نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
هیچ میکاپی سوای اسباب و اثاث آرایشی مثل پرایمر، کانسیلر و فاندیشن (کرم پودر) بی نقص نمیشود. آن ها شایسته ترین لوازمی میباشند که در حین آریش آیتم به کارگیری خانم ها قرار می‌گیرند. ولی تفاوت میان پرایمر، فاندیشن و کانسیلر چه چیزی است؟ به صورت خلاصه و بی آلایش یک پرایمر، جهت مهیا‌سازی پوست رخ تحت عنوان زیرساز برای میکاپ استعمال می‌‌شود.این در حالی میباشد که فاندیشن تحت عنوان مورد‌ی مبنا و در غایت کانسیلر را برای به کارگیری آخری در پیرایش به فعالیت میبرند.

پرایمر،فاندیشن،کانسیلر

پرایمر Primer
پرایمر به عبارتی محصولی میباشد که در انواع مختلفی موجود است،پرایمر رخ (Foundation Primer)، پرایمر لب (Lip Primer)، پرایمر دیده (Eyelid Primer)، پرایمر مژه و ابرو (Mascara Primer)، پرایمر ناخن (Nail primer)، پرایمر موی (Hair Primer). البته ما در زمینه ی پرایمر چهره کلام می کنیم که روی سیرتکامل‌ها استعمال می گردد. پرایمر در واقع تحت عنوان یک مرطوب کننده فعالیت می نماید و فارغ از دقت به چیزی، پوست را مرطوب می نماید.

پرایمر آرایش و پیرایش و میکاپ-زیرساز

می بایست بگوییم وجود آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین A، C و E در پرایمر، پوست را تندرست‌خیس نگه می دارد و بقیه مواد مانند عصاره‌ی انگور و عصاره‌ی چای سبز. همه این ترکیبات با هم، سبب ساخت صافی و لطافت پوست میگردند و همینطور به مرطوب کردن پوست نیز یاری مینمایند.

انگیزه از پرایمر ساخت صافی میباشد در حالی که مدام تحت عنوان مرطوب کننده در لحاظ گرفته شده‌است. همینطور گونه های مختلفی از مواد در پرایمرها موجود هست که‌این مواد و ترکیبات اکثر اوقات گونه پرایمر را معلوم می‌نماید مانند پرایمرهای مینرال که دارنده میکا و سیلیکات میباشند. میکا از اصلی‌ترین ترکیباتی میباشد که به دلیل تولید اسباب آرایشی در حیث گرفته میشود و سبب ساز می گردد پوست صاف و خوب به حیث رسد.

بیش تر بخوانید: چه‌طور از پرایمر تحت عنوان زیرساز آرایشتان به کار گیری نمایید

فاندیشن Foundation
فاندیشن در واقع محصولی یکسری رنگی میباشد و پوشش‌های متفاوتی دارااست. انگیزه اصلی فاندیشن ساخت یکنواختی در پوست فیس میباشد. فاندیشن که به آن فونداسیون، فوندیشن و حتی کرم پودر گفته میشود مشکلهای پوست را می‌پوشاند و برای تغییر تحول رنگ طبیعی پوست نیز آیتم به کار گیری قرار میگیرد.

امروزه طیف گسترده‌ای از رنگها در فاندیشن موجود است که به شما قابلیت و امکان میدهد متناسب با بدن پوست آیتم عشق و علاقه‌ی خویش، مطلوب‌ترین رنگ را گزینش نمائید. همینطور سایه‌های متعدد فاندیشن به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا رنگ را کاملا از پیشانی به زنخدان و از گردن به تیغه‌های کتف ادامه دهید.

فاندیشن-فونداسیون-فوندیشن-کرم پودر

معیار پوشش فاندیشن به دسته ظاهری که شما می خواهید داشته باشید بستگی دارااست. فاندیشن‌ها در چهار پوشش متفاوت وجود دارا هستند مثل:

پوشش واضح Sheer(پوشش خیلی معدود): شفافیت بسیار قابل مشاهده میباشد و رنگدانه بسیار مقداری دارااست.

پوشش لایت Light(پوشش نادر): مقدار پوشش آن به حدی میباشد که حتی با وجود به کار گیری از فاندیشن گهگاه لکه‌ها و برآمدگی‌ها نیز قابل مشاهده میباشد.

پوشش متوسطMedium: مقدار غلظت آن به حدی میباشد که برای پوشش دهی گونه های بریدگی‌ها و لکه‌ها کافی میباشد و رنگدانه متوسطی داراست.

پوشش بدون نقص Full: درین جور، نسبت رنگدانه برای پوشاندن بدون نقص لکه‌ها و جراحت‌ها مطلوب میباشد. این مدل فاندیشن یک پوست صاف و فارغ از هیچ لکه‌ای را تولید می کند.

فاندیشن از روش انگشت‌ها، برس‌ها و اسفنج‌ها قابل به کارگیری میباشند. امروزه از خودکار‌گیسو برای پخش کردن روی پوست فیس به کارگیری می شود.

کانسیلر Concealer
کانسیلر فرآورده آرایشی میباشد که جوش‌ها، لکه‌های سیاه، منافذ وسیع و دیگر لکه‌های پوستی را می‌پوشاند و بسیار مشابه فاندیشن میباشد. البته اکثر زمان ها بعداز فاندیشن گزینه به کارگیری قرار می گیرد و علائم یا این که لکه‌هایی را که حتی بعداز استعمال از فاندیشن قابل مشاهده میباشند را می‌پوشاند.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک


نظریات

روایت دبورا

 

 

 

 

 

 

 

 


پنکیک های دبورا
پنکیک اولترا فاین

 

 

پنکیک نیو اسکین کامپکت

 

 


پنکیک اولترا فاین کامپیکت شماره صفر یک دبورا

 


اولترا فاین شماره ۰۲، بر اساس رنگ میانگین پر‌نور پباده سازی گردیده و برای پوست های پر‌نور سفارش می گردد و ۹ گرم وزن داراست.
اولترا فاین شماره ۰۷، بر شالوده رنگ میانگین پباده سازی گردیده و مطلوب پوست های گندم گون میباشد و ۹ گرم وزن دارااست.
اولترا فاین شماره ۰۸، بر اساس رنگ تیره پباده سازی گردیده و مطلوب پوست های گندمی است و ۹ گرم وزن دارااست.
پنکیک فشرده دبورا محرمانه لاکیپریا شماره ۳۳

 

پنکیک فشرده دبورا خصوصی لابه‌لا کیپریا شماره ۲۹، بر مبنا رنگ میانگین پر‌نور پباده سازی گردیده و مطلوب پوست های پر‌نور میباشد. این کالا ۱۳ گرم وزن دارااست و پوشش دهی مطلوب و جامعی روی پوست به ارمغان می اورد.
پنیکیک فشرده محرمانه لاکیپریا شماره ۳۰، اساس رنگ میانگین داشته و مطلوب رنگ پوست های نصفه پر‌نور میباشد. این متاع، ۱۳ گرم وزن دارااست.
پنیکیک فشرده دبورا خصوصی لاکیپریا شماره ۲۴، شالوده رنگ میانگین داشته و مطلوب پوست های نصفه گندم گون می باشد و ۱۳ گرم وزن داراست.
پنیکیک فشرده خصوصی لاکیپریا شماره ۴۱، بر اساس رنگ تیره پباده سازی گردیده و مطلوب رنگ پوست های تیره میباشد و ۱۳ گرم وزن داراست.
پنکیک فشرده دبورا خصوصی لاکیپریا شماره ۴۰، بر شالوده رنگ میانگین تیره پباده سازی گردیده و مطلوب رنگ پوست های گندمی تیره میباشد.
پودرهای برنزه کننده دبورا
پودر برنزه کننده دبورا نوع ترا لومیناتور شماره صفر دو

 

 


رژ لب های دبورا

رز لب دبورا کالکشن NILANO RED LONG LASTING با شماره های گوناگون
رژ لب دبورا کالکشن MILANO RED با شماره های گوناگون
رژ لب دبورا کالکشن RED ATOMIC با شماره های متفاوت
رژ لب دبورا کالکشن ROSSETTO با شماره های متعدد
رژ آتومیک قرمز مات دبورا

 

 


رژ لب جامد دبورا خصوصی RED شماره یازده

 

رژ لب جامد دبورا خصوصی میلانو شماره۳۳

 

رژ لب جامد دبورا خصوصی میلانو شماره ۳۴

 

رژ لب دیوار آتومیک قرمز‌رنگ محرمانه صفر دو

 

رژ لب قرمز جامد دبورا محرمانه میلانو شماره۰۶

 

رژ لب جامد دبورا محرمانه ۸۰۶

 

دبورا لانگ لستینگ لیپ استیک صفر هشت

 

رژ لب جامد دبورا محرمانه RED شماره ۱۴

 

رژ لب جامد دبورا محرمانه میلانو RED شماره صفر هشت

 

رژ لب جامد دبورا خصوصی رزتو شماره ۶۰۱

 


رژ لب ال روستو دبورا



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
پوست فیس بر اثر عامل ها مختلفی همچون اشتباهات داخلی، قرار تصاحب کردن در معرض نوروفروغ آفتاب، آلودگی های محیطی، ترشح بیشتراز حد چربی پوست و… در گیر مشکلاتی می‌گردد. بروز آکنه، تولید لک های پوستی، چروک های پوستی و تیرگی تنها بخشی از این ایرادات می‌باشند که با به کار گیری از یک مال نامرغوب مانند پنکیک آرایشی می تواند به وجود بیاید.

معالجه بدون نقص این مدل ایرادات پوست به دوره و حفظ‌های ویژه نیاز دارااست. به کارگیری از تولیدات بهداشتی نظیر گونه های کرم ها آب رسان و تغذیه کننده، سرم ها و ماسک های پوست میتواند در بهبود و رفع این عیوب مفید باشند، البته شایسته ترین شیوه برای پوشش موقت این نواقص ساخت گردیده روی پوست، آرایش و پیرایش و کاور کننده های آرایشی مانند پنکیک آرایشی میباشد.

پنکیک آرایشی

مهمترین مرحله از هر جور آرایشی پوشاندن اثر گذار نواقص پوستی میباشد. به گونه ای که سطح پوست به طور کامل یکپارچه و یک رنگ به لحاظ رسد. معمولا این وظیفه را کرم پودر ها انجام می‌دهند. کرم پودر با تولید یک لایه از رنگدانه های یکنواخت روی سطح پوست، ظاهری یکپارچه و خوشگل خیس به پوست میدهد و جلوه ای جدید و با تازگی به آن میبخشد.

ولی کرم پودر فقط پوشش یک دست کننده برای پوست وجود ندارد. برای پوست حساس به دور دیده از کانسیلر که یک کدام از دیگر از تولیدها پوشاننده میباشد به کار گیری میگردد. کانسیلر مانند کرم پودر میباشد ولی ساختاری سبک تری داراست. به همین استدلال میباشد که برای به کارگیری در نواحی حریم دیده مطلوب خیس میباشد. کانسیلر چروک های ریز و تیرگی بدور دیده را به خیر و خوبی می پوشاند و سبب ساز یک دست شدن پوست این حوزه‌ با پوست رخ میگردد.

قشنگ سازی و یک پارچه کردن پوست فیس هر چقدر هم که خوب و اصولی انجام یافته باشد گشوده هم ممکن میباشد در هنگام قرار به چنگ آوردن در قوانینی یگانه مانند حضور در فضایی گرم و مرطوب یا این که تعریق، از در میان رفته یا این که صورت نخستین خویش را از دست بدهد. در حالی که یک پیرایش خوب وقتی گران بها خواهد بود که مدتی طولانی به صورت نخستین خویش باقی بماند.

پنکیک آرایشی

حتی درصورتی که موقعیت محیطی هم به طور کامل بر وفق خواسته باشد گشوده هم گذر دوره قادر است روی آرایش و پیرایش تاثیر گذار باشد. زیرا سطح پوست دائما در درحال حاضر تغییر و تحول و تحولاتی مانند تعریق، بیرون شدن چربی و آلودگی های دیگر از منافذ پوست و در مجموع تنفس پوستی میباشد.

در چنین قوانینی که ممکن میباشد سطح کیفیت آرایش و پیرایش چهره ذیل بیاید، ثبت کننده های آرایش و پیرایش اهمیت خویش را نشان می‌دهند. ثبت کننده های آرایش و پیرایش همان طور که از اسم آن ها معین میباشد برای بالا بردن ماندگاری آرایش و پیرایش آیتم به کار گیری قرار میگیرند و خویش نیز تحت عنوان یک پوشش دهنده قابل به کارگیری میباشند. هر چه یک آرایش و پیرایش سنگین خیس و زمانبرتر باشد نقش ثبت کننده ها اضافه اهمیت پیدا می‌نماید. ولی در قوانینی مانند فصل گرم فصل تابستان اهمیت یک ثبت کننده دیگر رابطه چندانی با سنگینی یا این که سبکی آرایش و پیرایش ندارد و در پیرایش های روزمره هم بایستی از یک ثبت کننده به کار گرفت.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

کرم پودر مطلوب پوست شما

بهترین مارک پنکیک
تعیین کرم پودر مطلوب در آرایش و پیرایش بسیار مهم میباشد، پس می بایست در گزینش کرم پودر مطلوب برای پوست های متعدد وسواس و اعتنا متعددی بخرج بخشید.

کرم پودر مطلوب پوست های کم آب
اشخاص دارنده پوست‌های کم آب بدلیل آلرژی بالا و نادر بودن چربی روی سطح پوست می بایست از کرم پودرهای مایع و چرب به کارگیری نمایند.

کرم پودر مطلوب پوست های چرب
اشخاص دارنده پوست‌های چرب دیگر نیازی به به کارگیری از کرم پودر چرب برای پوست خویش ندارند، این اشخاص هم می‌توانند از کرم پودرهای مایع و هم جامد به کارگیری نمایند. ولی در فیس استعمال از کرم پودر نامناسب ممکن میباشد در گیر جوش زدن شوند.

کرم پودر مطلوب پوست های نرمال
اشخاص دارنده پوست نرمال نیازی به نگرانی در تعیین کرم پودر ندارند، این اشخاص از هر مدل کرم پودری می توانند به کارگیری نمایند.

معرفی مارک های کرم پودر
شرکت ها متعددی در منطقهی آرایشی و بهداشتی کار دارا هستند ولی بدلیل آلرژی به کار گیری از کرم پودر ما در اینجا برندهای دارای اعتبار را معرفی می‌کنیم این برندها عبارت اند از:اوریفلیم، مک، لورال، ایوروشه، میبلین، لانکوم، دوبرا، مارال.

خرید کرم پودر
برای خرید کرم پودر جداگانه از مشاجره بها، مهم میباشد که به یکسری نکته اعتنا نمایید از گزاره مدل پوست، جور کرم پودر، مارک کرم پودر و رنگ کرم پودر. شما می‌توانید در پایین همین نوشته‌ی‌علمی از روش دکان اینترنتی گیسو بدن رو مبادرت بخرید کرم پودر مطلوب خویش نمایید.

کلیه کرم پودر ها تولیدات اورجینال شرکتهای تولید کننده هستند و شما با ذهنی سهل از اصالت و کیفیت محصول می‌توانید مبادرت به خرید کرم پودر متبوع خویش داشته باشید. مجموعاَ موی بدن رو شایسته ترین مبداء تخصصی آرایشی و بهداشتی و زیبایی در جمهوری اسلامی ایران است که تمام کارایی خویش را بر آسانی و راحتی هر چه تمام خیس در خرید های اینترنتی اثاثیه آرایشی قرار داده میباشد تا یوزرها عزیز هر چه شل خیس و کیفیت عالی خیس قابلیت خرید هر فرآورده آرایشی و بهداشتی را داشته باشد.وانید دستکاری نمائید، برای استعمال اضافه لطفا به بخش ارتقا مراجعه‌نمایید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور


صد رد صد برای شما پیش آمده که پنکیک از دست‌تان افتاده و خرد گردیده؟ در اینجور مواقع هیچ زمان آن را به دور نریزید. در اینجا میخواهیم به شما یادگرفتن دهیم که چطور پنکیک شکسته را ترمیم فرمائید تا مانند روز اولش شود تا دیگر نیاز نباشد یک پنکیک تازه بخرید.

بهترين مارك پنكيك

وسایلی که نیاز دارید

الکل صنعتی 70 درصد
انبان فریزری
برس خط دیده
کاردک منحصربه‌فرد پهن کردن و ماليدن مرهم روى پارچه و جراحت
قطره چکان

1. برای اینکه روی میز آلوده و کثیف نشود و ذرات پنکیک پخش نشود پیاله پنکیک را بدون نقص داخل گونی بگذارید و به دور تا به دور آن را با چسب یه خرده سفت نمائید اما درصورتی که چسب در دسترس نبود می‌‌توانید گونی را ذیل پیاله قرار دهید.

 

2. اکنون با کاردک روی پنکیک بزنید تا بی نقص پودر شود و ساختاری یک دست پیدا نماید چراکه در صورتی‌که قسمتی درشت و دانه‌دانه و قسمتی پودر باشد سود پایانی چندان مناسب نخواهد بود.

 

3. انبان را از کاسه غیروابسته نمایید و یک‌سری قطره الکل به پودر طولانی تر فرمائید تا شرایط خمیر پیدا نماید؛ در حالتی‌که الکل نداشتید، می توانید از گلاب هم برای این عمل به کارگیری نمائید البته الکل بهتر میباشد زیرا احتمال پرورش میکروب‌ها را تحت میاورد.

 

4. با کاردک خمیر به دست آمده را به طور کامل صاف و پنکیک را مشابه شرایط اول آن پیشین از شکستن فرمایید.

 

5. با برس خط دیده کناره‌های کاسه پنکیک را به طور کامل صاف نمائید تا پنکک پس از کم آب شدن تماما پاک و تروتمیز باشد.

 

6. زمانی که کارتان تماما به پایان رسید بگذارید تا تماما کم آب شود. بعداز کم آب شدن به به عبارتی صورت اولیه تبدیل میشود.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2آشنایی با شایسته ترین برند پنکیک و خرید و دوراندیشی از طریق‌های صحیح به کارگیری از آن، برای داشتن آرایشی بدون نقص و خوشگل فرمان مهمی میباشد. در مراحل خرید شایسته ترین برند پنکیک مطلوب با پوست خویش، ذوق و نحوه‌ پیرایش شما هم تأثیر دارااست. خانم‌های متعددی را سراغ داریم که مدام دنبال پنکیک های پودری میباشند و بانوانی را می شناسیم که دست از زیرسازهای مایع برنمی‌دارا‌هستند. خوشبختانه تعیین شایسته ترین پنکیک مطلوب با اشکال پوست از چیزی که فکرش را بکنید ریلکس‌خیس میباشد. به‌دنبال این نکات را با شما فی مابین خوا‌هیم گذاشت.

پنکیک مطلوب با گونه های پوست
خرید شایسته ترین پنکیک مطلوب پوستقبل از شناخت با شایسته ترین برند پنکیک و خرید از این برندها، نخست بایستی دسته پوست خویش را بشناسید و آن‌گاه براساس آن برای خرید پنکیک مبادرت نمایید.

پنکیک مطلوب با پوست چرب
تجربه نشان داده میباشد خانم‌هایی که پوست چرب دارا هستند بهتر میباشد سراغ پنکیک های پودری بروند. این پنکیک ها چربی بیشتراز حد پوست را کاهش میدهند و با مات کردن آرایش و پیرایش، دوام آن را در حین روز ارتقاء میدهند. همینطور زیرسازهای پیرایش پودری مغایر زیرسازهای آرایش و پیرایش مایع، به باطن پوست نفوذ نمی کنند. پنکیک‌ها پوشش بیشتری دارا هستند و زیاده‌روی در به کار گیری از آنان ممکن میباشد آرایش و پیرایش را سنگین و متراکم نشان دهد؛ ولی درصورتی که کالا انتخابی شما از یک مارک دارای اعتبار با تولیدها با کیفیت باشد، خیر‌صرفا پوشش قابل قبولی برای پوست در‌پی دارا هستند، بلکه پیرایش خوشگل و جذابی را نیز به ارمغان می‌آ‌ورند.

در شرایطی‌که برای پوست چرب خویش در‌پی یک مارک دارای اعتبار میباشید که بتوانید به کیفیت تولید ها آن اعتماد فرمائید، تولید ها فلورمار را آزمون نمائید. مارک فلورمار از سال ۱۹۷۰ در میلانو آغاز به عمل نموده است و فعلا به‌تیتر یک مارک چیره صادرکننده محصول ها آرایشی در ترکیه به کار خویش ادامه می دهد. پنکیک فشرده Flormar یکی هزاران متاع تولیدی این مارک هست که نیاز آرایشی پوست های چرب را برطرف می کند.

پنکیک مطلوب با پوست کم آب
خانم‌هایی که پوست بی آبی دارا هستند، بهتر میباشد در گزینش و استعمال از پنکیک توجه نمایند؛ چراکه گزینش نادرست و استعمال خطا از پنکیک، سبب ساخت لک در آرایش و پیرایش گردیده و ظواهر چهره را پوسته پوسته نشان می دهد. بهتر میباشد پیشین از آرایش و پیرایش، کرم مرطوب کننده مطلوب پوست خویش را روی فیس زده و خوب ماساژ دهید تا جذب شود. این عمل جلوی کم آب شدن پوست شمارا می گیرد. دراین‌صورت ریلکس‌خیس پنکیک می‌زنید.

در حالتی که پوست بی آبی دارید و پیرو شایسته ترین برند پنکیک برای پوست خویش میباشید، مارک آرایشی ایتالیایی نوبا (NOUBA) را به شما معرفی میکنیم. مارک نوبا در سال ۱۹۸۲ تأسیس شده‌است. ساخت اسباب و اثاث آرایشی پودری، از تولید ها نوآورانه این مارک میباشد. شما میتوانید روی پنکیک دیوی نوبا به‌تیتر یک پنکیک مطلوب برای پوست کم آب اکانت گشوده فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

ورژن تازه قانون ها آرایشی بهداشتی اتحادیه اروپا بوسیله پارلمان اروپا آپدیت شده‌است. این ورژن مشتمل بر مقررات به کارگیری از نانو ذرات در مواد آرایشی بهداشتی و قانون ها دشوار‎گیرانه برای حفظ از حیوان ها در قبال این مواد میباشد.

بهترين مارك پنكيك
استعمال از رنگ‎های آرایشی به غیر از رنگ موی در ایالات متحده مسلما می بایست پایین چک سازمان مربوطه ساخت شوند. هر کشوری، سازمانی برای ارزیابی بر ایجاد و به کارگیری از مواد آرایشی بهداشتی دارااست که در ایالات متحده سازمان خوراک و داروی این مرزوبوم (FDA) این وظیفه را بر عهده داراست. به غیر از رنگ این مواد، در بقیه مورد ها، این سازمان آلرژی متعددی را نشان نمی‌دهد و تنها در مواقعی که یک مال موجب آلودگی دور و اطراف زیست و یا این که حیوان ها شود و دارنده بسته بندی ضعیف و سوای برچسب تندرست باشد اقداماتی را جهت پرهیز یا این که جریمه شرکت خالق آن می‎نماید.
مخاطرات احتمالیمعمولا پژوهش ها درخصوص مواد نو تشکیل دهنده محصول ها آرایشی بهداشتی موجب همهمه و دعوا در خصوص آن می شود به خصوص در شرایطی‌که تاثیرات و عواقب استعمال از آن ماده نامعلوم باشد.
استعمال از محصول ها آرایشی ممکن میباشد خطراتی را در‌پی داشته باشد که به دنبال به چندین آیتم آن اشاره می کنیم. یکی این خطرها به کارگیری از ریمل مژه دیرین ‌میباشد. بعضا از ریمل‎ها دارنده موادی میباشند که به فرمالدهید تبدیل می‌گردد. فرمالدهید از پرورش باکتری‎ها خودداری می کند. البته ریمل‎های کهن‌ ایجاد فرمالدهید نمیکنند و به باکتری‎ها اذن می دهند به رویش خویش ادامه دهند. به همین برهان سفارش میگردد که ریمل خویش را هر چندین ماه یکبار ردوبدل فرمایید.
مواد حافظ بیشتر‌ای که در تولید ها آرایشی و بهداشتی به عمل می‌رود نیز به عبارتی چیزی میباشد که طولانی تر مصرف‌کنندگان را نگران می نماید. آنها برای نماید کردن فرایند پرورش باکتری‌ها به فعالیت میروند و قدمت تولیدها را ارتقا می دهند. به کارگیری از مواد حفظ کننده میتواند از تولید آلرژی‎‌های پوستی و جراحت داخل شدن به نقاط حساس رخ مثل دیده دوری نماید. با این وجود این مواد حفظ کننده شیمیایی می تواند منجر به وجود داخل شدن آلرژی‌های آلرژیک شود بعلاوه اکثری از این مواد حفظ کننده دارنده بوهای توانا و آزاردهنده‌ای میباشند.ویسی فرمائید، برای به کار گیری بیش تر لطفا به بخش ارتقا رجوع کنید.

قانون ها و مقرراتضوابط ساخت و استعمال از مواد آرایشی در کشورهای متفاوت گوناگون میباشد البته اضافه کشورها از چند مقررات اثبات برای ممنوع کردن یا این که محدود کردن ترکیبات به فعالیت رفته درین مواد پیروی می نمایند. دو مبداء اصلی برای این ضوابط وجود دارا‌هستند: راهنمای آرایشی بهداشتی اتحادیه اروپا ۷۶/۷۶۸/EEC و لیست مواد تشکیل دهنده تولید ها آرایشی بهداشتی کانادا. در ایالات متحده نیز سازمان FDA وظیفه ارزیابی بر این دستور را بر عهده دارااست ولی قانون ها آن به توجه دو منبع نقل شده وجود ندارد.زنان رومی ‌از ترکیبی دربرگیرنده چربی حیوان، نشاسته و اکسید قلع برای ایجاد تولید ها آرایشی خویش به کارگیری می‎کردند. امروزه ترکیبات این تولیدها از مواد متنوعی بدست می‎آیند. رایج‎ترین این مواد دربرگیرنده آب، سیلیکون و مواد شالوده معدنی میباشد. تولیدات آرایشی امروزه در قالب کرم‎ها، پودرهای فشرده، اسپری‎ها، روغن‎ها و اشکال متنوع دیگری در دکان‎ها جانور می باشند. همینطور برای جلوه‎های گوناگون به پوست، جور مات و یا این که درخشان آن‎ها نیز موجود هست.
رژ لب‎هابه کار گیری از رژ لب به ۵۰۰۰ سال پیش و عصر بابل برمی‎گردد. هنگامی که ثروتمندان جواهرات نصفه قیمتی را خرد کرده و از آن‎ها برای روی لب و یا این که به دور دیده به کارگیری می‎کردند. کلئوپاترا رژ لب منحصر به فرد به خویش را داشت که از سوسک کارمین خرد گردیده بدست می‎آمده که دارنده رنگ‎دانه‎های قرمز رنگ برجسته بوده میباشد.
رنگ قرمز‌رنگ رژ لب‎ها از اکسید آهن بدست می‎آید. هر یک سری اکثری از برندهای پر اسم و رسم از رنگ‎های تصنعی و مصنوعی صنعتی به کار گیری می‎نمایند. در ایالات متحده از هر خصوصی تولید ها رنگ‎های تصنعی و رنگ‎دانه‎ها مثال گرفته گردیده و برای تست به سازمان FDA رسول میشود تا از نگاه خالص بودن و واحد سنجش آلاینده‎ها (که بیش تر از حد مجاز نباشد) به تایید این سازمان رسد. همواره آشفتگی‎هایی بر رمز اثر این مواد وجود داشته؛ مخصوصا در باب رژ لب‎ها که خیر صرفا روی لب تحت عنوان آرایش و پیرایش قرار می‎گیرند، بلکه در زمان میل کردن یا این که نوشیدن وارد دهن هم می‎شوند. از آنجایی که زیر آوردن سطح استاندارد آلاینده‎ها سبب می‎شود که ساخت آن‎ها ذیل تاثیر قرار گیرد و تبعات منفی مثل قاچاق و … به‌دنبال داراست و همینطور چرا‌که سازمان FDA بدین فیض رسیده که‌این استانداردها مشکلی ندارند، ساخت این تولیدات با همین فرآیند ادامه پیدا می‎نماید.
معمولا رنگ‎دانه‎هایی که به خیر و خوبی خرد گردیده باشند (۷ تا ۱۰ میکرومتر) وقتی‌که با روغن کرچک مخلوط شوند و آنگاه با موم ترکیب شوند، فرآورده پایانی که رژ لب میباشد بدست میاید.
رژ لب‎ها در اشکال مختلفی وجود دارا هستند؛ متراکم یا این که غیر متراکم، مات و یا این که درخشان.
عطرهافرهنگ وتمدن شرقی امداد‎های بسیار متعددی در بهتر کردن و گسترش عطرهای غربی نموده است؛ هم توسط بهبود عصاره‎های آیتم به کارگیری برای ایجاد رایحه از روش تقطیر با بخار و هم روش معرفی گونه‎ها و عصاره‎های نو هم پا با مواد تشکیل دهنده خالص. ترکیبات خالص به عمل رفته در عطرها و تکنولوژی تقطیر با بخار به صورت چشمگیری در صنعت بو سازی و صنعت های شیمیایی غرب تاثرگذار بود.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

– تجربه خویش شما در گزینش ضد آفتاب هم بسیار مهم میباشد. ضد آفتابی که به عنوان مثال برای دوست شما بسیار مطلوب میباشد میتواند برای شما مضر باشد. ممکن میباشد شما یک ضد آفتاب خوب و با بها بالا تهیه و تنظیم نمائید البته هنگام استعمال حس راحتی نکنید برای مثال حس گرمی و خفکی داشته باشید یا این که به آن آلرژی داشته باشید و پوستتان قرمز رنگ شود یا این که خارش پیدا نماید. از همگی مهم خیس اینکه ممکن میباشد چهره شما هنگام مصرف آن جوش بزند. تمامی اینها ، علل خیر برای تغییر دادن ضد آفتاب میباشد. آنقدر تجربه فرمائید تا مدل مطلوب را برای پوست خویش بیابید.
– به کارگیری از ضد آفتاب در زمانه کودکی حتی مهم خیس از جوانی میباشد سازه بر این کودکانتان را به مصرف آن عادت دهید. هر روز می بایست از ضد آفتاب به کار گیری فرمائید و حتی‌در زمستان و در هوای بارانی نیز آن را سوراخ نکنید درصورتی که که در زمستان یا این که در هوای بارانی می باشید و کارتان در منزل و محلی میباشد که روشنایی بدون واسطه آفتاب نیست ، مصرف یک توشه در روز ضد آفتاب کافی میباشد البته در حالتی که که در خارج منزل و در هوای آفتابی قرار دارید هر ۳ تا۴ ساعت ضد آفتاب مصرف فرمائید. در مصرف ضد آفتاب صرفه جویی نکنید.
– نکته پایان و مهم خیس از تمامی آن که مصرف ضد آفتاب به‌این مفهوم وجود ندارد که می‌توانید فارغ از هیچ اشکالی مقابل آفتاب بروید. چنین فکری سبب می‌گردد که ضرر و زیان ضد آفتاب بیشتراز نفع آن شود سازه بر این می بایست ضمن به کار گیری تر و تمیز از ضد آفتاب ، از نور و روشنایی بدون واسطه آفتاب نیز بدور بود و بقیه نحوه های رویارویی با آفتاب مانند خرقه پوشیدن و استعمال از کلاه و سایه بان و غیره را نیز فراموش نکرد. ولی اثرات اثر گذار نوروروشنایی آفتاب برای ساختن ویتامین D نیز نباید به دور از حیث بماند البته قابل ذکر میباشد که مقدار ویتامین D لازم با رژیم غذایی مطلوب قابل دستیابی میباشد و در شرایطی که از رژیم غذایی مطلوب استعمال شود کمبود آن معلوم نخواهد شد.ویسی فرمائید، برای استعمال طولانی تر لطفا به بخش افزایش مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک

ورقه اصلیسلامت پوستروش صحیح بخور دادن و فواید بخور فیس چه میباشد؟
طریق صحیح بخور دادن و فواید بخور فیس چه است؟
تطهیر پوست فیس در کنار استعمال از محصول ها نگهداری از پوست مطلوب تا حد متعددی به سالم و زیبایی پوست تان یاری می‌نماید. به‌این مراد میتوانید از بخور به کارگیری نمایید که راهی ارزان و معمولی میباشد. این معالجه خانگی پوستتان را تغذیه مینماید و به آن لطافت میدهد. در پی با دیگر فواید بخور فیس آشنا میشوید. همینطور به سوالاتی مانند چه‌گونه بایستی پوست خویش را بخور دهید؟ چه موادی را میتوانید به بخور خویش بیفزایید؟ و … جواب می‌دهیم.

 

فواید بخور فیس
۱٫ منزه کنندگی
بخور، منافذ پوست را گشوده می‌نماید و با تطهیر عمیق خیس آن، به از میان بردن هر جور آلودگی از سطح پوست امداد مینماید. افزون بر این، جوش های سرسیاه را قابل انعطاف می نماید. در فیض، ریلکس خیس می‌توانید آنها‌را تخلیه نمائید.

۲٫ ارتقا گردش خون
بر اثر بخور گرم و ارتقاء تعریق، رگ های شما گشاد میشود. در‌پی آن گردش خونتان ارتقاء مییابد. این ارتقا جریان خون، پوست را تغذیه مینماید و به آن اکسیژن میرساند. در سود، پوستتان براق و سلامت می‌شود.

۳٫ از دربین بردن سلول ها و باکتری های مسبب آکنه
بخور، منافذ پوست را گشوده می‌نماید. به همین استدلال، باکتری ها، سلول های مرده و آلودگی های دیگر از آن بیرون می‌شوند. در فیض، کمتر ممکن میباشد جوش بزنید. چون این آلودگی ها دریچه های پوست را مسدود مینمایند و باعث تولید آکنه میشوند.

۴٫ بیرون کردن چربی های جمع شده در پوست
چربی طبیعی (سبوم) به وسیله غدد سباسه (غدد چربی پوست) ساخته می‌شود تا پوست و موی را قابل انعطاف و سرازیر نماید. چنانچه این چربی در تحت سطح پوست انباشته شود، مسئله ی پرورش باکتری ها آماده میشود. این قضیه منجر تولید آکنه و جوش سرسیاه میگردد.

۵٫ آبرسانی
بخور ایجاد چربی پوست را ارتقا میدهد و آن را آبرسانی میکند. در فیض، فیس را به صورت طبیعی مرطوب می سازد.

۶٫ امداد به جذب بهتر تولیدها نگهداری از پوست
بخور، امکان نفوذ‌پذیری پوست را ارتقاء میدهد. بدین ترتیب، در‌حالتی که تولیدها نگهداری پوست را بعداز بخور استعمال نمائید، بهتر جذب میگردند.

۷٫ ارتقاء کلاژن و الاستین پوست
دانستید که گردش خون در حین بخور پوست ارتقاء مییابد. در ادامه آن، کلاژن و الاستین بیشتری در پوستتان ایجاد می‌گردد. به همین عامل، ظواهر پوستتان برنا خیس و محکم خیس می گردد.

