرایشی تماما ازروی اراده میباشد.

 

 

هایلایت طبیعی پوست برای پیرایش معمولی
تناژ پوست رخ خویش را گزینش نمایید
پدیده‌ای به اسم هایپر پیگمنتیشن سبب می شود تا رنگ نقاط گوناگون پوست فیس شما با هم فرق داشته باشند. افرادی که چنین پوستی دارا‌هستند، معمولا روی پوست فیس خویش لکه‌های تیره رنگ، ککو مک، خال، لکه‌های تیره نتیجه ها از قرار به دست آوردن در معرض نوروفروغ خورشید، و یا این که جای جراحت باقی‌مانده از آکنه دارا‌هستند. در بالا پوست رخ خویش را به خیر باز‌بینی کرده و این نقاط را شناسایی نمایید. در هنگام زدن کرم پودر، پنکک و یا این که کانسیلر، حواستان را توده نمائید که‌این نقاط تماما پوشانده گردیده، و پوست فیس شما صاف و یکنواخت به لحاظ رسد.

 

روی پوست فیس کرم پودر و یا این که پنکک بزنید
کرم پودر و پنکک به شما یاری میکنند تا عیوب و یا این که قرمزی پوست رخ خویش را بپوشانید و در سود، پوستی صاف و خوشگل داشته باشید. برای اینکه شم سنگینی نکنید و آرایشی طبیعی داشته باشید، بهتر میباشد که کرم پودر و یا این که پنکک را به رنگی دقیقا مطابق با رنگ پوست خودتان گزینش کرده، و آن را صرفا روی نصیب‌هایی از پوست رخ بزنید که احتیاج به پوشانده شدن دارا هستند. آن گاه آن را روی فیس محو نمائید تا تماما طبیعی به لحاظ رسد. میتوانید این عمل را با استعمال از یک برس آرایشی، اسفنج آرایشی و یا این که انگشت خویش انجام دهید.

 

 

در گام‌بعدی، از یک کانسیلر به کارگیری فرمائید
متاسفانه گهگاه کرم پودر و پنکک نمی‌توانند عیوب پوست فیس را تماما پوشش دهندو اینجاست که کانسیلر به یاری شما می‌آید. با به کار گیری از یک برس آرایشی، کمی کانسیلر روی نصیب‌هایی از پوست فیس که دوست دارید پوشانده شوند و همینطور بر روی پوست حریم بینی خویش بزنید. برای پوشاندن پوست تیره حریم دیده‌ها، از مقدار بیشتری کانسیلر به کارگیری نمایید. بعد از آن با استعمال از یک اسفنج آرایشی و یا این که انگشت خویش، کانسیلر را به طور کامل محو نمایید تا آرایشتان طبیعی به لحاظ رسد. برای اینکه صورت‌ای طبیعی‌خیس داشته باشید، بهتر میباشد که رنگ کانسیلر را یک سکو روشنتر از رنگ پوست خودتان تعیین نمائید.

 

 

در پایان از فیکساتور پیرایش استعمال نمایید
پودر فیکساتور به شما یاری می کند تا پوستی مات داشته باشید و همینطور، کاری می کند که بازه عصر ماندگاری کرم پودر و یا این که پنکک روی پوست رخ شما ارتقاء یابد. شما می‎توانید به دلخواه، از یک پودر فیکساتور سوای رنگ و یا این که رنگی (که رنگ آن دقیقا مطابق با رنگ پوست صورتتان میباشد) به کار گیری نمائید. با استعمال از یک برس آرایشی وسیع این پودر را با فرم کلام W روی پوست خویش بزنید؛ یعنی از نصیب بالایی فیس و پایین خط رشد موی استارت نمایید، آنگاه روی سیرتکامل‌ پودر بزنید، آن گاه به سراغ استخوان بینی بروید، آنگاه روی سیرتکامل دیگرتان پودر بزنید و در انتها هم مجدد میرسید به نصیب بالایی رخ و پایین خط رشد گیسو.

شایسته ترین نوع پودرهای فیکساتور، پودرهای فارغ از رنگ می‌باشند که برای هر رنگ پوستی مناسبند. همینطور، این پودرها نور و روشنایی را منعکس می‌نمایند، در فیض کاری می کنند تا پوست فیس شما به شکلی طبیعی و قشنگ بدرخشد.

 

 

آرایش و پیرایش دیده، سیرتکامل و لب‌ها
روی سیرتکامل‌های خویش مقداری رژ سیرتکامل بزنید
وقتی که تصمیم میگیرید تا پوست چهره خویش را به شکلی به طور کامل طبیعی پیرایش فرمائید و پیرایش معمولی داشته باشید، بایستی به جای برنزر، از یک رژ سیرتکامل با رنگی طبیعی به کار گیری نمایید که رنگ آن تا حد قابلیت و امکان به رنگ طبیعی پوست صورتتان نزدیک باشد. با به کار گیری از یک برس رژ سیرتکامل آن را روی سیرتکامل‌های خویش بزنید و بعد محو نمائید تا تماما طبیعی به حیث رسد.

 

 

یک لایه نازک ریمل بزنید
عملکرد نمایید که تا حد قابلیت چشمان خویش را طبیعی پیرایش نمائید. در صدر با به کار گیری از یک فرمژه، مژه‌های خویش را فر فرمایید. آن گاه از روش یک برس ریمل نازک، یک یا این که دو لایه ریمل روی مژه‌های خویش بزنید. در‌صورتی‌که رنگ مژه‌های شما به صورت طبیعی مشکی میباشد، می توانید از ریمل استعمال نکنید و صرفا مژه‌هایتان را فر فرمائید تا زیباتر چشم شوند. برای یک آرایش و پیرایش معمولی همین مقدار ریمل کافی میباشد!

 

 

 

رنگ طبیعی و زیبای لب‌های خویش را بهبود ببخشید
در پایان روند، با استعمال از یک رژ لب و یا این که برق لب، رنگ طبیعی و زیبای لب‌های خویش را بهبود ببخشید. میتوانید از رنگ صورتی پر‌نور، هلویی، و یا این که شنی استعمال فرمایید. آن گاه روی آن یک لایه برق لب سوای رنگ بزنید. در صورتیکه دوست دارید که آرایش و پیرایش لب‌هایتان تماما طبیعی باشد، می توانید از زدن رژ لب صرف حیث کرده و صرفا از یک لایه برق لب به کار گیری نمائید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 بهترین مارک پنکیک

پنکک

پنکک یا پودر کامپکت ( Compact Powder ) یکی از رایج ترین لوازم آرایشی است که ساختار آن به صورت پودر فشرده می باشد؛ این محصول به خاطر حالت پودری که دارد پوشش مناسبی برای از بین بردن ناهمواری های صورت است و تمام خانم ها تا حدودی با آن آشنا هستند. 

پنکک صورت نیز مانند کرم پودر نوعی پوشاننده است که به پوست حالتی صاف، یک دست و مات می دهد و بهتر است آنرا روی کرم پودر استفاده کنید تا براقیت آن را بگیرد و رنگ صورت را یکنواخت کند. 


پنکیک آرایشی را می توان بدون کرم پودر نیز استفاده کرد، این پوشاننده برای افرادی که پوست خیلی چربی دارند مناسب است چون مانع از براقیت و چرب شدن پوست می شود. این محصول دارای بافت پودری و سبک وزنی است که به راحتی استفاده می شود، پودر پنکک را به کمک پد مخصوص روی صورت پخش می کنند. 

پنکیک آرایشی به خاطر بافت و ساختار پودری شکلی که دارد چربی و تعرق پوست را کنترل می کند. پنکک نیز مانند سایر لوازم آرایشی در انواع و مارک های مختلف در بازار وجود دارد که پنکک پودری لورا مرسییر، مای، دبورا، گلدن رز، فلورمار، مک، ریمِل، کلینیک، شَنِل، مکس فکتور، نارس، بابی براون،clarins، اون، gas، lumene و oreal چند نمونه از بهترین مارک پنکک هستند. پنکک سنگی هم یکی از انواع آن است که پوشش دهی آن عالی است و برای آرایش های طولانی مدت و گریم بکار می رود؛ این محصول بهترین پوشش دهنده پوست بدن است زیرا به لباس رنگ نمی دهد و ضد تعریق است.

 

در استفاده از پنکک باید به چند نکته توجه کنید:

– اولین و مهم ترین مرحله برای پنکیک زدن، مرطوب کردن پد پنکیک است که هرچه رطوبت پد کمتر باشد پوشش بیشتری خواهید داشت. البته مرطوب بودن پد به این معنا نیست که آن را زیر شیر آب بگیرید بلکه چند قطره آب روی آن بریزید.
– اگر پنکک شما حاوی ضد آفتاب باشد دیگر نیازی به استفاده از ضد آفتاب نیست، در غیر اینصورت ۱۰ دقیقه قبل از پنکک از ضدآفتاب استفاده کنید.
– اگر می خواهید روی کرم پودر پنکک بزنید نباید پد آن را روی پوست بکشید بلکه به صورت ضربه ای پودر را پخش کنید.
– برای افرادی که در تابستان زیاد عرق می کنند محصولی بهتر است که چربی کمتر و آب رسانی بیشتری داشته باشد؛ مانند فون های لیکوییدی. بهتر است این افراد پس از استفاده از فون از پودر فیکساتور استفاده کنند.
– روش صحیح پنکک زدن برای بخش هایی از صورت مثل زیر چشم باید در خلاف جهت خطوط میباشد که چروک ها مشخص نشود.

 

 

– انتخاب رنگ پنکک مهم ترین معیار هنگام خرید است؛ پنکک نیز مانند کرم پودر در رنگ و تن های رنگی مختلف وجود دارد که رنگ پنکیک باید متناسب با رنگ پوست باشد.
– افرادی که پوست بسیار خشکی دارند ابتدا باید از مرطوب کننده استفاده کنند سپس ضد آفتاب بزنند و پس از جذب کامل آن پنکیک را روی صورت پخش کنید.
– با استفاده از یک برس پهن می توانید آرایش را تثبیت کنید و پودر را به طور یکنواخت روی پوست قرار داد.

 

استفاده از پنکیک هم اگر به صورت افراطی باشد با عوارضی همراه است، به عنوان مثال استفاده از پنکک روی ضد آفتاب باعث می شود اثر بخشی ضد آفتاب کاهش یابد. یکی دیگر ازعوارض پنکک این است که گاهی پنکک باعث باز شدن منافذ پوست می شود که به دنبال آن مشکلات پوستی و غیر پوستی چون ایجاد دمل بروز می کند. در مجموع استفاده از لوازم آرایشی به خصوص برای افرادی که پوست چرب دارند مضر است اما استفاده از پنکک برای این گروه به دلیل آن که کمتر جذب پوست می شود، مناسبتر است.

 


در این عکس می توانید مشاهده کنید چگونه به کمک این لوازم آرایش ناهمواری، جوش و لکه های صورت از بین رفته است.

شما از کدام یک از این فوندیشن ها بیشتر استفاده می کنید؛ کرم پودر یا پنکک؟



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
بابی براون آرایشگر پر اسم و رسم در قضیه ثبت پیرایش فیس در گرما و رطوبت زیاد بعضا و در مجالس،سفارش هایی برای شما دارااست. وی می گوید آرایشی که ثبت نمی‌شود تاثیر نامطلوبی بر آرایش و پیرایش فیس و زیبایی چهرۀ شما می‌گذارد. در‌این موقعیت، گویی پیرایش بر چهره سنگینی می کند و گهگاه همۀ نقوش آرایشی روی فیس در میانۀ روز آب میشوند و تحت می ریزند. اهمیت ندادن به بهم ریختگی آرایش و پیرایش عمل نیکو ای وجود ندارد ؛ برای رفتن به راز عمل یا این که کمپانی در مراسمی مختص مثل جشن و پای کوبی تزویج، داشتن ظاهری تر و تمیز و آرایشی مطلوب و محافظت آن ضروری میباشد. برای مراقبت تازگی رخ پیرایش گردیده در هوای خیلی گرم، می توانید ضمن استعمال از اثاثیه پیرایش ضدآب و ضد گرما از نکات و موعظه هایی که در تحت بدانها اشاره شده‌است نیز استعمال نمایید.

 

در زمینه ی آرایش و پیرایش چهره

Sunless tanner کرم ضد آفتابی میباشد که اینجانب از آن خیلی راضی هستم زیرا با اطمینان همۀ رخ را می پوشاند و نگهدارنده بسیار نیکی در قبال آفتاب داغ فصل‌تابستان میباشد. این کرم را یکبار در هفته روی پوست فیس خویش که بی آرایش و پیرایش و منزه گردیده با شیرپاک کن میباشد، بمالید.برای آنکه خطوط مرزی روی صورتتان به جای نماند، بایستی کرم را تا کنار گوشها و روی گردن نیز بزنید. فی مابین سه رنگ پر‌نور، میانگین و تیرۀ این کرم، رنگی را گزینش فرمائید که با پوستتان هماهنگ میباشد. برای مثال، در‌حالتی که معمولا” از کرم برنز تیره به کار گیری میکنید، رنگ تیرۀ این مال را گزینش نمائید.

 

کرم مرطوب کنندۀ رنگی

از کرمهایی که کمترین رنگ را دارا هستند استعمال فرمائید. کرمهای مرطوب کننده با رنگهای پر‌نور شایسته ترین گزینش برای پوشش چهره میباشد. از کرمی به کارگیری نمایید که SPF ( فاکتور نگهداری در قبال آفتاب) آن از 15 به بالا باشد و رنگ کرم مرطوب کننده را نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان گزینش نمائید. یک کدام از کرم های مرطوب کننده مطلوب که دربردارنده مواد ضد آفتاب نیز است.

 

کرم پودر کم آب

این کرم برای پوست های ناصافی که نیاز به پوشاننده های سنگین تری دارا هستند مطلوب میباشد. کرم پودر کم آب برای فصل‌تابستان که معمولا” پوست پاره ای چرب خیس میشود، مطلوب میباشد. در بخش اعظمی از مواقع این کرم پودر بر کرم پودر چرب و مایع ارجحیت داراست – حمل این کرم پور شل میباشد زیرا نمی ریزد و شما می‌توانید آن را در کیف پیرایش، همدم خوتان داشته باشید__ همینطور در ایجاد این کرم پودر، از مواد مات و سوای جلایی مستعمل میباشد که چربی اضافی پوست را جذب می‌نماید. بروشور این کرم را بخوانید و مطمئن گردید کرم تابستانی آن سیلیکا داشته باشد. سیلیکا مادۀ معدنی میباشد که چربی پوست را جذب میکند.

 

از رنگهای تابستانی به کارگیری نمائید

برای پیرایش چشمها از سایه هایی که رنگ های تابستانی را تداعی می‌کنند به کار گیری نمایید، مثل سبز نعنایی، آبی‌رنگ آسمانی یا این که صورتی پر‌نور. از به عبارتی سایه ای که روی پلکها زده اید یک لایه از ریشه تا نوک مژه ها بزنید و بعد از آن دو لایه ریمل روی آن بزنید.

روی پوستتان را با پودر درخشان و براق با بدن شامپانی یا این که برنز، های لایت زیبایی بزنید. روی سیرتکامل ها را نیز از همین رنگ رژ سیرتکامل بزنید تا رنگ پوست شما یکنواخت و هماهنگ گردد.

استعمال از برق لب های که رنگ سرد دارا‌هستند مثل برق لب صورتی، هلویی یا این که قرمز‌رنگ-صورتی درخشش و زیبایی رژ لب را روی لبها، دوچندان مینماید. همینطور میتوانید با به کار گیری از یک سوآب مقداری رنگ روغنی واضح روی رژ لب خویش بزنید .اثر این رنگ های روغنی روی لب مثل اثر برق لب میباشد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 

بهترين مارك پنكيك
شاید فکر کنید که سوای داشتن پدها و ابزار آرایشی هم کارتان پیش می رود و میتوانید با امداد دست ها، نبودن شان را در باکس جادویی آرایش و پیرایش جبران نمائید، البته در‌صورتی‌که به تندرست پوست تان اهمیت می دهید و دوست دارید که آرایشی یکپارچه و آراسته داشته باشید، این مقاله را بخوانید تا به ضرورت وجود آنان پی ببرید.
هفته طومار چشم بان: درین مقاله پیشنهادهایی برای تعیین پدهای آرایشی و گونه آن ها و طریق استعمال شان داریم. اگرچه شاید فکر کنید که سوای داشتن این ابزار آرایشی هم کارتان پیش می رود و میتوانید با امداد دست ها نبودن شان در باکس جادویی آرایش و پیرایش را جبران فرمایید، ولی در حالتی‌که به تندرست پوست تان اهمیت می دهید و دوست دارید که آرایشی یک پارچه و تر و تمیز داشته باشید، بعد از قرائت این مقاله بسته به مدل پوست و پوشاننده ای که برای زیرسازی پیرایش تان تعیین میکنید مطلقا یک کدام از اشکال آن‌ها‌را به کیف دستی تان بیش تر فرمائید.



ست براش مسواکی

اکثر زمان ها خانم ها اشکال پدهای آرایشی را بسته به نیاز و دسته میکاپی که برای فیس شان انجام میدهند در کیف اثاثیه آرایشی شان دارا هستند. هنگامی پدهای حوله ای و اسفنجی را استعمال کرده اند و هنگامی با تبلیغات ابزارهای جدیدتر وسوسه گردیده اند و تصمیم گرفتند گونه های جدیدتر و به روزتر آنان‌را برای خویش تدارک ببینند. ولی گذشته از خرید این اثاثیه بایستی کاربردشان را بدانید و آن‌ها‌را در جای خودش به عمل ببرید.

