پرایمر،فاندیشن،کانسیلر
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
هیچ میکاپی سوای اسباب و اثاث آرایشی مثل پرایمر، کانسیلر و فاندیشن (کرم پودر) بی نقص نمیشود. آن ها شایسته ترین لوازمی میباشند که در حین آریش آیتم به کارگیری خانم ها قرار می‌گیرند. ولی تفاوت میان پرایمر، فاندیشن و کانسیلر چه چیزی است؟ به صورت خلاصه و بی آلایش یک پرایمر، جهت مهیا‌سازی پوست رخ تحت عنوان زیرساز برای میکاپ استعمال می‌‌شود.این در حالی میباشد که فاندیشن تحت عنوان مورد‌ی مبنا و در غایت کانسیلر را برای به کارگیری آخری در پیرایش به فعالیت میبرند.

پرایمر،فاندیشن،کانسیلر

پرایمر Primer
پرایمر به عبارتی محصولی میباشد که در انواع مختلفی موجود است،پرایمر رخ (Foundation Primer)، پرایمر لب (Lip Primer)، پرایمر دیده (Eyelid Primer)، پرایمر مژه و ابرو (Mascara Primer)، پرایمر ناخن (Nail primer)، پرایمر موی (Hair Primer). البته ما در زمینه ی پرایمر چهره کلام می کنیم که روی سیرتکامل‌ها استعمال می گردد. پرایمر در واقع تحت عنوان یک مرطوب کننده فعالیت می نماید و فارغ از دقت به چیزی، پوست را مرطوب می نماید.

پرایمر آرایش و پیرایش و میکاپ-زیرساز

می بایست بگوییم وجود آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین A، C و E در پرایمر، پوست را تندرست‌خیس نگه می دارد و بقیه مواد مانند عصاره‌ی انگور و عصاره‌ی چای سبز. همه این ترکیبات با هم، سبب ساخت صافی و لطافت پوست میگردند و همینطور به مرطوب کردن پوست نیز یاری مینمایند.

انگیزه از پرایمر ساخت صافی میباشد در حالی که مدام تحت عنوان مرطوب کننده در لحاظ گرفته شده‌است. همینطور گونه های مختلفی از مواد در پرایمرها موجود هست که‌این مواد و ترکیبات اکثر اوقات گونه پرایمر را معلوم می‌نماید مانند پرایمرهای مینرال که دارنده میکا و سیلیکات میباشند. میکا از اصلی‌ترین ترکیباتی میباشد که به دلیل تولید اسباب آرایشی در حیث گرفته میشود و سبب ساز می گردد پوست صاف و خوب به حیث رسد.

بیش تر بخوانید: چه‌طور از پرایمر تحت عنوان زیرساز آرایشتان به کار گیری نمایید

فاندیشن Foundation
فاندیشن در واقع محصولی یکسری رنگی میباشد و پوشش‌های متفاوتی دارااست. انگیزه اصلی فاندیشن ساخت یکنواختی در پوست فیس میباشد. فاندیشن که به آن فونداسیون، فوندیشن و حتی کرم پودر گفته میشود مشکلهای پوست را می‌پوشاند و برای تغییر تحول رنگ طبیعی پوست نیز آیتم به کار گیری قرار میگیرد.

امروزه طیف گسترده‌ای از رنگها در فاندیشن موجود است که به شما قابلیت و امکان میدهد متناسب با بدن پوست آیتم عشق و علاقه‌ی خویش، مطلوب‌ترین رنگ را گزینش نمائید. همینطور سایه‌های متعدد فاندیشن به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا رنگ را کاملا از پیشانی به زنخدان و از گردن به تیغه‌های کتف ادامه دهید.

فاندیشن-فونداسیون-فوندیشن-کرم پودر

معیار پوشش فاندیشن به دسته ظاهری که شما می خواهید داشته باشید بستگی دارااست. فاندیشن‌ها در چهار پوشش متفاوت وجود دارا هستند مثل:

پوشش واضح Sheer(پوشش خیلی معدود): شفافیت بسیار قابل مشاهده میباشد و رنگدانه بسیار مقداری دارااست.

پوشش لایت Light(پوشش نادر): مقدار پوشش آن به حدی میباشد که حتی با وجود به کار گیری از فاندیشن گهگاه لکه‌ها و برآمدگی‌ها نیز قابل مشاهده میباشد.

پوشش متوسطMedium: مقدار غلظت آن به حدی میباشد که برای پوشش دهی گونه های بریدگی‌ها و لکه‌ها کافی میباشد و رنگدانه متوسطی داراست.

پوشش بدون نقص Full: درین جور، نسبت رنگدانه برای پوشاندن بدون نقص لکه‌ها و جراحت‌ها مطلوب میباشد. این مدل فاندیشن یک پوست صاف و فارغ از هیچ لکه‌ای را تولید می کند.

فاندیشن از روش انگشت‌ها، برس‌ها و اسفنج‌ها قابل به کارگیری میباشند. امروزه از خودکار‌گیسو برای پخش کردن روی پوست فیس به کارگیری می شود.

کانسیلر Concealer
کانسیلر فرآورده آرایشی میباشد که جوش‌ها، لکه‌های سیاه، منافذ وسیع و دیگر لکه‌های پوستی را می‌پوشاند و بسیار مشابه فاندیشن میباشد. البته اکثر زمان ها بعداز فاندیشن گزینه به کارگیری قرار می گیرد و علائم یا این که لکه‌هایی را که حتی بعداز استعمال از فاندیشن قابل مشاهده میباشند را می‌پوشاند.

 





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: