نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
هیچ میکاپی سوای اسباب و اثاث آرایشی مثل پرایمر، کانسیلر و فاندیشن (کرم پودر) بی نقص نمیشود. آن ها شایسته ترین لوازمی میباشند که در حین آریش آیتم به کارگیری خانم ها قرار می‌گیرند. ولی تفاوت میان پرایمر، فاندیشن و کانسیلر چه چیزی است؟ به صورت خلاصه و بی آلایش یک پرایمر، جهت مهیا‌سازی پوست رخ تحت عنوان زیرساز برای میکاپ استعمال می‌‌شود.این در حالی میباشد که فاندیشن تحت عنوان مورد‌ی مبنا و در غایت کانسیلر را برای به کارگیری آخری در پیرایش به فعالیت میبرند.

پرایمر،فاندیشن،کانسیلر

پرایمر Primer
پرایمر به عبارتی محصولی میباشد که در انواع مختلفی موجود است،پرایمر رخ (Foundation Primer)، پرایمر لب (Lip Primer)، پرایمر دیده (Eyelid Primer)، پرایمر مژه و ابرو (Mascara Primer)، پرایمر ناخن (Nail primer)، پرایمر موی (Hair Primer). البته ما در زمینه ی پرایمر چهره کلام می کنیم که روی سیرتکامل‌ها استعمال می گردد. پرایمر در واقع تحت عنوان یک مرطوب کننده فعالیت می نماید و فارغ از دقت به چیزی، پوست را مرطوب می نماید.

پرایمر آرایش و پیرایش و میکاپ-زیرساز

می بایست بگوییم وجود آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین A، C و E در پرایمر، پوست را تندرست‌خیس نگه می دارد و بقیه مواد مانند عصاره‌ی انگور و عصاره‌ی چای سبز. همه این ترکیبات با هم، سبب ساخت صافی و لطافت پوست میگردند و همینطور به مرطوب کردن پوست نیز یاری مینمایند.

انگیزه از پرایمر ساخت صافی میباشد در حالی که مدام تحت عنوان مرطوب کننده در لحاظ گرفته شده‌است. همینطور گونه های مختلفی از مواد در پرایمرها موجود هست که‌این مواد و ترکیبات اکثر اوقات گونه پرایمر را معلوم می‌نماید مانند پرایمرهای مینرال که دارنده میکا و سیلیکات میباشند. میکا از اصلی‌ترین ترکیباتی میباشد که به دلیل تولید اسباب آرایشی در حیث گرفته میشود و سبب ساز می گردد پوست صاف و خوب به حیث رسد.

بیش تر بخوانید: چه‌طور از پرایمر تحت عنوان زیرساز آرایشتان به کار گیری نمایید

فاندیشن Foundation
فاندیشن در واقع محصولی یکسری رنگی میباشد و پوشش‌های متفاوتی دارااست. انگیزه اصلی فاندیشن ساخت یکنواختی در پوست فیس میباشد. فاندیشن که به آن فونداسیون، فوندیشن و حتی کرم پودر گفته میشود مشکلهای پوست را می‌پوشاند و برای تغییر تحول رنگ طبیعی پوست نیز آیتم به کار گیری قرار میگیرد.

امروزه طیف گسترده‌ای از رنگها در فاندیشن موجود است که به شما قابلیت و امکان میدهد متناسب با بدن پوست آیتم عشق و علاقه‌ی خویش، مطلوب‌ترین رنگ را گزینش نمائید. همینطور سایه‌های متعدد فاندیشن به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا رنگ را کاملا از پیشانی به زنخدان و از گردن به تیغه‌های کتف ادامه دهید.

فاندیشن-فونداسیون-فوندیشن-کرم پودر

معیار پوشش فاندیشن به دسته ظاهری که شما می خواهید داشته باشید بستگی دارااست. فاندیشن‌ها در چهار پوشش متفاوت وجود دارا هستند مثل:

پوشش واضح Sheer(پوشش خیلی معدود): شفافیت بسیار قابل مشاهده میباشد و رنگدانه بسیار مقداری دارااست.

پوشش لایت Light(پوشش نادر): مقدار پوشش آن به حدی میباشد که حتی با وجود به کار گیری از فاندیشن گهگاه لکه‌ها و برآمدگی‌ها نیز قابل مشاهده میباشد.

پوشش متوسطMedium: مقدار غلظت آن به حدی میباشد که برای پوشش دهی گونه های بریدگی‌ها و لکه‌ها کافی میباشد و رنگدانه متوسطی داراست.

پوشش بدون نقص Full: درین جور، نسبت رنگدانه برای پوشاندن بدون نقص لکه‌ها و جراحت‌ها مطلوب میباشد. این مدل فاندیشن یک پوست صاف و فارغ از هیچ لکه‌ای را تولید می کند.

فاندیشن از روش انگشت‌ها، برس‌ها و اسفنج‌ها قابل به کارگیری میباشند. امروزه از خودکار‌گیسو برای پخش کردن روی پوست فیس به کارگیری می شود.

کانسیلر Concealer
کانسیلر فرآورده آرایشی میباشد که جوش‌ها، لکه‌های سیاه، منافذ وسیع و دیگر لکه‌های پوستی را می‌پوشاند و بسیار مشابه فاندیشن میباشد. البته اکثر زمان ها بعداز فاندیشن گزینه به کارگیری قرار می گیرد و علائم یا این که لکه‌هایی را که حتی بعداز استعمال از فاندیشن قابل مشاهده میباشند را می‌پوشاند.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک


نظریات

روایت دبورا

 

 

 

 

 

 

 

 


پنکیک های دبورا
پنکیک اولترا فاین

 

 

پنکیک نیو اسکین کامپکت

 

 


پنکیک اولترا فاین کامپیکت شماره صفر یک دبورا

 


اولترا فاین شماره ۰۲، بر اساس رنگ میانگین پر‌نور پباده سازی گردیده و برای پوست های پر‌نور سفارش می گردد و ۹ گرم وزن داراست.
اولترا فاین شماره ۰۷، بر شالوده رنگ میانگین پباده سازی گردیده و مطلوب پوست های گندم گون میباشد و ۹ گرم وزن دارااست.
اولترا فاین شماره ۰۸، بر اساس رنگ تیره پباده سازی گردیده و مطلوب پوست های گندمی است و ۹ گرم وزن دارااست.
پنکیک فشرده دبورا محرمانه لاکیپریا شماره ۳۳

 

پنکیک فشرده دبورا خصوصی لابه‌لا کیپریا شماره ۲۹، بر مبنا رنگ میانگین پر‌نور پباده سازی گردیده و مطلوب پوست های پر‌نور میباشد. این کالا ۱۳ گرم وزن دارااست و پوشش دهی مطلوب و جامعی روی پوست به ارمغان می اورد.
پنیکیک فشرده محرمانه لاکیپریا شماره ۳۰، اساس رنگ میانگین داشته و مطلوب رنگ پوست های نصفه پر‌نور میباشد. این متاع، ۱۳ گرم وزن دارااست.
پنیکیک فشرده دبورا خصوصی لاکیپریا شماره ۲۴، شالوده رنگ میانگین داشته و مطلوب پوست های نصفه گندم گون می باشد و ۱۳ گرم وزن داراست.
پنیکیک فشرده خصوصی لاکیپریا شماره ۴۱، بر اساس رنگ تیره پباده سازی گردیده و مطلوب رنگ پوست های تیره میباشد و ۱۳ گرم وزن داراست.
پنکیک فشرده دبورا خصوصی لاکیپریا شماره ۴۰، بر شالوده رنگ میانگین تیره پباده سازی گردیده و مطلوب رنگ پوست های گندمی تیره میباشد.
پودرهای برنزه کننده دبورا
پودر برنزه کننده دبورا نوع ترا لومیناتور شماره صفر دو

 

 


رژ لب های دبورا

رز لب دبورا کالکشن NILANO RED LONG LASTING با شماره های گوناگون
رژ لب دبورا کالکشن MILANO RED با شماره های گوناگون
رژ لب دبورا کالکشن RED ATOMIC با شماره های متفاوت
رژ لب دبورا کالکشن ROSSETTO با شماره های متعدد
رژ آتومیک قرمز مات دبورا

 

 


رژ لب جامد دبورا خصوصی RED شماره یازده

 

رژ لب جامد دبورا خصوصی میلانو شماره۳۳

 

رژ لب جامد دبورا خصوصی میلانو شماره ۳۴

 

رژ لب دیوار آتومیک قرمز‌رنگ محرمانه صفر دو

 

رژ لب قرمز جامد دبورا محرمانه میلانو شماره۰۶

 

رژ لب جامد دبورا محرمانه ۸۰۶

 

دبورا لانگ لستینگ لیپ استیک صفر هشت

 