این روز ها ست های براش مسواکی را در اضافه تبلیغات و فروشگاه های آرایشی چشم ایم. شاید برای تان سوال اتفاق افتاده باشد که‌این تمامی براش به چه دردی میخورد و چرا می بایست یک همچین ستی را به جای یک پد بی آلایش تهیه و تنظیم کنیم؟ خب بایستی بگوییم که پخش کردن کرم پودر با اسفنج برای اشخاص مبتدی، فعالیت معمولی ای وجود ندارد که از عهده آن بربیایند و بتوانند به طور یکنواخت کرم پودر را روی چهره پخش نمایند، این اشخاص بهتر میباشد که از این برس های گرد حجیم به کار گیری نمایند. این برس ها به صورت مسواک بوده و پباده سازی آن برای راحتی شما در لحاظ گرفته شده‌است.

رمز آن‌ها به جهت فشرده بودن سطح پوست را یکنواخت می‌نمایند و کرم پودر مازاد جذب آن‌ها نمیشود و به نوعی در مصرف پوشاننده آیتم نظرتان صرفه جویی مینمایند. از براش های وسیع خیس برای زیرسازی پیرایش تان که دربرگیرنده کرم پودر، رژگونه و به کار گیری از پودر فیکساتور میباشد به کار گیری فرمائید. براش های میانگین برای زدن سایه و کانسیلر مطلوب می باشند و براش های کوچک برای به کار گیری رژ لب، سایه ابرو، کشیدن خط دیده و سایه استعمال می گردد.

در واقع درصورتی که از این ست ها به کارگیری می‌کنید، پکیج جامعی برای آرایش و پیرایش تان دارید. اما فضای متعددی را می‌گیرند که دیگر نمی توانید کلیه را باطن کیف دستی تان با خویش حمل نمایید. قدمت متعددی می نمایند و تا دل تان بخواهد می‌توانید آنان‌را بشورید. پس شستشو فراموش نشود. اما این ست ها از دیگر موردها گران خیس می‌باشند. پس در شرایطی‌که حرفه آرایشی را به طور ماهر دنبال میکنید آنان را تنظیم نمایید.

پد آرایشی حوله ای

خیلی از خانم ها کرم پودر را با دست ها روی فیس پخش میکنند که‌این ترفند را برای پنکیک ها نمی قدرت بهره مند شد. هر چندین به عبارتی کرم پودر هم در حالتی‌که با دست پخش فرمائید شرایط یکنواختش را روی پوست از دست میدهد و غیر وابسته از مدل ظواهر آرایش و پیرایش بدی که روی پوست ساخت میکند، بهداشتی هم وجود ندارد. پس بهتر میباشد بدون شک از پد به کار گیری نمائید.

برای انجام زیرسازی مطلوب برای ادامه میکاپ تان پدهای حوله ای یکی‌از پیشنهادهای خوب می باشند. این پدها باریک میباشند و به جهت جنسی که دارا هستند گوله گوله و خرد نمی‌شوند. میتوانید بسته ظاهرا پنکیک تان از اشکال گرد و مربعی آن به کارگیری فرمایید که با حجم مقداری که دارا هستند به راحتی باطن یک کاسه پنکیک می‌توانند جا بگیرند. سفارش دیگر این که شتسشو را فراموش نکنید و در حالتی که آن‌ها‌را سوای حفظ کننده داخل کیف اسباب و اثاث پیرایش تان میگذارید زود به زود ردوبدل شان نمایید. از حیث قیمتی هم از ارزان ترین پدها محسوب می گردند.

پدهای تخم مرغی یا این که اشکی

در شرایطی که از دوستداران به میکاپ و ابزار آرایشی باشید، مطلقا در فضای مجازی ویدیو های آرایشی را دنبال میکنید. درین ویدیو ها در هر مقطعی یک مدل خاصی از تولیدات و ابزار آرایشی به عهد و پیمان دارای شهرت مد میشود و گل می‌نماید و آن را دست هر میکاپ آرتیستی می‌بینیم. پدهای تخم مرغی یا این که اشکی صورت هم این طور بود که بین خانم ها هوا داران متعددی پیدا کردند. مال این پدها از دسته اسفنجی میباشد و به جهت فرم خاصی که دارا‌هستند میتوانند کرم پودر یا این که پنکیک تان را به کلیه اجزای فیس تان برسانند و نیازی وجود ندارد که دیگر کانسیلر تحت دیده تان را با انگشت محو نمائید.

برس پنکیک و کرم پودر

درصورتی که پنکیک جزء طلاق نشدنی کیف اسباب پیرایش تان میباشد، سفارش میکنیم این برس های کوچک را به آن طولانی تر فرمایید که به آن برس پنکیک یا این که کرم پودر میگویند. پس از پخش کردن فوم آرایشی تان با پدهای حوله ای یا این که اسفنجی و یا این که حتی سیلیکونی نوبت به استعمال از این ابزار می‌رسد. میتوانید پس از آغشته کردن این برس به پوشاننده گزینه نظرتان، آن را تحت دیده تان بکشید. حتی می‌تواند نزدیک مژه ها و کناره دیده های تان را هم به خیر و خوبی پوشش دهد.

همینطور گهگاه زمان ها شم میکنید که رنگ نصیب هایی از چهره با سایر آن هماهنگ نشده میباشد که‌این رخداد برای افرادی که از پنکیک استعمال میکنند بیش تر می افتد. برای این عمل بایستی با برس ضربه های آرامی به پنکیک بزنید و به آهستگی آن را روی نصیب هایی از رخ تان که تیره خیس میباشد به به عبارتی صورت ضربه ای بمالید.

برس های بادبزنی

بعضی وقت ها در استعمال از پنکیک یا این که کرم پودر زیاده روی میکنید و ناچار می‌شوید که با دستمال آن را نادر فرمایید یا این که حتی چهره تان را بشویید و مجدد جلوی آینه بایستید. در‌این مواقع دستمال و حوله هم می‌توانند کارتان را منش بیندازند البته مقام هایی روی پوست به جای می‌گذارند و مواد آرایشی روی پوست را به طور یکنواخت معدود نمی‌کنند.



برای این عمل هم یک ابزار آرایشی داریم که به آن برس های بادبزنی میگویند. این برس ها می‌توانند سوای این که به پیرایش تان صدمه ای بزنند اضافات کرم پودر، پنکیک، رژگونه یا این که حتی سایه ها را به صورت یکنواخت از فی مابین ببرند. رمز پهن و تختی دارا هستند و همینطور موهای معدود پشتی به آنان متصل میباشد. گهگاه حتی برای یک دست کردن پیرایش فیس هم از گونه های آن ها به کار گیری میگردد.

پد آرایشی سلیکونی/ ژلاتینی

خانم هایی که از کهنه شدن و ردوبدل زود به زود پد آرایشی شان خسته گردیده اند، میتوانند پدهای سلیکونی را استعمال نمایند. این پدها نقص‌ جذب کرم های آرایشی بوسیله پدهای ابری را ندارند و در سود با به کار گیری از آنان میتوانید در مقدار مصرفی پوشاننده آرایشی تان صرفه جویی فرمایید. همینطور از مزایای این ژلاتینی های دیدنی می شود به شستشوی شل آن‌ها اشاره نمود. مطمئنا تجربه پودر شدن پدهای ابری در اثر به کار گیری مداوم و شستشو را دارید؛ این محصول سلیکونی این جور از پدها میباشد که مقاومت آن‌ها را زیاد نموده است.

این پدها با سطح صیقلی که دارا هستند از تولید خطوط کرم های آرایشی روی فیس که برخی به جهت فساد پدها و پرز پرز شدن آن‌ها رخداد می افتد نیز پرهیز می‌نمایند. از معایب آنان هم می شود به انعطاف نادر شان اشاره نمود که ممکن میباشد در پوشش دهی بعضا نقاط چهره مانند کناره های دیده و پره های بینی با این پدها در گیر ایراد گردید. همینطور این پدها برای پوشاننده های مایع مطلوب میباشند و پنکیک ها را نمی قدرت با آن‌ها روی رخ پخش کرد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
امروزه برا ی زیباتر اکران دادن پوست فیس، از پنکیک و کرم پودر به کار گیری می گردد که معمولا به طور مایع، پودری و یا این که فشرده در بازار فروخته میگردند. خانم هایی که دارنده پوستی چرب میباشند، ترجیح میدهند از پنکیک یا این که به عبارتی کرم پودر کم آب فشرده استعمال کنند تا با به کارگیری از آن، کلیه ناهمواری هایی که بر روی پوست چهره میباشد را از دربین ببرند و به طور خودشان یک جلوه ای خوشگل و هموار بدهند. به کارگیری از پنکیک آرایشی بر روی فیس، به خیال کم آب و فشرده بودن منجر ریزش و یا این که گوله شدن نمی‌شود و رخ را زیباتر از پیشین اکران میدهد ولی بایستی متذکر شد، که در چهره مصرف بیشتراز اندازه از پنکیک آرایشی، خیر صرفا خوشگل نمی گردید، بلکه یک رخ تصنعی و مصنوعی را برای خویش به ارمغان میاورید. پنکک ها دارنده اشکال مختلفی می‌باشند و برای پوست های گوناگون از حیث کم آب و چرب یا این که عادی و حتی با دقت به رنگ پوست ها ی گوناگون، سپید، گندمی، سبزه و.. اشکال مختلفی میباشند. ولی به اشخاصی که دارنده پوست چرب می باشند، بیش تر از سایرافراد، به کار گیری از پنکک سفارش گردیده، به این دلیل که سبب می‌گردد، برقی که روی فیس دارا‌هستند را از دربین چیره شود وبه هنگام رطوبت و گرما و تعریق زیاد، ریزش کمتری داشته باشد.

اشکال پنکیک های آرایشی
همان طور که در صدر ذکر شد، پنکیک ها دارنده اشکال مختلفی می‌باشند و توان پوشانندگی آنان با دقت به گونه پوست و رنگ پوست مختلف میباشد، اما ناگفته نماند که به کارگیری از برندهای دارای اعتبار برای خرید پنکک نیز بسیار مهم هست. پنکک ها معمولا به طور چرب (سوپرا) و یا این که کم آب (آکوا) مو جود بوده و به هنگام به کار گیری، می بایست از یک اسفنج که معمولا در هر پنکک جان دار میباشد، به کارگیری نمائید. با استعمال از پنکک های آرایشی، می اقتدار پوست خویش را صاف و یک پارچه نمائید و عصر به کار گیری از پنکک، معمولا بعداز اتمام آرایش و پیرایش های دیگر میباشد تا درصورتی که چربی و یا این که پودری از اثاثیه دیگر آرایش و پیرایش مانده میباشد، با استعمال از پنکک مطلوب، برطرف شود.

آیا میشود پنکیک آرایشی را به همپا کرم ضدآفتاب به کار گرفت؟
خیلی از خانم ها قبلی از بیرون شدن از خانه، نخست از کرم های ضدآفتاب بعنوان ذیل ساز پنکک به کار گیری مینمایند، و بعد پنکک آرایشی را بر روی ضدآفتاب میزنند.به کارگیری از پنکک بر روی کرم های ضدآفتاب، اثربخشی و تاثیر پذیری ضدآفتاب را معدود کرده و حتی سبب گشوده شدن منافذ پوست نیز میگردد.، تا جایی که قابلیت و امکان داراست، از ضدآفتاب هایی به کارگیری فرمایید که خواص کرم پودری را در خویش داشته باشند تا نیاز نباشد، هم از پنکک(کرم پودر فشرده) و هم از ضدآفتاب استعمال فرمایید. ولی در حالتی که پوستی بسیار کم آب دارید، بدون شک از یک کرم مرطوب کننده پیشین از پنکک استعمال نمائید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
پنکک فشرده کاور مچ آرکانسیل ۴۱۰ سبب پوشش دهی بیش تر و ماندگاری بالا خیس و طبیعی خیس با بافتی بسیار سبک میباشد.

خصوصیت استعمال از آن در دو شرایط کم آب و نمدار پوششی مناسب را ارائه میدهد.

پنکک فشرده آرکانسیل نسل جدیدی میباشد که دارنده یک بافت قابل انعطاف و لطافت فوق العاده بوده

و نیز خاصیت آنتی ایج و آنتی اکسیدان با ضد آفتاب ۱۵ می‌باشد.

با این فرآورده پوستی با پوشش بالا و با دوام برای ظاهری یکپارچه و مخملی در تمام ارتفاع روز خواهید داشت.

 

روش درست پنکیک زدن:
پنکک برق پوست را گرفته و بازدارنده از معلوم شدن چربی و برق پوست میگردد برخی می‌توانند از اسفنج کم آب به جای اسفنج مرطوب استعمال نمایند و در واقع پودرها در نهایی مرحله آرایش و پیرایش بر روی چهره زده میگردد تا در صورتی‌که پوست خیلی چرب باشد چربی آن را بگیرید در واقع پودر برای پوست های چرب مطلوب میباشد.حال این نکته بسیار مهم میباشد که بدانید چه مقدار کرم پودر بایستی مصرف شود چنانچه اسفنج خیلی آغشته به پودر شد عملکرد کرده آن را کمتر فرمایید و بر روی پوست بمالید.بایستی توجه شود که پنکک ها اثربخشی ضدآفتاب را معدود میکنند. علاوه بر این پنکک در برخی مواقع سبب ساز گشوده شدن منافذ پوست میشود که به هیچ عنوان مناسب وجود ندارد. به این ترتیب بهتر میباشد در چهره رغبت، ضد آفتابی را گزینش فرمائید که خواص آرایشی و پوشش دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.

پنکیک دوکاره دوسه شماره ۴۳

وبسایت اصلی کمپانی آرکانسیل پاریس

در رابطه آرکانسیل:
آرکانسیل پاریس پیشینه برندی ۸۰ ساله میباشد که طی سال های دراز به قیمت های خویش مانند ارائه شایسته ترین تولیدات آرایشی بوسیله دارای اسم و رسم ترین لابراتور های فرانسوی ، ایتالیایی و آلمانی با جدیدترین ساختار و رنگ به خانم های برنا و پیر دارای تعهد باقی‌مانده میباشد. آرکانسیل از اولیه برندهای فرانسوی میباشد که در سطح جهان به فروش رسیده و امروز در بیش تر از ۶۰ مرزوبوم عالم توزیع می گردد.این مارک از در آغاز تاکید ویژه ای برضد آلرژی بودن همه تولید ها خویش داشته و بدین مهم با انجام تست های متوالی خرقه فعالیت پوشانده میباشد.
آرکانسیل در سال ۱۹۳۵ به وسیله دو شیمیدان و کارشناس آرایش و پیرایش به اسم برادران هاولیک کردار شد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

نکات آرایشی

بهترين مارك پنكيك

- هنگامی اسباب و اثاث آرایش و پیرایش می خرید، خیلی مهم میباشد که به غیر از جستن اسباب آرایش و پیرایش و تامل کردن به ظاهری که میخواهید داشته باشید، به اندیشه حفظ از پوست و تغذیه کردن آن هم باشید. هنگام خرید کرم پودر، مارکی را تعیین فرمائید که دارنده SPF هم باشد تا حتی هنگامی که ضدآفتاب نمی‌زنید، یک لایه حافظ روی پوست شما باشد.

- هنگامی به سن 30سالگی میرسید، شاید حس نمائید لب‌های‌تان برجستگی دیرین را ندارد و بد وجود ندارد از رژلب‌هایی استعمال نمائید که خواص پررنگ‌سازی دارا هستند. رنگ‌های سفارش گردیده برای سن شما در طیف پر‌نور‌ مثل صورتی، کرم یا این که گلبهی با قابلیت و امکان پوشانندگی بهتر میباشد.

- برای پیرایش دیده در زمان روز از رنگ‌های خنثی مثل صورتی یا این که کرم استعمال فرمایید؛ مگر اینکه بخواهید آرایش و پیرایش غلیظ‌تری داشته باشید، در‌این‌حالت‌ از رنگ‌های تند و شبرنگ به کار گیری نکنید. فراموش نکنید رنگ پر‌نور و ملایم را روی پلک بزنید و سایه تیره‌خیس از به عبارتی تناژ رنگ را برای کناره فرنگی به کار گیری فرمایید. در انتها می توانید با یک سایه تیره‌خیس رنگ تحت مژه‌های زیر را تیره فرمائید تا دیده موقعیت خویش را از دست ندهد.

- سیرتکامل‌های‌تان را با یک رژگونه قهوه‌ای ملایم جلوه دهید تا چهره‌تان از شرایط تصنعی و مصنوعی بیرون نشود. تیره کردن سیرتکامل‌ها سن را زیادتر نشان میدهد.

- مطمئن باشید درین سن هنوز ابروهای‌تان نریخته میباشد البته در‌حالتی که می خواهید ابروهایی زیباتر داشته باشید با یک قلم کمرنگ قهوه‌ای به آن ها موقعیت دهید اما مواظب باشید از وضعیت طبیعی بیرون نشود.

سن: 40 سال

روزهای بی‌کلاژن

محافظت‌های لازم :

خانم‌ها درین سن بدانند که زیرا تولید کلاژن پوست کمتر می گردد، بایستی اضافه از کرم‌های دربردارنده کلاژن به کارگیری نمایند. این مدل کرم‌ها پوست‌های وا رفته و افتاده را کشیده، خواص الاستیکی و استحکام پوست را بهبود می دهند و سبب کاهش معیار چین و چروک میگردند.

در اشخاص بالای ۴۰ سال، اسیدلاکتیک تاثیر بسزایی روی پوست داراست چون درین سنین پوست کم آب و بی‌موقعیت گردیده و تغییر و تحول رنگ پیدا میکند. مرطوب‌کننده‌ای که دربردارنده اسید لاکتیک باشد، خیر‌صرفا لکه‌های پوستی را از میان برده و رنگ پوست را به وضعیت نخستین گشوده می‌گرداند، بلکه رطوبتی به پوست میدهد که سبب درخشش آن می شود.

نکات آرایشی

- زیرا در سن 40 سالگی پوست کم آب می گردد و رطوبت خویش را از دست میدهد، بهتر میباشد پیشین از اینکه پیرایش خویش را استارت فرمایید از کرم‌های مرطوب‌کننده مطلوب استعمال نمائید تا پوست قابل انعطاف شود؛ آنگاه کرم پودر یا این که پنکیک را به طور و گردن خویش بزنید.

- از آنجایی که در‌این سن ابروها مانند قدیمی لبریز وجود ندارد، می توانید با مدادی قهوه‌ای جاهای خالی را مالامال نمایید. برای ابروها از رنگ‌های برجسته استعمال نکنید زیرا صورت را تصنعی‌خیس مینماید.

- زیرا ریمل سن را زیاد نشان میدهد و شما می خواهید درین سن جبران مژه‌های ریخته گردیده را بکنید، بهتر میباشد از فرمژه برای وضعیت دادن مژه‌ها به کارگیری فرمایید. همینطور برای اینکه چین و چروک حریم دیده پوشانده شود بهتر میباشد از سایه‌های قهوه‌ای، بنفش و. . . مصرف شود.

- از زدن رژگونه زیاد دوری کنید چون صورت شما‌را تصنعی و مصنوعی مینماید. بهتر میباشد برای به کار گیری از رژگونه از رنگ‌های ملایم مثل هلویی یا این که قهوه‌ای به کارگیری فرمائید.

- برای اینکه سن‌تان کمتر نشان داده شود و چین و چروک‌های حریم لب کمتر به دیده بیایند، بهتر میباشد از رژلب و خط لب همرنگ استعمال نمائید. درین سن بهتر میباشد از رنگ‌های تند مثل قرمز رنگ و قهوه‌ای در ‌ضیافت‌ها و رنگ‌های ملایم در مکان‌های همگانی استعمال شود.
سن 50 سال



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
با وجود اینکه سال جاری سوز‌و‌سرما دیر خیس به منزل هایمان آمد و هنوز تغییر و تحول فصل آن چنان که می بایست و شاید شم نشده

البته دیگر نمی قدرت با جامه ها و پیرایش های فصل تابستان هم ظواهر شد!

ولی ممکن میباشد مستقل شدن از پیرایش ها و جامه های بشاش و رنگارنگ فصل تابستان پاره ای شمارا غمگین کرده‌باشد.

ولی نمی اقتدار جذابیت خرقه ها و آرایش و پیرایش های فصل‌پاییز و فصل‌زمستان را نیز انکار کرد.

دراین نوشته‌علمی سفارش هایی برای زیباترین آرایش و پیرایش های فصل سوز و سرما برای شما داریم.

1- کرم پودر و ذیل سازی

تحت عنوان اولی نکته، برخلاف فصل گرما در‌این فصل پوست پر‌نور جالب خیس میباشد.

حتی در شرایطی‌که روی صورتتان لک دارید از آن شرمندگی نکشید، در دنیای مد و فشن لک های فیس یک آرم برای زیبایی شناخته می‌شود.

هر چه کرم پودر شما سبک خیس باشد و پوشش آن کمتر و در حدود پوست باشد زیبایی شما یک‌سری برابر می‌گردد.

شایسته ترین تعیین برای پوشاننده درین فصل DD کرم ها و BB کرم ها و CC کرم ها می‌باشند.

چرا‌که علاوه بر رطوبت رسانی، تولید درخشش در پوست و پوشانندگی مطلوب پیرایش های این فصل در قبال اشعه آفتاب که درین فصل ملایم خیس گردیده از پوست شما مراقبت می‌نماید.

2- ابرو ها

مطلقا متوجه گردیده اید، ابرو های خط انداخته گردیده و منظم دیگر طرفدار ندارند.

زیبایی این فصل در پراکندگی میباشد، این توشه که به آرایشگاه رمز زدید به جای نوع های تصنعی و مصنوعی تیغ زده و خیلی باریک تلاش نمائید صرفا وضعیت ابرو های خویش را تروتمیز نمایید و ظاهری طبیعی به فیس تان بدهید.

 

3- دیده ها

تحت عنوان یک ضابطه کلی بهتر میباشد تمرکز روی دیده ها باشد و بقیه اجزای فیس پیرایش ملایم داشته باشد!

در‌این فصل خط دیده جایی ندارد.

در شرایطی‌که دوست دارید آرایش و پیرایش متفاوتی داشته باشید می‌توانید از سایه ها و خط دیده های درخشان و رنگی به کارگیری فرمایید.

 

میتوانید از خودکار دیده مشکی یا این که ترجیحا آبی رنگ و طوطیا ای به کار گیری نمائید و با کشیدن خطی پهن در پایین و حریم دیده خویش زیبایی چشمان خویش را یکسری برابر فرمایید.

در غیر اینصورت سایه های درخشان و نارنجی رنگ حتی خیلی تیره هم تعیین بخش اعظمی خیر میباشد.

در مقاله‌ها بعد از آن عملکرد میکنیم اشکال آرایش و پیرایش دیده را یادگرفتن دهیم.

4- لب ها

در پاییز گزینش رنگ رژ لب های تیره آزاد میباشد، صرفا فراموش نکنید با این نوع رژ لب آرایش و پیرایش ملایمی برای دیده هایتان تعیین نمایید.

 

5- زرق و برق و اکلیل

از سایر آزادانه های این فصل، اسباب و اثاث پیرایش درخشان و اکلیلی میباشد، در صورتی دلتان یک پیرایش فانتزی خواست، خط دیده و خودکار و سایه های رنگی و لبریز زرق و برق انتخابی هوشمندانه میباشد.

 

6- آسانی

در پایان مدام آسانی شایسته ترین روش درخشش میباشد، درصورتی که خواستید پیرایش دیدنی و روزانه ای برای خویش گزینش نمائید رنگ رژلب های ملایم و حتی برق لب بسیار شیک و دخترانه میباشد.

به علاوه رژگونه متناسب با رنگ رخ جذابیت خاصی به رخ شما می‌بخشد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک


کرم پودر و پنکیک اثاثیه آرایشی میباشند که نسبتاً کارکرد یکسانی دارا‌هستند؛ هر دو آنان برای ذیل سازی و یکپارچه کردن پوست بکار میروند. ولی فهم تفاوت کرم پودر با پنکیک و تعیین شایسته ترین اثاثیه آرایش و پیرایش با اعتنا به گونه پوست، منجر می‌شود آرایشی جالب و خوشگل داشته باشید. شما می بایست بدانید برای پوست شما کرم پودر بهتر میباشد یا این که پنکیک؟

با پهنا میشود سرویس ملازمان مستمر

کرم پودر، پنکک، کانسیلر، پرایمر و پن استیک اسباب آرایشی میباشند که در مرحله فراهم سازی پوست بکار می‌روند و اساسی ترین نصیب میکاپ به شمار میروند.

اهمیت این اثاثیه پیرایش به‌این استدلال میباشد که در‌صورتی‌که تحت سازی پوست به صحت انجام نشود و پوست یک دست و صاف نشود دیگر ادامه آرایش و پیرایش رخ، زیبایی خویش را آنطور که می بایست نخواهند داشت. آراستن عمل بدی وجود ندارد ولی آنچه زیانبار میباشد استعمال خطا و بیشتراز اندازه از مواد آرایشی میباشد. برای آنکه بتوان از این تولیدها به صحت استفاده نمود بایستی درباره‌ی تفاوت آنها، ترتیب استعمال آن‌ها و دسته پوست و مواد سازگار با هر مدل پوست شناخت داشت. با اعتنا به اینکه کرم پودر و پنکک از مواد اساسی در آرایش و پیرایش رخ می‌باشند درین مقاله قصد داریم برای دانستن به تفاوت کرم پودر با پنکک این دو پوشاننده را با یکدیگر مقایسه کنیم.