۸٫ وقار بخش
شم کردن گرمای بخار روی رخ وقار بخش میباشد. با اضافه کردن عطر های گیاهان دارویی یا این که اسانس های روغنی، اثر وقار بخش بخور طولانی تر میگردد.

۹٫ رفع احتقان سینوس
بخور، گرفتگی سینوس‌ و سردردهای ناشی از آن را برطرف می‌نماید. اضافه کردن اسانس های روغنی مختص به بخور تأثیر آن را ارتقاء می‌دهد.

۱۰٫ مقرون به صرفه و در دسترس
برای استعمال از مزایای بخور لازم وجود ندارد به زحمت بیفتید یا این که به مکانی یگانه بروید. میتوانید در منزل و با هرآنچه در دست شماست، چهره خویش را بخور دهید.

راه‌های متفاوت بخور دادن


برای منفعت‌مندی از فواید بخور رخ و لذت بردن از این معالجه خانگی، نحوه های زیادی موجود است. بخور دادن بی آلایش و نادر هزینه میباشد. اما، ممکن میباشد تجملاتی و پرهزینه‌ باشد. این قضیه به گزینش شما بستگی دارااست.

بخور دادن روی پیاله یا این که سینک آکنده‌از آب گرم
حوله ی کرکی بزرگی را مهیا و شایسته ترین دوره و مکان را برای خویش معین فرمایید. خیلی مهم میباشد که هنگام بخور دادن شل باشید. درصورتی که روی سینک بخور میگیرید، بدون شکً از یک چهارپایه یا این که صندلی استعمال فرمایید که طول قابل قبولی داشته باشد. در غیر این رخ، به کار گیری از پیاله شایسته ترین آیتم میباشد.
گیسو خویش را ببندید تا روی صورتتان قرار نگیرد، آنگاه با یک منزه کننده ی لایه بردار ملایم، رخ و گردن خویش را پاک فرمایید.
۴ الی ۶ واحداندازه گیری آب را بجوشانید. این مقدار به گنجایش ظرف یا این که سینک شما بستگی دارااست.
هنگامی آب استارت به جوشیدن کرد، گیاه متبوع خویش را به آن بیفزایید و هم بزنید.
مرتبه ی حرارت را بکاهید، روی کاسه را بپوشانید و حدود ۳ دقیقه شکیبایی نمایید تا آهسته بجوشد. با احتیاط آب را در پیاله یا این که سینک بریزید. در صورتی‌که می‌خواهید از اسانس های روغنی استعمال فرمایید، در‌این مرحله یک سری قطره از آن را به آب بیفزایید.
بنشینید. حوله را روی رمز خویش و کاسه آب جوش بیندازید. فیس خویش را حدود ۱۵ سانتی متری آب قرار دهید.
برای کاهش یا این که ارتقا گرما، مسافت ی رخ خویش را با بخار نادر و زیاد فرمایید. در چهره لزوم کناره حوله را کنار بزنید تا حرارت متعادل شود.
فیس خویش را ۵ تا ۱۰ دقیقه بخور دهید.
بخور دادن با حوله ی گرم
حوله ی دستی خویش را فراهم و شیر آب گرم را گشوده نمایید. هنگامی آب گرم شد، سینک یا این که پیاله خویش را به قدر کافی با آب گرم لبریز نمائید تا حوله ی شما در آن تر بخورد. گیاهان دارویی را هم به آب بیفزایید.
مو خویش را ببندید تا روی صورتتان قرار نگیرد، آن‌گاه با یک تمیز کننده ی لایه بردار ملایم، پوست و گردن خویش را منزه نمایید.
بعداز تر تناول کردن حوله در آب گرم، آن را بفشارید تا به موقعیت نم دار درآید.
روی یک صندلی شل لم دهید یا این که دراز بکشید. حوله را روی فیس خویش بگذارید؛ کناره های آن را به سمت بالا بگیرید تا در نصیب میانه پیشانی به هم برسند.
حوله را طوری روی فیس خویش تهیه و تنظیم نمائید که کل رخ شما (حتی دیده هایتان) را بپوشاند؛ صرفا میتوانید بینی خویش را خارج بگذارید. ۵ دقیقه در همین موقعیت استراحت نمایید.
بخور دادن رخ با دستگاه بخور چهره خانگی
راهبرد دستگاه را مطالعه و آن را با آب لبریز نمایید. دستگاه را روی یک میز در اطراف پریز برق بگذارید. آن را به برق وصل نمایید. بعداز تعدادی دقیقه دستگاه آغاز به ایجاد بخار مینماید.
مراقب باشید موی روی صورتتان قرار نگیرد. پیشین از بخور دادن با یک منزه کننده ی لایه بردار ملایم صورتتان را منزه فرمائید.
شل و آهسته بنشینید. طبق راهبردِ دستگاه، رخ خویش را در بخش منحصر به فرد دستگاه و مسافت ی ۱۲ تا ۲۵ سانتی متری آن قرار دهید.
فیس خویش را ۲ تا ۳ دقیقه روی دستگاه نگه دارید. پس از یک دقیقه وقفه مجدد این عمل را انجام دهید تا ببنید پوستتان چطور با بخار کنار میاید.
یادتان باشد بخار ایجاد گردیده از دستگاه های بخور، به مراتب توانمند خیس از طریق های دیگر میباشد.
شیوه ی تعیین مایع برای بخور


دسته مایعی که برای بخور گزینش می‌کنید، چیزی از فواید بخور فیس نادر نمی نماید، با این درحال حاضر برخی از این مایع ها برای پوست شما مفیدترند. تعیین مایع به رغبت فردی و مبلغی که هزینه می‌کنید، بستگی داراست:

آب شیر: آب شیر بدون پول و قابل دسترس میباشد، براین اساس نمی توانید در تعیین آن در گیر غلط گردید.

آب چشمه یا این که آب مقطر: میتوانید از آب مقطر یا این که آب چشمه به کار گیری فرمایید. هیچ مدرکی مبتنی بر برتری یک کدام از بر دیگری نیست.

چای: برخی از چای هایی که برای زیبایی به فعالیت می‌روند، به جهت وجود آنتی کسیدان‌ مزایای متعددی دارا هستند. گمان می رود این چای ها به دفع سموم تن هم امداد نمایند. طبق پژوهش ها، چای سبز و چای های دیگر پلی فنول‌ دارا هستند. در‌حالتی که آن ها را به صورت موضعی مصرف نمائید، ضدپیری و حافظ پوست اند. پس، صد رد صدً می‌توانید از چای های گیاهی برای بخور فیس خویش به کار گیری نمائید.

شیوه ی اضافه کردن گیاهان دارویی و روغن‌ها به بخور
اضافه کردن اشکال گیاهان کم آب و روغن به بخور، مزایای آن را ارتقا میدهد. برای اشکال گوناگون پوست، گیاهان دارویی متعدد و مفیدی موجود هست. بعضا از گیاهان دارویی و اسانس های روغنی ادب بخش و تقویت کننده اند؛ بستگی داراست خواستار چه چیزی باشید.

گیاهان دارویی
بابونه: طبق پژوهش ها، بابونه به معالجه التهاب پوست و درماتیت یاری میکند. این گیاه برای تمامی ی اشکال پوست (حتی پوست های حساس) اثرگذار میباشد.
رزماری: این گیاه دارویی مورد ای مطلوب برای اشخاصی میباشد که پوست چرب دارا‌هستند.

روغن های گیاهی
اسطوخودوس: این گیاه برای پوست کم آب یا این که در گیر به اگزما، فوق العاده میباشد و بو‌ای ادب‌بخش داراست.

شمعدانی: روغن استخراج گردیده از گل شمعدانی یک قابض طبیعی میباشد که پوست را سفت، صاف و یکپارچه مینماید.

اکالیپتوس: در‌صورتی‌که پوستتان آکنه داراست یا این که به احتقان و گرفتگی در گیر گردیده اید، اکالیپتوس شایسته ترین آیتم میباشد.

پرتقال: پرتقال در بو درمانی به عمل می رود. همینطور، ممکن میباشد منافذ مسدود را گشوده و پوست را شاداب نماید.

 



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک

ورقه اصلیسلامت پوستروش صحیح بخور دادن و فواید بخور فیس چه میباشد؟
طریق صحیح بخور دادن و فواید بخور فیس چه است؟
تطهیر پوست فیس در کنار استعمال از محصول ها نگهداری از پوست مطلوب تا حد متعددی به سالم و زیبایی پوست تان یاری می‌نماید. به‌این مراد میتوانید از بخور به کارگیری نمایید که راهی ارزان و معمولی میباشد. این معالجه خانگی پوستتان را تغذیه مینماید و به آن لطافت میدهد. در پی با دیگر فواید بخور فیس آشنا میشوید. همینطور به سوالاتی مانند چه‌گونه بایستی پوست خویش را بخور دهید؟ چه موادی را میتوانید به بخور خویش بیفزایید؟ و … جواب می‌دهیم.

 

فواید بخور فیس
۱٫ منزه کنندگی
بخور، منافذ پوست را گشوده می‌نماید و با تطهیر عمیق خیس آن، به از میان بردن هر جور آلودگی از سطح پوست امداد مینماید. افزون بر این، جوش های سرسیاه را قابل انعطاف می نماید. در فیض، ریلکس خیس می‌توانید آنها‌را تخلیه نمائید.

۲٫ ارتقا گردش خون
بر اثر بخور گرم و ارتقاء تعریق، رگ های شما گشاد میشود. در‌پی آن گردش خونتان ارتقاء مییابد. این ارتقا جریان خون، پوست را تغذیه مینماید و به آن اکسیژن میرساند. در سود، پوستتان براق و سلامت می‌شود.

۳٫ از دربین بردن سلول ها و باکتری های مسبب آکنه
بخور، منافذ پوست را گشوده می‌نماید. به همین استدلال، باکتری ها، سلول های مرده و آلودگی های دیگر از آن بیرون می‌شوند. در فیض، کمتر ممکن میباشد جوش بزنید. چون این آلودگی ها دریچه های پوست را مسدود مینمایند و باعث تولید آکنه میشوند.

۴٫ بیرون کردن چربی های جمع شده در پوست
چربی طبیعی (سبوم) به وسیله غدد سباسه (غدد چربی پوست) ساخته می‌شود تا پوست و موی را قابل انعطاف و سرازیر نماید. چنانچه این چربی در تحت سطح پوست انباشته شود، مسئله ی پرورش باکتری ها آماده میشود. این قضیه منجر تولید آکنه و جوش سرسیاه میگردد.

۵٫ آبرسانی
بخور ایجاد چربی پوست را ارتقا میدهد و آن را آبرسانی میکند. در فیض، فیس را به صورت طبیعی مرطوب می سازد.

۶٫ امداد به جذب بهتر تولیدها نگهداری از پوست
بخور، امکان نفوذ‌پذیری پوست را ارتقاء میدهد. بدین ترتیب، در‌حالتی که تولیدها نگهداری پوست را بعداز بخور استعمال نمائید، بهتر جذب میگردند.

۷٫ ارتقاء کلاژن و الاستین پوست
دانستید که گردش خون در حین بخور پوست ارتقاء مییابد. در ادامه آن، کلاژن و الاستین بیشتری در پوستتان ایجاد می‌گردد. به همین عامل، ظواهر پوستتان برنا خیس و محکم خیس می گردد.

۸٫ وقار بخش
شم کردن گرمای بخار روی رخ وقار بخش میباشد. با اضافه کردن عطر های گیاهان دارویی یا این که اسانس های روغنی، اثر وقار بخش بخور طولانی تر میگردد.

۹٫ رفع احتقان سینوس
بخور، گرفتگی سینوس‌ و سردردهای ناشی از آن را برطرف می‌نماید. اضافه کردن اسانس های روغنی مختص به بخور تأثیر آن را ارتقاء می‌دهد.