رژ لب جامد دبورا محرمانه RED شماره ۱۴

 

رژ لب جامد دبورا محرمانه میلانو RED شماره صفر هشت

 

رژ لب جامد دبورا خصوصی رزتو شماره ۶۰۱

 


رژ لب ال روستو دبورا



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
پوست فیس بر اثر عامل ها مختلفی همچون اشتباهات داخلی، قرار تصاحب کردن در معرض نوروفروغ آفتاب، آلودگی های محیطی، ترشح بیشتراز حد چربی پوست و… در گیر مشکلاتی می‌گردد. بروز آکنه، تولید لک های پوستی، چروک های پوستی و تیرگی تنها بخشی از این ایرادات می‌باشند که با به کار گیری از یک مال نامرغوب مانند پنکیک آرایشی می تواند به وجود بیاید.

معالجه بدون نقص این مدل ایرادات پوست به دوره و حفظ‌های ویژه نیاز دارااست. به کارگیری از تولیدات بهداشتی نظیر گونه های کرم ها آب رسان و تغذیه کننده، سرم ها و ماسک های پوست میتواند در بهبود و رفع این عیوب مفید باشند، البته شایسته ترین شیوه برای پوشش موقت این نواقص ساخت گردیده روی پوست، آرایش و پیرایش و کاور کننده های آرایشی مانند پنکیک آرایشی میباشد.

پنکیک آرایشی

مهمترین مرحله از هر جور آرایشی پوشاندن اثر گذار نواقص پوستی میباشد. به گونه ای که سطح پوست به طور کامل یکپارچه و یک رنگ به لحاظ رسد. معمولا این وظیفه را کرم پودر ها انجام می‌دهند. کرم پودر با تولید یک لایه از رنگدانه های یکنواخت روی سطح پوست، ظاهری یکپارچه و خوشگل خیس به پوست میدهد و جلوه ای جدید و با تازگی به آن میبخشد.

ولی کرم پودر فقط پوشش یک دست کننده برای پوست وجود ندارد. برای پوست حساس به دور دیده از کانسیلر که یک کدام از دیگر از تولیدها پوشاننده میباشد به کار گیری میگردد. کانسیلر مانند کرم پودر میباشد ولی ساختاری سبک تری داراست. به همین استدلال میباشد که برای به کارگیری در نواحی حریم دیده مطلوب خیس میباشد. کانسیلر چروک های ریز و تیرگی بدور دیده را به خیر و خوبی می پوشاند و سبب ساز یک دست شدن پوست این حوزه‌ با پوست رخ میگردد.

قشنگ سازی و یک پارچه کردن پوست فیس هر چقدر هم که خوب و اصولی انجام یافته باشد گشوده هم ممکن میباشد در هنگام قرار به چنگ آوردن در قوانینی یگانه مانند حضور در فضایی گرم و مرطوب یا این که تعریق، از در میان رفته یا این که صورت نخستین خویش را از دست بدهد. در حالی که یک پیرایش خوب وقتی گران بها خواهد بود که مدتی طولانی به صورت نخستین خویش باقی بماند.

پنکیک آرایشی

حتی درصورتی که موقعیت محیطی هم به طور کامل بر وفق خواسته باشد گشوده هم گذر دوره قادر است روی آرایش و پیرایش تاثیر گذار باشد. زیرا سطح پوست دائما در درحال حاضر تغییر و تحول و تحولاتی مانند تعریق، بیرون شدن چربی و آلودگی های دیگر از منافذ پوست و در مجموع تنفس پوستی میباشد.

در چنین قوانینی که ممکن میباشد سطح کیفیت آرایش و پیرایش چهره ذیل بیاید، ثبت کننده های آرایش و پیرایش اهمیت خویش را نشان می‌دهند. ثبت کننده های آرایش و پیرایش همان طور که از اسم آن ها معین میباشد برای بالا بردن ماندگاری آرایش و پیرایش آیتم به کار گیری قرار میگیرند و خویش نیز تحت عنوان یک پوشش دهنده قابل به کارگیری میباشند. هر چه یک آرایش و پیرایش سنگین خیس و زمانبرتر باشد نقش ثبت کننده ها اضافه اهمیت پیدا می‌نماید. ولی در قوانینی مانند فصل گرم فصل تابستان اهمیت یک ثبت کننده دیگر رابطه چندانی با سنگینی یا این که سبکی آرایش و پیرایش ندارد و در پیرایش های روزمره هم بایستی از یک ثبت کننده به کار گرفت.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()