فی مابین به کار گیری از کرم پودر یا این که پنکیک و جور پوست رخ رابطه مستقیمی موجود است ؛ برای مثال کسانی که پوست چرب دارا هستند بهتر میباشد از پنکک و مواد آرایشی برپایه آب به کارگیری نمایند و اشخاص با پوست کم آب از موادی که بر مبنا روغن میباشند استعمال نماید. ولی این سوال که کدام مال برای پایین سازی پیرایش مطلوب خیس میباشد؛ کرم پودر یا این که پنکک؟ از سوالهای رایج خانم ها میباشد.

 

فُن مخفف فاندیشن و به معنای اساس و تحت سازه میباشد که مبنا فعالیت گریم و میکاپ به حساب می آید و به سه دسته مدل بندی می‌گردد:

فُن کم آب یا این که پنکیک
فُن چرب در گونه های گوناگون
فُن مایع یا این که کرم پودر


حرفه کم آب و مایع را درپی توضیح خوا‌هیم اعطا کرد البته فُن چرب به طور لوله ای (پن استیک) و به گونه های گوناگون موجود است و یکی مهمترین اسباب پیرایش در گریم به حساب آورده می شود.
پن استیک محصولی ماهر است که توان پوشانندگی و ماندگاری آن زیاد میباشد و با اسفنج مرطوب آیتم به کارگیری قرار میگیرد. بهتر میباشد پیشین از بکار بردن رشته روی پوست مقدار پاره ای کرم یا این که لوسیون مرطوب کننده به کارگیری نمائید چون مرطوب کننده ها پوست را قابل انعطاف می‌کنند و رشته به راحتی روی آن قرار میگیرد.


اما یک نوع بندی دیگری هم برای پوشاننده ها رایج میباشد که به نوعی مشابه به همین مدل بندی میباشد. در یک جور بندی رایج تحت سازها را بر طبق مدل پوشش به ۵ نوع ذیل تقسیم بندی می‌نمایند:


۱- کرم‌های مرطوب کننده رنگی: درین مدل کرم علاوه بر خواص مرطوب کنندگی کمی دانه‌های رنگی هم موجود است که با مصرف این کرم می‌توانید یه خرده به پوست خویش رنگ دهید؛ این کرم شایسته ترین کرم پودر برای اشخاصی میباشد که پوستی صاف و برنا دارا‌هستند.


۲- فون مایع: این مدل کرم چهره رایج‌ترین و دوست داستنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد که به کارگیری سادگی داراست و پوشانندگی آن به طور کامل طبیعی میباشد. فون مایع برای کسانی با پوست نرمال و کم آب مطلوب میباشد ولی افرادیکه پوست چرب دارا هستند بایستی از گونه سوای چربی (Oil Free) آن به کارگیری نمایند.


۳- کرم پودر: این مدل کرم‌ بسیار مرطوب و بی نیاز میباشد؛ بافت نسبتاً سنگینی داراست و اضافه مطلوب پوست های کم آب می باشد. هنگام به کار گیری از این پوشاننده برای آن که پودر به خیر جذب پوست شود از یک اسفنج مرطوب به کار گیری نمائید.

۴- کرم پودر فشرده یا این که پنکک: پنکک که بیش تر اشخاص آن را به خطا پنکیک می نامند پودری با اقتدار پوشانندگی خوب هست و به دو چهره چرب و کم آب در بازار موجود هست. برای به کارگیری از آن نیز بایستی از یک اسفنج یاری گرفت.

 

۵- پن استیک (Stick Foundation): پن استیک به طور لوله ای میباشد و قابلیت و امکان ادغام با کرم های آرایشی را داراست. همینطور یکی مهم‌ترین و شایسته ترین اسباب در گریم به حساب آورده می شود که دارنده بافت سنگینی میباشد و برای مخفی کردن خطوط نازک رخ، جوش، جای بخیه، تاتو، ماه گرفتگی، لکه های ناشی از بالا رفتن سن و رینگ های کبود تحت دیده بسیار مطلوب میباشد. پن استیک چرب برای کسانی که پوست کم آب دارا‌هستند تعیین خیر و خوبی میباشد ولی به خیال و خاطر داشتن چربی زیاد در شرایطی‌که به میزان کافی به کار گیری نشود پوست رخ را چین می اندازد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
پنکیک آرایشی نوعی پودر میباشد که برای میکاپ فیس گزینه استعمال قرار می گیرد. این متاع، پیرایش را طبیعی جلوه می دهد و تحت عنوان فیکساتور برای ثبت آن گزینه به کارگیری قرار میگیرد، از ساخت آکنه خودداری و چربی را به نیکی در دست گرفتن میکند. برای کسب داده ها کافی درباره‌ی خصوصیت‌های پنکیک خوب و تعیین شایسته ترین دسته آن این مقاله خبر نامه دلتا را مطالعه نمایید.

پنکیک آرایشی چه چیزی است؟
پوست فیس در اثر عامل ها متعددی ممکن میباشد مبتلا لک، تیرگی، آفتاب سوختگی، جوش، چروک و … شود. معالجه این اشتباهات زمانبر میباشد و در بعضا موردها ممکن وجود ندارد. به کارگیری از کرم پودر و پنکیک آرایشی به داشتن ظاهری دیدنی، آرایشی بی‌نقص و یک دست امداد می کند.

پنکیک، پودری فشرده و مات میباشد که در قبال تعریق و گرما کیفیت آرایش و پیرایش را مراقبت می‌نماید. ثبت پیرایش یک کدام از مهمترین گرفتاری‌های بیش‌خیس اشخاص میباشد؛ چون با وجود دست اندرکاران بیرونی بسیار کیفیت پیرایش به راحتی افت پیدا می نماید.

از مهم ترین عوارض بروز آکنه، بالا بودن سطح چربی پوست میباشد؛ به این ترتیب به کارگیری از پنکیک به جای کرم پودر، روی پوست‌های چرب که به جهت بالا بودن سطح چربی، احتمال جوش زدن بالاست و آرایش و پیرایش با گاز محو میگردد و ظاهری نامناسب پیدا می‌نماید، راهی قابل قبولی برای حل ایراد میباشد.


پنکیک آرایشی مطلوب پوست کم آب، چربی معدود‌تری به خویش جذب می نماید و بازدارنده تولید خطوط روی رخ می‌گردد. این جور، معمولا سبک میباشد و جنسی غیر مات دارااست و فیس را مقداری درخشان‌خیس نشان میدهد.

استعمال از پنکیک در مرحله زیرسازی آرایش و پیرایش رخ می گیرد. نخست کرم پودر را برای پوشاندن سطح پوست به عمل میبرند و آن گاه پنکیک را با به کار گیری از پد آرایشی برای ثبت روی آن میزنند. پنکیک به جهت داشتن فرم فشرده نمی‌ریزد، روی رخ گلوله نمی شود و چربی مازاد کرم پودر را جذب می نماید. این متاع بازدارنده برق زدن پوست رخ می گردد.

زدن پنکیک منجر می‌گردد آرایش و پیرایش برای برهه زمانی طولانی‌تری روی پوست بماند و با پوشاندن منافذ از تجمع آلودگی و نمای پرتقالی پوست دوری میکند.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

پنکیک جیو شماره 23 کد 001پنکیک یکی‌از اصلی‌ترین اسباب و اثاث آرایشی در داشتن آرایشی گوناگون میباشد؛ پودر پنکیک دوکاره جیو برای پوست‌های کم آب و مرطوب مطلوب خواهد بود. کاربرد کم آب و مرطوب بدین رخ بوده که در حالتی که پوست شما کم آب میباشد، بر روی پوست منزه و فراهم‌ی پیرایش، پنکیک پیرایش شما‌را ثبت کرده و چنانچه که پوست شما مرطوب و نم‌دار میباشد، اثر بالا و همینطور ماندگاری بالایی خواهد داشت و حکم کرم‌ پودر را ایفا مینماید.