۱۰٫ مقرون به صرفه و در دسترس
برای استعمال از مزایای بخور لازم وجود ندارد به زحمت بیفتید یا این که به مکانی یگانه بروید. میتوانید در منزل و با هرآنچه در دست شماست، چهره خویش را بخور دهید.

راه‌های متفاوت بخور دادن


برای منفعت‌مندی از فواید بخور رخ و لذت بردن از این معالجه خانگی، نحوه های زیادی موجود است. بخور دادن بی آلایش و نادر هزینه میباشد. اما، ممکن میباشد تجملاتی و پرهزینه‌ باشد. این قضیه به گزینش شما بستگی دارااست.

بخور دادن روی پیاله یا این که سینک آکنده‌از آب گرم
حوله ی کرکی بزرگی را مهیا و شایسته ترین دوره و مکان را برای خویش معین فرمایید. خیلی مهم میباشد که هنگام بخور دادن شل باشید. درصورتی که روی سینک بخور میگیرید، بدون شکً از یک چهارپایه یا این که صندلی استعمال فرمایید که طول قابل قبولی داشته باشد. در غیر این رخ، به کار گیری از پیاله شایسته ترین آیتم میباشد.
گیسو خویش را ببندید تا روی صورتتان قرار نگیرد، آنگاه با یک منزه کننده ی لایه بردار ملایم، رخ و گردن خویش را پاک فرمایید.
۴ الی ۶ واحداندازه گیری آب را بجوشانید. این مقدار به گنجایش ظرف یا این که سینک شما بستگی دارااست.
هنگامی آب استارت به جوشیدن کرد، گیاه متبوع خویش را به آن بیفزایید و هم بزنید.
مرتبه ی حرارت را بکاهید، روی کاسه را بپوشانید و حدود ۳ دقیقه شکیبایی نمایید تا آهسته بجوشد. با احتیاط آب را در پیاله یا این که سینک بریزید. در صورتی‌که می‌خواهید از اسانس های روغنی استعمال فرمایید، در‌این مرحله یک سری قطره از آن را به آب بیفزایید.
بنشینید. حوله را روی رمز خویش و کاسه آب جوش بیندازید. فیس خویش را حدود ۱۵ سانتی متری آب قرار دهید.
برای کاهش یا این که ارتقا گرما، مسافت ی رخ خویش را با بخار نادر و زیاد فرمایید. در چهره لزوم کناره حوله را کنار بزنید تا حرارت متعادل شود.
فیس خویش را ۵ تا ۱۰ دقیقه بخور دهید.
بخور دادن با حوله ی گرم
حوله ی دستی خویش را فراهم و شیر آب گرم را گشوده نمایید. هنگامی آب گرم شد، سینک یا این که پیاله خویش را به قدر کافی با آب گرم لبریز نمائید تا حوله ی شما در آن تر بخورد. گیاهان دارویی را هم به آب بیفزایید.
مو خویش را ببندید تا روی صورتتان قرار نگیرد، آن‌گاه با یک تمیز کننده ی لایه بردار ملایم، پوست و گردن خویش را منزه نمایید.
بعداز تر تناول کردن حوله در آب گرم، آن را بفشارید تا به موقعیت نم دار درآید.
روی یک صندلی شل لم دهید یا این که دراز بکشید. حوله را روی فیس خویش بگذارید؛ کناره های آن را به سمت بالا بگیرید تا در نصیب میانه پیشانی به هم برسند.
حوله را طوری روی فیس خویش تهیه و تنظیم نمائید که کل رخ شما (حتی دیده هایتان) را بپوشاند؛ صرفا میتوانید بینی خویش را خارج بگذارید. ۵ دقیقه در همین موقعیت استراحت نمایید.
بخور دادن رخ با دستگاه بخور چهره خانگی
راهبرد دستگاه را مطالعه و آن را با آب لبریز نمایید. دستگاه را روی یک میز در اطراف پریز برق بگذارید. آن را به برق وصل نمایید. بعداز تعدادی دقیقه دستگاه آغاز به ایجاد بخار مینماید.
مراقب باشید موی روی صورتتان قرار نگیرد. پیشین از بخور دادن با یک منزه کننده ی لایه بردار ملایم صورتتان را منزه فرمائید.
شل و آهسته بنشینید. طبق راهبردِ دستگاه، رخ خویش را در بخش منحصر به فرد دستگاه و مسافت ی ۱۲ تا ۲۵ سانتی متری آن قرار دهید.
فیس خویش را ۲ تا ۳ دقیقه روی دستگاه نگه دارید. پس از یک دقیقه وقفه مجدد این عمل را انجام دهید تا ببنید پوستتان چطور با بخار کنار میاید.
یادتان باشد بخار ایجاد گردیده از دستگاه های بخور، به مراتب توانمند خیس از طریق های دیگر میباشد.
شیوه ی تعیین مایع برای بخور


دسته مایعی که برای بخور گزینش می‌کنید، چیزی از فواید بخور فیس نادر نمی نماید، با این درحال حاضر برخی از این مایع ها برای پوست شما مفیدترند. تعیین مایع به رغبت فردی و مبلغی که هزینه می‌کنید، بستگی داراست:

آب شیر: آب شیر بدون پول و قابل دسترس میباشد، براین اساس نمی توانید در تعیین آن در گیر غلط گردید.

آب چشمه یا این که آب مقطر: میتوانید از آب مقطر یا این که آب چشمه به کار گیری فرمایید. هیچ مدرکی مبتنی بر برتری یک کدام از بر دیگری نیست.

چای: برخی از چای هایی که برای زیبایی به فعالیت می‌روند، به جهت وجود آنتی کسیدان‌ مزایای متعددی دارا هستند. گمان می رود این چای ها به دفع سموم تن هم امداد نمایند. طبق پژوهش ها، چای سبز و چای های دیگر پلی فنول‌ دارا هستند. در‌حالتی که آن ها را به صورت موضعی مصرف نمائید، ضدپیری و حافظ پوست اند. پس، صد رد صدً می‌توانید از چای های گیاهی برای بخور فیس خویش به کار گیری نمائید.

شیوه ی اضافه کردن گیاهان دارویی و روغن‌ها به بخور
اضافه کردن اشکال گیاهان کم آب و روغن به بخور، مزایای آن را ارتقا میدهد. برای اشکال گوناگون پوست، گیاهان دارویی متعدد و مفیدی موجود هست. بعضا از گیاهان دارویی و اسانس های روغنی ادب بخش و تقویت کننده اند؛ بستگی داراست خواستار چه چیزی باشید.

گیاهان دارویی
بابونه: طبق پژوهش ها، بابونه به معالجه التهاب پوست و درماتیت یاری میکند. این گیاه برای تمامی ی اشکال پوست (حتی پوست های حساس) اثرگذار میباشد.
رزماری: این گیاه دارویی مورد ای مطلوب برای اشخاصی میباشد که پوست چرب دارا‌هستند.

روغن های گیاهی
اسطوخودوس: این گیاه برای پوست کم آب یا این که در گیر به اگزما، فوق العاده میباشد و بو‌ای ادب‌بخش داراست.

شمعدانی: روغن استخراج گردیده از گل شمعدانی یک قابض طبیعی میباشد که پوست را سفت، صاف و یکپارچه مینماید.

اکالیپتوس: در‌صورتی‌که پوستتان آکنه داراست یا این که به احتقان و گرفتگی در گیر گردیده اید، اکالیپتوس شایسته ترین آیتم میباشد.

پرتقال: پرتقال در بو درمانی به عمل می رود. همینطور، ممکن میباشد منافذ مسدود را گشوده و پوست را شاداب نماید.

 



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

پنکک

بهترین مارک پنکیک
این ایام به ادله تنوع کالا و برند تعیین پنکک برای پوست خشک یا این که چرب فعالیت سختی گردیده و نیاز به وقت و طاقت بیشتری دارااست . البته به محض اینکه یک پنکیک مناسب برای خود پیدا کردید، تا مدتی راحت خواهید .
حتما دو دلیل اساسی گزینش بهترین پنکیک آرایشی، سبک و بادوام بودن آن است . پنکک آرایشی سعی عالی در جذب چربی پوست دارااست و کمک می کند در طول روز پوست شما کمتر برق بزند و ظاهری مات و ارگانیک داشته باشد . درصورتی که هر شب پیشین از خواب صورت خویش عالی را بشویید، پنکیک چهره جوش‌های شما را دوچندان نمیکند . پنکیک آرایشی امروزه به رنگ‌های متعدد ایجاد می گردد و هر شخص با هر رنگ پوست می‌‌تواند پنکک مطلوب رنگ پوست خویش را به راحتی پیدا نماید .

 

ویژگی‌های
یک پنکک خوب همه اشخاص پوستی یک‌دست، سالم و روشن میخواهند و برخی اشخاص از این نعمت محرومند و احتیاج به پنکک با پوشانندگی بالا دارند که جای جوش و لک‌ های فیس را کاور نماید . پنکک عالی به راحتی نریخته، تغییر و تحول رنگ و موقعیت نداده و ماندگاری آرایش و پیرایش را تضمین می کنند . باید دقت داشت که دارای اهمیت ترین مزایای استعمال از پنکک خوب در دست گرفتن چربی پوست، مات کردن آن و ارگانیک جلوه دادن پیرایش فیس می‌باشد .
مورد ها زیر دارای اهمیت ترین مشخصه های یک پنکک عالی را ابلاغ می کند:

در اختیار گرفتن کننده چربی پوست

مات کننده پوست

طبیعی جلوه دادن پیرایش صورت

پوشانندگی بالا

ماندگاری بالا

مانع پیدایش اشکال جوش و لک صورت

مطلوب برای مصرف روزانه


انواع
پنکک برای گونه های پوست پوست چرب: بایستی بدانید افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند بهتر میباشد به جای کرم پودر از پنکک به کارگیری نمایند . پنکیک به حافظه ساختار جامد و پودری چربی کمتری داراست و به همین علت بازدارنده مسدود شدن منافذ پوست شده و از چرب شدن بیش از اندازه صورت و ساخت آکنه پرهیز می نماید .

پوست خشک: در صورتی که به دنبال پنکک مناسب برای پوست کم آب می گردید، مسلما به سراغ پنکیک‌های ملایم غیر مات که چربی پوست را خیلی جذب نمیکنند بروید .
در صورتی‌که پوست شما زیاد عرق می‌کند، بایستی پس از به کارگیری از کرم پودر و پنکیک مطلقا از فیکساتور به کارگیری فرمائید . فیکساتور کمک می‌کند تا آرایش و پیرایش بازه بازه زمانی بیشتری روی پوست باقی بماند . علاوه بر این، پودر فیکس کننده امکان مات کردن پوست نیز دارااست . پودر تثبیت کننده آرایش و پیرایش به چهره بی‌رنگ، رنگی، اکلیلی و درخشان در برندهای مختلف وجود داراست .

 

بهترین
برند های پنکک در مغازه اینترنتی دیجی‌کالا تمام برندهای پر اسم و رسم و پرطرفدار پنکیک مو جود می باشد . فرقی نمی کند پوست تیره‌ یا واضح دارید باید بدانید که برندهای مشهور برای اشکال رنگ پوست، پنکک و پودر فیکساتور ساخت کرده‌اند . در سایت دیجی‌کالا قابلیت و امکان خرید از برندهایی مانند ورسای (Versai)، دایسل (Daycell)، دوسه (Doucce)، آرت دکو (Artdeco)، لانکوم (Lancome)، لورآل (Loreal)، اتود (Etude)، اسنس (Essence)، تایرا (Tyra)، مای (My) وجود داراست .

 

راهنمای
خرید پنکک آرایشی خرید اینترنتی پنکک و دیگر اسباب و اثاث آرایش و پیرایش عمل رنج نمی باشد و به شما اذن می‌دهد که ویژگی ها دقیق هر اسباب آرایش و پیرایش را با اعتنا مطالعه کرده و قیمت مارک‌های متفاوت را باهم مقایسه فرمایید . . شما میتوانید پنکک بژ، برنز و یا روشن موضوع لحاظ خویش را با بها ارزان و با تضمین اصل بودن مال از دیجی‌کالا به فیس آنلاین خریداری نمائید و در مقطع و هزینه صرفه جویی نمایید .



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
شايد مهم‌ترين دليلي كه مارا به سمت به کارگیری از هر جور كرم پودر آرايشي سبك يا سنگين سوق مي‌دهد؛ لك‌هايي میباشد كه به مرور عصر و در اثر کارداران خارجي روي پوست‌مان پديدار مي‌شود.

خانم‌ها سراغ تهيه تولیدها آرايشي و بهداشتي مي‌پروسه كه پوست‌شان را شاداب‌خیس و ظاهري زيباتري از آنان ارائه كند. استعمال از كرم‌هاي آرايشي با پوشانندگي بالا براي محو كردن اثر ها جوش، لك‌هاي فصلي با خاصيت درماني و گياهي، سرم و كرم‌هاي ضد لك توصيه‌هاي تيم پزشكي بازار زيبايي دکترهومن رفيعي و متخصصان پوست و زيبايي، دكتر نگار كريمي و دکتر معالج مازیار جودکی، براي داشتن پوستي برنا و زيباست.

لكه‌ها را با آرايش محو كنيد

شايد مهم‌ترين دليلي كه مارا به سمت به کار گیری از هر گونه كرم پودر آرايشي سبك يا سنگين سوق مي‌دهد؛ لك‌هايي میباشد كه به مرور دوره و در اثر کارداران خارجي روي پوست‌مان پديدار مي‌شود. ولی به گفته متخصصان مهم‌ترين نكته‌اي كه در گزینش كرم‌هاي آرايشي بايد در حیث بگيريد، فاقد چربي و سبك بودن آن میباشد. كرم پودر «اورلستينگ كلارنس» با ساختاري ابريشمي و سبك به راحتي با پوست تركيب گردیده و پوششي طبيعي و بي نقص را روي پوست‌تان ايجاد مي‌كند.

پس در‌حالتی که درپی كرمي با پوشش طبيعي و يكنواخت روي پوست هستيد، اين كرم پودر شمارا با هر دسته فرآورده پوستي به انگیزه‌تان مي‌رساند. به گفته کارشناس پوست و زيبايي اين گونه كرم با اعتنا به تركيباتي که داراست، با برترين تكنولوژي‌هاي نگهداری از پوست به خوبي از پوست در قبال اشعه‌هاي مضر UV مراقبت مي‌كند. به علاوه درصورتی که قرار میباشد در ايام تعطيل چندین جا بروید؛ نگران بهم میل کردن آرايش چهره خویش نباشيد.

ماندگاري اين كرم پودر تا 15 ساعت روي پوست نرمال، چرب يا خشك، تضمين شده‌است.

با اين كرم پودر زيباتر شويد

تحت عنوان نخستين پيشنهاد بهتر میباشد سراغ يكي از پرطرفدارترين و موثرترين كرم پودرهاي بازار برويم كه زیر لحاظ متخصصان و جراحان پوست تهيه شده‌است. كرم پودر لوكس «استي‌لادر» با پوشانندگي بسيار خوبي كه دارااست 12 ساعت ماندگاري را روی پوست شما تضمين كرده و اثرها هرگونه كك ومك، جاي جراحت يا جوش، لك و ماه گرفتگي را از بين مي‌پیروزی. اين كرم مطلوب به کار گیری فیس و تن میباشد. به باور کارشناس بازار زيبايي در صورتی به غير زيبايي ظاهري پوست‌تان نگران از بين رفتن لك‌هاي جاخوش كرده روي سیرتکامل‌هاي‌تان هستيد، مي‌توانيد به تركيبات اين كرم آرايشي و تاثير آن روي سلول‌هاي سطحي پوست‌تان اعتماد كنيد.

با هر دسته کالا و رنگ پوست مي‌توانيد از رنگ متفاوت اين كرم پودر استعمال كنيد.

کرم‌پودر گیاهی را آزمون نمایید

در استعمال از اسباب آرايشي هر چه به سمت خريد محصولاتي با تركيبات گياهي باشيد آسيبی كمتر متوجه شما خواهد شد و نتيجه بهتري خواهيد گرفت. اين نكته را از 86 درصد رضايت مصرف‌كنندگان كرم پودر آرايشي «ديور» كه حاوي تركيبات 100درصد طبيعي و عصاره طبيعي گل‌هاست، مي‌اقتدار ارزيابي كرد. از طرفي ديگر اين مال به دليل پوشش يكدست و نامرئي روي پوست و با چربي كنترل گردیده، براي اشکال پوست‌ها مطلوب بوده و لطافت و رطوبت لازم را به طور شما هديه خواهد بخشید.

کارشناس بازار زيبايي در بررسي اين مال آرايشي مي‌گويد كه اين كرم داراي آب معدني و عصاره طبيعي گل‌ها براي به حداكثر رساندن آبرساني و شفافيت پوست شماست به همين دليل لك‌هاي ايجاد گردیده در مقطع كوتاهي با محافظت‌هاي شما و به کارگیری از ضد آفتاب پيش از زدن كرم پودر از بين خواهد رفت و به‌آسانی پوستي بي‌نقص و زيبا خواهيد داشت.

از نكات مثبت اين كرم پودر طبيعي جلوه كردن آن روي پوست چهره و خاصيت رطوبت‌رسان آن میباشد.

عصاره شگفت‌انگيز توت سفيد

با وجود هزار و يك نحوه براي از بين بردن لك‌هاي چهره مانند ليزر و ماساژ با مواد شيميايي تاييد گردیده‌خیس براي پاكسازي پوست از شر اين دانه‌هاي مزاحم استعمال از لايه‌بردارهاي گياهي میباشد. كنسانتره ضد لك و پرفروش پايو غني گردیده از عصاره‌هاي سبوس برنج، گياه شبدر و انگور با خاصيت جوانسازي و لك‌زدايي هم در تیم كامل بازار زيبايي اين شماره براي نبرد با لك‌هاي پوستي قرار مي‌گيرد.

با بررسي اين مال ويژه از سوي متخصصان بازار زيبايي بايد به شما بگوييم كه با خريد اين کالا شما هم‌زمان با يك تير یک‌سری نشان زده‌ايد. در آغاز اثربخشي عصاره‌هاي گياهي آن در از بين بردن لك‌ها و آن‌گاه اثر پر‌نور‌كنندگي تاييد گردیده و عالي آن و در نهايت ليفتينگ پوست حریم دیده، گردن، سیرتکامل‌ها و ديگر نصیب‌هاي چهره شماست. پس اين تمامی ويژگي و قرار گرفتنش در قالب يك مال احتمالا قيمت بالا آن را در مقايسه با ديگر ضدلك‌هاي بازار توجيه‌پذير مي‌كند.

اين کرم جزء تولیدات معدود سرشار از كمپلكس انحصاري توت سفيد میباشد كه تاثيرش روي پوست به امتحانش مي‌ارزد.
اين ضد لك مالامال اقتدار

 





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

به کار گیری از پنکیک با براش آرایشیمرحله ۴:  روی تمام رخ پخش نمائید

بهترين مارك پنكيك

بدون شک کرم پودر را روی گردن و تمام نقاط مشخص و معلوم پخش نمایید، در غیر این رخ ممکن میباشد رنگ رخ با دیگر بخش های پوست، گوناگون به لحاظ رسد.

پخش کردن پنکیک روی تمام نقاط معلومفیض آخری پیرایش با پنکیک:

نمای آخری آرایش و پیرایش – یادگرفتن پنکیک زدن رخفراگیری پنکیک زدن رخ و نکات کاربردینکته ۱: مدل کاربرد پنکیک بیش تر از هر چیزی به جور پوست بستگی داراست. درصورتی که پوست کم آبی دارید، پودر را فقط روی منطقه T چهره و پایین دیده ها زده و روی نقاط کم آب چهره نزنید به این دلیل‌که مبتلا ماسیدگی خواهد شد.
نکته ۲:  چنانچه پوست چرب دارید پودر را روی تمام نقاط پوست زده و به خصوص روی نواحی چرب خیس ، طولانی تر بزنید (به خصوص در منطقه T).
نکته ۳: پنکیک را طبق رنگ پوست خویش تعیین فرمائید، گزینش رنگ پر‌نور خیس، بعداز مدتی پوست را بیش تر خاکستری نشان میدهد.
نکته ۴: در حالتی‌که دوره پاره ای در دست دارید، معمولا به کارگیری از اپلیکاتورهای اسفنجی شایسته ترین مورد می‌باشند چرا که با سرعت بیشتری صرفا با چند دفعه زدن پنکیک روی رخ، پوشانندگی خیر و خوبی به دست می‌آید.
نکته ۵: در شرایطی‌که از پنکیک های دوکاره به کار گیری میکنید، نخست حوصله نمایید پرایمر یا این که مرطوب کننده آن به خیر روی پوست نشسته و آنگاه پنکیک بزنید به این دلیل که در‌این‌صورت نمای یک دستی نخواهد داشت.

پنکک فشرده meteorites پباده سازی خاصی دارااست و به طور گونه های رنگی منقطع پباده سازی شده‌است. این پباده سازی سبب می گردد که برای هر رنگ پوستی مطلوب باشد و به پوست را به طور یکنواخت برای پیرایش فراهم نماید.

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

پنکیک INLAY
مشاهدهبهترين مارك پنكيكپنکیک مینرال دوکاره Doucce


اکسید آهن در «پنکیک مینرال دو کاره Doucce» شادابی و نشاط پوست را تضمین می نمایند. ساختار این پنکیک بازدارنده مسدود شدن منافذ پوست میگردد. پوشش عالی و ماندگاری خوب این فرآورده به شما یاری می نماید در حین روز فارغ از نگرانی از منزه شدن یا این که وخیم شدن آرایشتان به شغل های روزانه خویش بپردازید. از این پنکیک برای پوست چرب و در دو وضعیت کم آب و مرطوب میتوانید منفعت ببرید.


پنکیک مینرال دوکاره Doucce
‎233,200 تومان‎265,000 تومان ٪12
مشاهده
پنکیک دو کاره سوپر لانگ لستینگ Joelle


پوشش قابل انعطاف و مخملی «پنکیک دو کاره سوپر لانگ لستینگ Joelle» تا سا‌عتها روی پوست فیس شما باقی میماند. حضور عصاره چای سبز درین جنس امداد میکند تا پوست از اشکال رادیکال آزاد، میکروب و باکتری در امان بماند. همینطور چای سبز، ضد التهاب بوده و به تجدید بنا پوست یاری می‌نماید. در غایت این پنکیک ضد آب و فاقد چربی آیتم‌ای مطلوب برای پوست چرب به حساب میآید.


پنکیک دو کاره سوپر لانگ لستینگ Joelle
‎109,000 تومان‎116,000 تومان ٪6
مشاهده
پنکیک Bee Beauty


«پنکیک Bee Beauty» نیز ضد آب بوده و فاقد چربی میباشد. این جنس با عسل بی نیاز گردیده و خاصیت آنتی اکسیدانی دارااست. منافذ پوست را مسدود نمی‌نماید و آرایشی قشنگ و طبیعی برای شما به ارمغان میاورد. در‌این کالا خبری از پارابن یا این که بقیه تولید ها آلرژی‌زا وجود ندارد؛ به این ترتیب به‌تیتر شایسته ترین برند پنکیک برای پوست چرب میتوانید از آن به کار گیری فرمائید.