همینطور در شرایطی‌که بخواهیم اثر مرطوب نمایند‌گی را روی پوست ساخت کنیم به جز تر کردن فیس می‌اقتدار با پد تر هم این عمل را انجام اعطا کرد. به کار گیری از پنکیک به شما در داشتن آرایشی بی‌نقص یاری خواهد کرد و پوستی صاف، با پوشاندن تمام عیوب، را نشان خواهد بخشید و همینطور در ماندگاری بالای پیرایش شریک میباشد تا آرایش و پیرایش را روی پوست فیکس و ثبت نماید.
این کالا فارغ از تولید ضخامت روی پوست، رنگی طبیعی و پوستی صاف را به شما کادو می‌نماید که در مرحله‌ی انتها پیرایش استعمال خواهد شد. پودر پنکیک دوکاره جیو بسیار قابل انعطاف روی پوست می نشیند و کاور بسیار عالی داراست. پنکیک جیو از حیث رنگ تنوع خیر و خوبی دارااست و با پوست و رنگ پوست اهل ایران ها سازش داراست. از این پنکیک هم به طور کم آب و هم به طور مرطوب میتوان به کار گرفت.
گونه پوشش ماتشماره رنگ 23شالوده رنگ میانگین پر‌نورمبتنی بر رنگ پوست پر‌نور , میانگین , گندمیمقدار 10.5 گرمSPF نداردآینه داراستمرزو بوم مبدا مارک کرهبقیه توضیحات دارنده 2 پد کم آب و مرطوبماندگاری طولانییکنواخت کردن پوستمشاهده کالا در دیجی جنس

پنکک فلورمار دسته فشرده شماره 98مارک فلورمار در سال 1970در شهر میلان ایتالیا تثبیت شوید.ساخت محصول ها فلورمار در ترکیه در سال 1972 استارت شد و فعلا بیش تر از 40 سال عمر دارااست.لاک ناخن او‌لین فرآورده غالب فلورمار بود.بعداز این برد فلورمار آغاز به ساخت رژگونه،سایه دیده،ریمل،رژ لب و بقیه تولیدات آرایشی بهداشتی نمود.
در سال 2002 عمل فلورمار به بازارهای بیت المللی معطوف شده و رویش نمود به نحوی که اکنون در بیشتراز 80 میهن عالم و در 4 مجموعه کشور ها حضور داراست.پنکک فشرده چرب فلورمار تازگی پوست را در تمام برهه زمانی روز محافظت کرده وبا پوشش ابریشمی خویش نواقص پوست را به دست‌کم می‌رساند. موادتشکیل دهنده فعال در آن رطوبت پوست را تهیه و تنظیم کرده و بازدارنده از پیری زود رس میگردد.حال تولید ها اورجینال فلورمار بوسیله کمپانی پویانگار یار و همدم با هولوگرام در دکان دیجی فرآورده در دسترس مصرف کننده گان گرامی است.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

پودر اثبات کننده: یک پودر آبرسان به عبارتی چیزی میباشد که برای ثبت کردن آرایش و پیرایش به آن نیاز دارید. از آن پورهای گچی خشن همواره خودداری کنید!
بهترین مارک پنکیک
برنزه کننده رژ سیرتکامل: برای اینکه به پوست، روح مجدد ببخشیم، می‌توانیم از یک برنزه کننده و رژ سیرتکامل هم استعمال نماییم. از ان هایی که رنگشان براق میباشد یا این که اکلیل دارا هستند به کار گیری نکنید.

بدون شک بخوانید : با فواید یقین نکردنی ۲۰ ماسک عسل فیس آشنا شویم
اسپری ثبت کننده: یک کدام از دیگر از طریق هایی که برای پوشاندن جوش های ریز روی پوست رخ می قدرت بهره برد، رطوبت آبرسان برای ثبت آرایش و پیرایش میباشد که بایستی در جای خویش مصرف شود. این عمل باعث میگردد که توان و دوام آن ارتقاء یابد. پروسه اجرای آن به‌این شرح میباشد تا اگزمای خویش را بپوشانید.

مرحله اولیه: اگزما شاید منجر شود که دقت به مبنا پوستی لطیف و قابل انعطاف، اکثر وقت ها فراموش شود. ولی مساله تمییز کردن، لایه برداری و مرطوب کردن پوست فیس با یک لوسیون مرطوب کننده، پیشین از آنکه هر فرآورده آرایشی را استعمال فرمائید، امری حیاتی و بسیار مهم به لحاظ می‌رسد.



مرحله دوم: آستر بزنید به پوست خویش. از یک آستر مرطوب کننده به کارگیری کرده و تمام رخ را با به کار گیری از انگشت خویش مرطوب فرمایید.

مرحله سوم:‌ از کرم پودر به کارگیری فرمایید. یه خرده از کرم آبرسان را روی اسفنج زیبایی اسپری نمائید تا آن را مرطوب نمائید و مقدار مقداری از کرم پودر را روی اسفن بریزید و تماما بر روی کل پوست ادغام نمایید. در شرایطی‌که به دنبال پوشش فوق العاده برای یک روی داد مختص یا این که ضیافت میباشید، توصیه میشود از یک کرم پودر با پوشش بالا استعمال فرمایید تا قرمزی های پوست کاملا پوشانده شود.



مرحله چهارم: کمی کانسیلر طولانی تر نمایید. از پاره ای کانسیلر مایع که دارنده رنگدانه میباشد و در عین اکنون، سبک وزن میباشد استعمال نمائید. این کانسیلر می بایست یک یا این که دو رتبه از رنگ پوست شما پر‌نور خیس باشد تا بتواند نقاط متبوع را بپوشاند. برای پنهان کردن نقطه های قرمز رنگ، از سکو رنگی به کارگیری نمائید که برای مدل پوست شما مناسب به لحاظ رسد. جنس را با اسفنج مرطوب بر روی پوست ترکیب فرمایید.



مرحله پنجم: پیرایش فیس خویش را با یک پودر ثبت کننده اثبات فرمائید. با به کارگیری از برش آرایشی، خیلی آهسته پودر ثبت کننده را بر روی کل چهره خویش به فیس ضربه ای زده تا کرم پودر و کانسلیر روی پوست شما، جلسه خیر و خوبی را تجربه نماید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
پنکک یکی‌از تولیدات آرایشی گزینه عشق و علاقه خانم هاست که جای ثابتی در کیف اسباب آرایشی آنها دارااست. خانم ها به راحتی به وسیله پنکک می‌توانند عیوب پوست خویش را بپوشانند و ظاهری بدون نقص و یک دست برای صورت خویش بسازند. ولی نوعی از پنکک به اسم پنکک دوکاره نیز موجود است که به‌دنبال به معرفی این مدل از پودر آرایشی خوا‌هیم پرداخت.

پنکک دوکاره چه است؟
پنکک دوکاره نوعی از پنکک میباشد که حالتی بسیار فشرده داراست که می‌تواند به خیر رخ ای مات و یک دست را به شما کادو نماید. این مدل از پنکک ها که به طور کم آب و نمدار قابل به کار گیری می باشند چنانچه به طور پودری استعمال شوند می توانند نقایص رخ شمارا بپوشانند ولی در حالتی‌که می خواهید که تاثیر این پنکک ها بیش تر شود و پوشش دهی کارکشته تری را بر روی پوست شما داشته باشد می توانید با تعدادی قطره آب پد پنکک را مرطوب نمایید بعد از آن مبادرت به به کارگیری از پنکک نمائید. پنکک های دوکاره در صورتی به طور مرطوب به کار گیری شوند خواص گریمی پیدا مینمایند و تاثیر آن‌ها نسبت به به کارگیری کم آب آن بسیار بیش تر می‌گردد. همینطور ماندگاری و دوام بیشتری نیز خواهد داشت.


پنکک دوکاره | گزینش رنگ مطلوب
مطلوب ترین رنگ برای گزینش پنکک رنگی میباشد که بیشترین انطباق را با رنگ پوست شما دارااست. برای آزمایش رنگ پنکک نباید آن را بر پشت دست و یا این که ساعد آزمون فرمائید چون تناژ رنگی دست با رخ بسیار مختلف میباشد. شایسته ترین حیطه برای آزمایش رنگ پنکک زنخدان و یا این که فک ذیل میباشد. در این‌حالت می‌توانید بیشترین انطباق را با رنگ اصلی پوست خویش پیدا نمائید. دقت داشته باشید که شایسته ترین رتبه رنگی می‌تواند یک سکو پر‌نور خیس از پوست و یا این که یک سکو تیره خیس از پوست شما باشد در غیر این فیس رنگ رخ شما‌را تصنعی جلوه می دهد.

پنکک دوکاره بهتر میباشد یا این که کرم پودر؟
گزینش میان پنکک دوکاره و کرم پودر بستگی به گونه پوست شما داراست. در‌صورتی‌که پوستی چرب و مستعد آکنه و جوش دارید بهتر میباشد که از پنکک دوکاره به کارگیری نمائید چون یکی‌از خصوصیت های پنکک این میباشد که رطوبت پوست را به خویش جذب می‌کند و جلوه پوست شما‌را مات و یکپارچه نشان می دهد. ولی در‌حالتی که پوستی کم آب دارید می‌توانید از مدل مرطوب پنکک ( نمدار کردن پد ) و یا این که کرم پودرها استعمال نمائید. با این نحوه بی آبی پوست شما تشدید نمی شود و می‌توانید به راحتی عیوب صورت خویش را وسیله پنکک ها و کرم پودرها بپوشانید.


شایسته ترین برند پنکک دوکاره
برندهای معروفی در موضوع تولیدها آرایشی کار مینمایند که از ترکیبات نیکی در مواد آرایشی استعمال می‌کنند. نمیتوان اعلام کرد کدام یک از برند های جانور دربازار بهتر از سایر میباشد ولی میتوان خاطرنشان کرد که در قبلی از خرید هر دسته محصولی در آغاز به مدل پوست خویش دقت نمائید آن گاه به مواد و ترکیبات جنس نگاهی بیندازید. مارک هایی وجود دارا‌هستند که از ترکیبات گیاهی و روغن های طبیعی در محصولاتشان به کارگیری مینمایند.