پنکیک Bee Beauty
‎107,000 تومان‎130,500 تومان ٪18
مشاهده
پنکیک فشرده Flormar

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور


به اشتراک بگذارید غرّدي به اشتراک بگذارید0

بهترين مارك پنكيك

\"یاسمن\" مدام به تو شایسته ترین‌ها را معرفی می نماید. برای تشخیص این‌که چه پنکیکی به رنگ و دسته پوست تو میاید، پی بردن یک‌سری نکته ضروری میباشد. ابتدا این که مطلقاً رنگ‌دانه‌های پنکیک را باز نگری کن و ببین به رنگ پوست تو می آیند یا این که خیر.

درضمن، زمانی پنکیک را به پوست خویش می‌مالی، در آغاز آن را روی حوزه‌ کوچکی از پوست آزمون کن و ببین بعداز تعدادی دقیقه پوست تو نسبت به آن چه عکس‌العملی نشان می‌‌دهد. در پی، شایسته ترین برند پنکیک برای پوست چرب را به تو معرفی می کنیم.

بیش تر بخوانید: \"اثاثیه آرایشی گیاهی برای پوست‌های حساس از مارک Kjaer Weis\"


پنکیک WET & DRY COMPACT POWDER از \"فلورمار\" Flormar

این پنکیک را می توانی حتی سوای مرطوب‌کننده هم به کارگیری کنی. بافت مخملی آن سبب می گردد فارغ از هیچ زحمتی روی پوست بنشیند و پوشش‌دهی خوب آن بازدارنده از درخشش پوست‌های چرب می‌گردد؛ در عین حالا که تمام معایب پوست را می‌پوشاند.


پنکیک BB CREAM POWDER از \"فلورمار\" Flormar

این پنکیک دربردارنده عصاره‌های گیاهی میباشد که از پوست مراقبت می‌نمایند. عصاره جلبک مو جود در آن نیز به آب‌رسانی پوست یاری می کند و کلاژن جان دار در آن برای برنا‌سازی پوست موثر میباشد. در واقع، این پکنکیک با پوشش‌دهی خوب پوست چرب، برای تو یک کرم حفظ از پوست نیز میباشد.

\"شایسته ترین برند پنکیک از \"تریدی مکس فاکتور\" Max Factor\" را اینجا بخوانید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 

پنکک کنویس :

 بهترین مارک پنکیک


کنویس نیز یک‌سری دسته متنوع پنکک را در بازار دارااست.

پنکک کنویس نوع معمولی :

دربردارنده ویتامین E و اقتدار پوشانندگی بالا میباشد. ساخت رنگ و بافت یک پارچه و ابریشمی جهت اشکال پوست دارنده فیلترهای ضد آفتاب UVA و UVB با توان SPF 8 میباشد. تولید لایه ابریشمی به جهت پخش شوندگی بسیار مطلوب
. در 10 رنگ بسیار متنوع و جالب

پنکک کنویس جور ابریشمی spf8 :

پنکیک ابریشمی هارمونیک کنویس ۱*۵ با SPF 8 -در دست گرفتن کننده چربی مازاد پوست دارنده فاکتور حفاظتی در قبال اشعه های مضر آفتاب و آلودگی های محیطی. کاهش دهنده چین و چروک و پیشگیری از پیری زودرس بدلیل وجود ویتامین های مفی. -فاقد چربی با امکان تصحیح سایز منافذ پوست یاور با پوشانندگی طبیعی. مطلوب برای پوست های حساس با ماندگاری بالا در حین روز

پنکک کنویس نوع dna مخملی

: این پنکک پر بازدید با پوشش بالا و قیمت ارزان از لبریز درخواست ترین پنکیک های کنویس است. پنکک کنویس پوست شما‌را صاف،یک دست کرده و با خواص ضد آفتاب ضمانت کننده سالم پوست شماست ،DNAپنکیک در قبال اشعه های مضر خورشید خواهد بود. پوشش این پنکک زیبایی رخ شما‌را دو چندان می‌کند!

پنکک کنویس دسته هارمونیک:

این پنکک در اختیار گرفتن کننده چربی طولانی تر سطح پوست میباشد. دارنده فاکتور حفاظتی در قبال فروغ و روشنایی آفتاب و آلودگی های محیطی و دربردارنده روغن آرگان هست. کاهش دهنده چین و چروک و خودداری از پیری زودرس به جهت وجود ویتامین های اثر گذار. فاقد چربی با قابلیت و امکان تصحیح سایز منافذ پوست میباشد. پوشانندگی طبیعی و یکنواخت با ماندگاری طولانی در زمان روز . مطلوب برای پوست های حساس

پنکک آنیکا :

 

 

پنکک آنیکا دارنده بافت سبکی میباشد. می توانید در حین روز چند توشه آن را تمدید نمایید. وجود پودر میکا در‌این پنکک از درخشان شدن پوست پرهیز می نماید و ظاهری مات به پوست می‌دهد. که مطلوب پوست های چرب میباشد. برای ثبت کرم پودر و کم آب کردن کانسیلر نیز می توانید از آن استعمال فرمایید



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

نکته سوم :درصورتی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای میراث از جوش دارید و می‌خواهید آن را برای یک آرایش و پیرایش ملایم و خوشگل مهیا فرمائید بهتر میباشد در آغاز ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، بعد از آن از یک کرم پودر خوب که قابلیت و امکان پوشانندگی خیر داراست به کارگیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در آخر عمل پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را یه خرده از براقی به ماتی برسانید. گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید صرفا بگذارید و بردارید.

بهترين مارك پنكيك

پوست های کم آب بخواننددختران و خانم هایی که پوست بسیار بی آبی دارا هستند بدون شک نخست از مرطوب کننده ای مطلوب استعمال کرده، بعد از مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و بعداز جذب بدون نقص آن‌ها از پنکیک به کارگیری نمایند .
سوال پیش میاید چه مرطوب کننده ای بهتر میباشد؟توصیه:
کرم مرطوب کننده کیووی با اس بی اف 30

روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟بایستی اعتنا شود که پنکیک‌ ها اثر بخشی ضدآفتاب را نادر می نمایند. علاوه بر این پنکیک در بعضا مواقع منجر گشوده شدن منافذ پوست می گردد . با در لحاظ داشتن این نکات، میتوانید در فیس رغبت، ضد آفتابی را تعیین نمائید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.
ضد آفتابی با این خصوصیات نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع مارک ها تعیین برایتان دشوار میباشد؟
ضد آفتاب کامپکت اس او آر با اس بی اف 50 و بالاترین کاور


چطور پنکیک بزنیم؟اولی و مهمترین مرحله آن میباشد که پد پنکیک خویش را مرطوب فرمایید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس در صورتیکه درپی یک پوشش طبیعی روی پوست فیس تان می‌باشید، پد را زیاد مرطوب نکنید و همینطور برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را مقدمه نمایید برای اینکه پوست رخ شما یکنواخت خیس بنظر رسد و هرچه قدر از سطح فیس را که می‌توانید پوشش بدهید : چهره، زنخدان، کناره های بینی و خطوط نزدیک دیده.
چه پنکیکی بزنیم؟پنکیک سیلک میلادوپیز



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

مواد آرایشی را سبک و مقدار نادر به کار گیری نمایید
همت فرمائید زمانی میخواهید از کرم پودر به کار گیری فرمائید یک لایه نازک بزنید و بعد از آن در صورتی‌که حس کردید به مقدار بیشتری نیاز دارید، میزانش را طولانی تر نمائید. در‌حالتی که از به عبارتی در آغاز مقدار متعددی از مواد آرایشی را روی پوست بزنید، معدود کردن آن برایتان مشقت بار گردیده و چهرهای تصنعی و مصنوعی پیدا می‌کنید.
کیفیت مهمتر از کمیت

بهترین مارک پنکیک
شما مدام می بایست تولیدها کیفیت عالی خریداری نمایید. تعداد لوازمی که میخرید را نادر نمائید و عملکرد نمایید کیفیتی عالی داشته باشند. بخش اعظمی از اشخاص صرفا از چهار یا این که پنج خودکار از انبوه اسباب و اثاث آرایشی باطن کیفشان به کار گیری میکنند.
یک خصوصیت پر رنگ در پیرایش چهره داشته باشید 
تمامی ما یک خصوصیت خوشگل داریم. خصوصیت زیبای شما ممکن میباشد لب ها یا این که چشمانتان و یا این که حتی هر دو باشد. با پر رنگ کردن آن با پیرایش زیبایی تان را دو چندان نمائید.
به صورتتان دست نزنید
قبلی و پس از پیرایش فیس از لمس کردن پوست بپرهیزید. لمس پوست سبب ساز ساخت آلرژی و حتی جوش می گردد. در حالتی که میخواهید کرم پودر را با دست بزنید، دستهایتان را بی تردید بشویید.
اثاثیه آرایش و پیرایش تان را به اشتراک نگذارید
در این باره از خیر اعلام کردن به سایرافراد شرمساری نکشید و اذن ندهید کسی از اسباب و اثاث آرایشی تان استعمال نماید. این عمل به هیچ عنوان بهداشتی وجود ندارد. ولی برخی از اسباب و اثاث آرایش و پیرایش را می‌توانید با سایر به شرط رعایت بهداشت به اشتراک بگذارید. درباره‌ی این موردها بیش تر بدانید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

پنکیک دوکاره مای شماره 11پنکیک یکی‌از اصلی‌ترین اثاثیه آرایشی در داشتن آرایشی متعدد خواهد بود؛ محصولی که بوسیله کمپانی مای «MY» ایجاد شده‌است با دسته دو کاره یا این که به‌عبارتی کم آب و مرطوب معرفی شده‌است. کمپانی مای اهل ایران با دقت به نیاز مشتریان خویش پیش رفته میباشد و این‌توشه محصولی مختلف را ایجاد نموده است که برای پوست‌های کم آب و مرطوب مطلوب خواهد بود. کاربرد کم آب و مرطوب به‌این فیس خواهد بود که بر روی پوست منزه و فراهم‌ی آرایش و پیرایش به‌تیتر پنکیک و ثبت پیرایش مطلوب میباشد و در حالتی‌که که پوست شما مرطوب و نم‌دار میباشد اثر بالا و همینطور ماندگاری بالایی داشته میباشد و حکم کرم‌پودر را ایفا خواهد کرد. همینطور درصورتی که بخواهیم اثر مرطوب کنندگی را روی پوست تولید کنیم به جز تر کردن فیس می‌اقتدار با پد تر هم این فعالیت را انجام بخشید.
۲۷,۳۰۰ تومانتصاویر اضافه و خرید
پنکیک میستار گونه MC02 شماره 2پنکک یکی‌از دیگر از مطرح ترین مواد آرایشی میباشد که اکثر وقت ها برای یکپارچه سازی پوست از آن به کار گیری میگردد. می بایست دقت داشته باشید؛ این مساله بسیار مهم میباشد که پنکک قابل قبولی برای پوست گزینش فرمایید که روی پوست خواب بسیار قابل قبولی داشته باشد. هر چه خواب پنکک روی پوست بهتر باشد به زیباتر و طبیعی خیس بنظر وصال پوست یاری بیشتریخواهد کرد. اما تعیین رنگ و یا این که رتبه پوشانندگی هم از مسائلی مهمی میباشد که می بایست با اعتنا به گونه پوست آن را تعیین کرد.با پنکک دوکاره Mis Star پوستی صاف و یک پارچه داشته باشید. این کالا به طور کامل طبیعی و سوای اسانس ایجاد جمهوری اسلامی ایران میباشد که به وسیله مواد اول اروپایی ایجاد می گردد. همینطور دارنده پوشش دهی بی نقص و ماندگاری خوب میباشد.
۳۸,۵۰۰ تومانتصاویر طولانی تر و خرید



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
به کارگیری از پنکیک و کرم پودر رابطه متعددی با گونه پوست هر شخص دارااست.

بعنوان نمونه بهتر میباشد افرادی که پوستی چرب و مورد آکنه و جوش رخ را دارا هستند از مواد آرایشی سبک تری مانند پنکیک به کار گیری نمایند.