پیشین از خرید به ترکیبات جنس دقت نمائید
در صورتیکه پوست تان چرب میباشد بهتر میباشد محصولی را تعیین نمایید که فاقد روغن باشد چون محصولی برای شما مطلوب خیس میباشد که ترکیباتی کم آب داشته باشد و پوست شمارا در گیر جوش و آکنه نکند. البته در صورتی پوستی کم آب دارید شایسته ترین برند پنکک برای شما مارکی میباشد که در ترکیبات جنس از گونه های روغن ها به کارگیری نموده است و قادر است جلوه ای درخشنده به پوست شما کادو نماید. از برند های مرغوب استعمال نمایید. چون به کار گیری از تولیدات تقلبی و فیک سبب ساز می شود که شما در گیر عارضه ها و ایرادات پوستی گردید. گزینش پنکک از برندهای نامعتبر منجر می‌گردد که شما بعداز مدتی شاهد گشوده شدن منافذ پوست تان باشید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

این پنکک منافذ بیش تر از اندازه گشوده پوست را بسته و آرایش و پیرایش را بهتر روی پوست جذب می‌کند. همینطور با امداد آن چربی پوست در دست گرفتن گردیده و به همین برهان نیز افرادی که پوست های چرب دارا‌هستند، می‌توانند از آن به کارگیری نمایند. بسته بندی این فرآورده ضعیف میباشد البته خویش آن کیفیت بالایی دارااست و تا 5 ساعت سوای هیچ مشکلی روی پوست های چرب باقی میماند.
پنکک مات ریمل در حیث سنجی مصرف کنندگان، امتیاز 4.5 از 5 را اخذ کرده است که امتیاز بسیارخوبی محسوب می‌شود.
مزایای پنکک متمرکز مات ریمِل
درخشش بیشتراز حد پوست های چرب را میگیرد
ماندگاری بالایی داراست
آزمایش های لازم متخصصین پوست روی آن صورت گرفته و اثبات گردیده که مشکلی روی پوست به وجود نمی آورد
معایب پنکک متمرکز مات ریمِل
راز آن خیلی وارفته میباشد و به همین عامل نمی قدرت آن را جایی پیروزی
بوی نامطبوعی دارااست

4- پنکک پودری ترکیبی کلینیک Blended Face Powder Clinique


این پنکک سبک منافذ پوست را مسدود کرده و آرایش و پیرایش را طبیعی نشان می‌دهد. این کالا تا 7 یا این که 8 ساعت روی پوست می‌ماند اما در حالتی که که کسی پوست چرب داشته باشد، نمی تواند از این جور پنکک فایده پیروزشود.
پنکک پودری کلینیک پیروز به اخذ امتیاز 4 از 5 از در میان مصرف کنندگان پنکک شده‌است.
مزایای پنکک پودری ترکیبی کلینیک
پوست را کیکی نمی نماید
حساسیت زا وجود ندارد
منافذ پوست را کمتر نشان می‌دهد
سبب بروز جوش نمیشود
توناژ پوست را یکپارچه می‌کند
معایب پنکک پودری ترکیبی کلینیک
در صورتی‌که که کسی پوست خیلی چربی داشته باشد، چربی آن را در دست گرفتن نمی نماید
پوست را خیلی درخشان میکند و لکه ها را به خیر و خوبی نمی پوشاند
دربردارنده ایزوپروپیل میباشد که منافذ پوست را بسته و گهگاه منجر التهاب های پوستی میگردد

5- پنکک پودری شَنِل Channel Poudre Universelle Libre


این پنکک پودری سبک میباشد و به راحتی روی پوست می نشیند. به علاوه در عکس خوب چشم گردیده و با وجود سبکی لکه های پوستی را به خیر و خوبی می پوشاند. ماندگاری آن تا 4 ساعت بوده و برای اشخاصی که پوست چرب دارا‌هستند، مطلوب میباشد.
پنکک پودری شنل در حیث سنجی مصرف کنندگان، امتیاز 4.5 از 5 را اخذ کرده است که امتیاز خیر و خوبی محسوب میشود.
مزایای پنکک پودری شَنِل
روی پوست بسیار سبک میباشد
خواص مات کنندگی کارکشته دار
سبب جوش نمی‌شود
معایب پنکک پودری شَنِل
پاره ای گران میباشد
از آن جایی که پوست را خیلی مات می‌کند؛ ممکن میباشد نیاز به کانتورینگ پوست باشد.

6- پنکک متمرکز مَکس فَکتور Max Factor Crème Puff Pressed Powder



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

ای میکاپ بازبینی می‌کند :
بهترین مارک پنکیک
معرفی و بازنگری شایسته ترین پنکک های چهره

دسته پوست، توناژ آن در تعیین پنکک مهم بوده و با دقت بدین فاکتورهاست که خانم ها مبادرت به خرید پنکک میکنند. ولی پنکک های خوب به راحتی نریخته، تغییر‌و تحول رنگ و وضعیت نداده و ماندگاری پیرایش روی پوست را تضمین می‌نمایند.

خصوصیت پنکک پودری خوب
جور پوست، توناژ آن در تعیین پنکک مهم بوده و با دقت بدین فاکتورهاست که خانم ها مبادرت به خرید پنکک می نمایند. اما پنکک های خوب به راحتی نریخته، تغییر تحول رنگ و موقعیت نداده و ماندگاری آرایش و پیرایش روی پوست را تضمین می نمایند. درین نوشته‌ی‌علمی از وبسایت، 11 پنکک خوب چهره معرفی می گردد.



1- پنکک پودری لورا مرسییِر Laura Mercier




همانطور که از نام این پنکک مشخص و معلوم میباشد، این پنکک پودری میباشد و فارغ از کیکی شدن تا سا‌عتها روی پوست باقی می‌ماند. این فرآورده پوست را مات و در عین درحال حاضر مقداری براق می نماید. به همین برهان نیز برای پوست های چرب مطلوب میباشد.
پنکک پودری لورا مرسییر در حیث سنجی مصرف کنندگان، امتیاز 4 از 5 را اخذ کرده است که امتیاز نیکی به حساب می‌آید.
مزایای پنکک پودری لورا مرسییر
در دست گرفتن چربی پوست
مات کردن پوست
معایب پنکک پودری لورا مرسییر
از آن جایی که پودری میباشد نمی قدرت آن را به راحتی با خویش حمل کرد.

2- پنکک دربردارنده مواد معدنی طبیعی مَک MAC Mineralize Skin Finish Natural




درین پنکک ذرات به طور تماما متمرکز قرار دارا‌هستند و به همین استدلال نیز پوست کیکی می‌شود. ماندگاری آن بالاست و تا 7 ساعت مداوم روی پوست های عادی و ترکیبی باقی می‌ماند.
پنکک مک برنده به اخذ امتیاز 4 از 5، از بین مصرف کنندگان پنکک شده‌است.
مزایای پنکک دربردارنده مواد معدنی طبیعی مَک
در عکس ها قشنگ به چشم می‌خورد.
در 15 رنگ متنوع موجود هست.
رنگ طبیعی دارااست و گویی چیزی روی پوست وجود ندارد.
سبب بروز جوش نمیشود.
معایب پنکک دربردارنده مواد معدنی طبیعی مَک
در صورتی‌که که کسی پوست خیلی چربی داشته باشد، این پنکک پوست او را به اندازه کافی مات نمی نماید.

3- پنکک متمرکز مات ریمِل Rimmel




این پنکک منافذ بیشتراز اندازه گشوده پوست را بسته و آرایش و پیرایش را بهتر روی پوست جذب میکند. همینطور با امداد آن چربی پوست در دست گرفتن گردیده و به همین برهان نیز افرادی که پوست های چرب دارا‌هستند، می‌توانند از آن به کارگیری نمایند. بسته بندی این جنس ضعیف میباشد اما خویش آن کیفیت بالایی دارااست و تا 5 ساعت فارغ از هیچ مشکلی روی پوست های چرب باقی می‌ماند.
پنکک مات ریمل در لحاظ سنجی مصرف کنندگان، امتیاز 4.5 از 5 را اخذ کرده است که امتیاز بسیارخوبی محسوب میشود.
مزایای پنکک متمرکز مات ریمِل
درخشش بیش تر از حد پوست های چرب را میگیرد
ماندگاری بالایی داراست
آزمایش های لازم متخصصین پوست روی آن صورت گرفته و اثبات گردیده که مشکلی روی پوست به وجود نمی آورد
معایب پنکک متمرکز مات ریمِل
رمز آن خیلی شل و ول میباشد و به همین ادله نمی قدرت آن را جایی پیروزی
بوی نامطبوعی دارااست




:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()