به صورت کلی کرم پودرها نسبت به پنکیک ها سنگین خیس می‌باشند. البته اشخاصی با پوست کم آب یا این که آن هایی که از پوشانندگی پنکیک رضایت ندارند، میتوانند برای ساعت های کوتاهی از کرم پودر هم به کارگیری نمایند. ولی بهتر میباشد اشخاصی با پوستی چرب، گونه های سوای روغن کرم پودرها را تعیین نمایند. چه بسا برندهای دارای اعتبار کرم پودر مطلوب پوست چرب نیز در سبد تولیدها خویش دارا‌هستند.

چنانچه در گزینش پنکیک مطلوب مبتلا سردرگمی می‌شوید و اضافه از پوشانندگی پیرو یک متاع کیفیت بالا می‌باشید تا علاوه بر مراقبت، پوشانندگی مناسبی هم داشته باشد، یک توصیه به شما: پودر موزاییکی اون میباشد. این پنکیک مطلوب گونه های پوست حتی حساس ترین ها می‌باشد.

پودر موزاییکی کوورانس اون ( با یک تیر دو نشان بزنید )


طریق استعمال:
تحت عنوان پنکیک، با استعمال از پد منحصربه‌فرد روی پوست رخ و گردن مصرف شود.

از رنگ های متعدد این متاع می شود به تیتر رژگونه، سایه ابرو و دیده استفاده کرد.

همینطور با به کار گیری از یک برس پهن می‌توانید از این کالا برای ثبت آرایش و پیرایش یا این که پررنگ نمودن خطوط چهره استعمال فرمائید.

برای خانمهایی که میخواهند رخ ای برنا و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ به کار گیری از کرم پودر بهتر میباشد یا این که پنکیک؟

شاید شما هم جزو آن گونه از خانمهایی باشید که بعداز میکاپ سنتان اضافه چشم شود که اما ناگفته نماند در اکثر مواقع این رخداد خواهد زمین خورد و زیرا به حیث می‌رسد میتوان زیباتر از پیشین بود، هی طولانی تر پیرایش میکنیم و همین باعث می‌شود که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان اضافه چشم شود .

یکی مهم ترین فرایند مهیا سازی پوست میباشد که می اقتدار اعلام کرد اساسی ترین نصیب میکاپ میباشد به این دلیل‌که در حالتی‌که پوست یکپارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خویش را آنطور که بایستی نخواهند داشت بدین ترتیب بایستی این مرحله را اضافه مد لحاظ داشت.

پنکیک و یا این که کرم ها چین و چروک ها را طولانی تر نشان می دهند!
برای اینکه پوستمان به نحوی چشم شود که ما فقط آن را مهیا کرده باشیم و با گونه های کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک میباشد چشم شود و به نوعی سنمان را بیش تر نشان ندهد بهتر میباشد :

نکته نخستین:
فارغ از در لحاظ به چنگ آوردن سن و رنگ پوست، در حالتی‌که پوست درخشان و شفافی دارید که از اشکال پوستهایی میباشد که مثل آینه می‌درخشد ولی هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن مشاهده میشود بهتر میباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصربه‌فرد پوستتان از پنکیک استعمال فرمایید به این دلیل که در‌این مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی خیر برای جوشها دارااست و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد بخشید که اما اعتنا داشته باشید که هیچگاه پنکیک را به دور چشمها نزنید ( تاکید دوباره) و صرفا با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را یه خرده مات نمائید .

نکته دوم :
در حالتی‌که پوستی کم آب دارید و مدام مجبورید آن را با گونه های کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر میباشد در بعضا مورد ها خیر مدام آنهم به ترتیبی که در زیر نقل شده میباشد از پنکیک در آخر آرایشتان به کار گیری نمائید به این دلیل که در هر سنی که باشید بی آبی پوستتان منجر می‌شود که با پنکیک خطوط فیس ی شما اضافه معلوم شود، منش بهتر آن میباشد که بعداز استعمال از ضد آفتاب منحصر پوستتان فقط از یک کرم پودر خوب به کارگیری فرمایید که در صورتیکه که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از گونه مات آن را تهیه و تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .

نکته سوم :
در‌صورتی‌که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای ارثیه از جوش دارید و میخواهید آن را برای یک آرایش و پیرایش ملایم و قشنگ مهیا نمایید بهتر میباشد در آغاز ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن گاه از یک کرم پودر خوب که امکان پوشانندگی نیکی دارااست استعمال کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در آخر فعالیت پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را پاره ای از براقی به ماتی برسانید. گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید تنها بگذارید و بردارید.

پوست های کم آب بخوانند
دختران و خانم هایی که پوست بسیار بی آبی دارا‌هستند مسلما نخست از مرطوب کننده ای مطلوب به کارگیری کرده، بعد از مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و بعد از جذب بی نقص آن‌ها از پنکیک استعمال نمایند .

سوال پیش میاید چه مرطوب کننده ای بهتر میباشد؟
توصیه:

کرم مرطوب کننده کیووی با اس بی اف 30


روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟
می بایست توجه شود که پنکیک‌ ها اثر بخشی ضدآفتاب را نادر می نمایند. علاوه بر این پنکیک در برخی مواقع منجر گشوده شدن منافذ پوست می گردد . با در لحاظ داشتن این نکات، می‌توانید در رخ رغبت، ضد آفتابی را گزینش فرمایید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.

ضد آفتابی با این خصوصیات نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع مارک ها تعیین برایتان طاقت فرسا میباشد؟

ضد آفتاب کامپکت اس او آر با اس بی اف 50 و بالاترین کاور

 

چطور پنکیک بزنیم؟
اولی و مهم‌ترین مرحله آن میباشد که پد پنکیک خویش را مرطوب فرمائید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس در شرایطی که در ادامه یک پوشش طبیعی روی پوست چهره تان می باشید، پد را زیاد مرطوب نکنید و همینطور برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را ابتدا نمایید برای اینکه پوست فیس شما یکنواخت خیس بنظر رسد و هرچه قدر از سطح چهره را که میتوانید پوشش بدهید : رخ، زنخدان، کناره های بینی و خطوط نزدیک دیده.

چه پنکیکی بزنیم؟
پنکیک سیلک میلادوپیز

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك


پنكيک دو كاره مای، قابل به کارگیری به دو رخ کم آب و مرطوب میباشد. این پنکیک دارنده پوشانندگی بالایی می‌باشد که در هنگام به کار گیری به طور مرطوب پوشانندگی آن نیز اضافه می‌گردد. این فرآورده تا ساعتها به یاد ماندنی میباشد و پیرایش فیس را اثبات میکند.

طرز های گزینش رنگ پنکیک مطلوب با پوست شما
تعیین رنگ پنکیک رابطه بی واسطه با ته رنگ پوست(Undertone) شما داراست.

معمولا ما خانم ها نمی دانیم ته رنگ پوستمان چه می باشد. زیرا رنگ سطح پوست خویش را تحت عنوان ته رنگ پوست خویش در حیث می‌گیریم.

ته رنگ پوست به سه مدل تقسیم میشود: گرم(W)، سرد(C) یا این که طبیعی(N)
شما چه رنگ پوستی دارید؟
به صورت کلی اشخاصی که به نیکی برنزه می‌شوند در مقایسه با آنهاییکه در قبال آفتاب می سوزند، معمولا رنگ پوست گرم تری دارا‌هستند و کسانیکه زود آفتاب سوخته میشوند رنگ پوست سردتری دارا‌هستند.

رنگ گیسو و رنگ دیده به تشخیص رنگ پوست امداد می نماید. معمولا اشخاص با رنگ موی قرمز‌رنگ، قهوه ای و فندقی رنگ پوست گرم دارا هستند درصورتی که که اشخاص با رنگ دیده آبی رنگ، سبز یا این که خاکستری رنگ پوست سرد دارا‌هستند.

در اینجا شما‌را با یکسری نحوه سهل وآسان برای مشخص و معلوم کردن رنگ پوستتان آشنا میکنیم
آزمایش رگ
در فروغ و روشنایی طبیعی قرار بگیرید و نصیب داخلی مچ دست خویش را نگاه نمائید.

در‌صورتی‌که رنگ رگ هایتان بنفش یا این که آبی‌رنگ بود، رنگ پوستتان سرد میباشد.
اگربه رنگ سبز نزدیک بود، رنگ پوستتان گرم میباشد.
در شرایطی‌که نتوانتستید رنگ رگ هایتان را تشخیص دهید و یا این که اگربه رنگ زیتونی نزدیک بود رنگ پوستتان طبیعی میباشد.
آزمایش طلا و جواهرات و نقره
می‌توانید رنگ پوست خویش را با دقت به رنگ بدلیجات خویش تشخیص دهید.

در صورتی رنگ طلایی بیش تر به شما می‌آید، رنگ پوستتان گرم میباشد.
در شرایطی که رنگ نقره ایی طولانی تر به شما می‌آید رنگ پوستان سرد میباشد.
در شرایطی که هر دو رنگ نقره ایی و طلایی به شما می‌آید، رنگ پوست شما طبیعی میباشد.
آزمایش رنگ
یک ورقه سپید در کنار چهره خویش نگه دارید. در آینه نگاه نمائید و تفاوت رنگ پوستتان را با رنگ صفحه سپید مقایسه فرمائید.

در صورتی‌که رنگ پوستتان زرد رنگ به لحاظ رسید، رنگ پوستتان گرم میباشد.
در حالتی که رنگ پوستتان صورتی، قرمز رنگ و یا این که سرخابی به حیث رسید، پوست سرد دارید.
درصورتی که رنگ پوستتان خاکستری به لحاظ رسید، رنگ پوستتان طبیعی میباشد.
درصورتی که نتوانستید رنگ پوست خویش را تشخیص دهید، رنگ پوستتان طبیعی میباشد.
آزمایش برنزه
هنگامی در قبال آفتاب قرار میگیرید پوستتان چه تغییری مینماید؟ به راحتی برنزه میگردد؟ یا این که می سوزد و لکوپیس میزند؟ تعداد ملانین های جان دار در پوست، برخورد پوستتان در قبال آفتاب را معین می‌نماید.

در‌حالتی که سریع در گیر آفتاب سوختگی می‌شوید ویا پوستتان در آفتاب صورتی میشود تعداد ملانین های جان دار در پوستتان کمتر میباشد و رنگ پوستتان سرد میباشد.
ولی ااگر رنگ پوستتان به راحتی برنزه یا این که زیتونی میشود ، رنگ پوستتان گرم میباشد.
برخی از خانم ها پوست تیره دارا‌هستند و به راحتی آفتاب سوخته نمیشوند البته پوست سرد دارا هستند، در‌این‌صورت‌ سایر آزمایش ها را انجام دهید.
آزمایش دیده ها و موها
اشخاص با رنگ پوست سرد، معمولا دیده هایی با رنگ سبز، آبی‌رنگ یا این که خاکستری دارا‌هستند و رنگ مویشان خاکستری خیس میباشد. در حالیکه اشخاص با رنگ پوست گرم دیده فندقی یا این که قهوه ای دارا‌هستند و رنگ مویشان تیره خیس میباشد.

با درک کردن این داده ها، تعیین پنکیک با رنگ مطلوب بسیار سهل خیس می‌گردد.

اکنون که ته رنگ پوستتان را شناختید چه پنکیکی می بایست استعمال نمایید:

پوست سرد (Cool)
صورتی ( Pink)
برنزه ( Bronze)
ماهاگونی ( Mahogany)
سرد C)Cool)
پوست طبیعی( Neutral)
بژ(Beige)
گندمی (Expresso)
گردویی (Walnut)
طبیعی N)Neutral)
پوست گرم (Warm)
زردرنگ(Yellow)
طلایی (Golden)
هلویی(Peach)
عسلی(Honey)
گرم Warm)W)



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور


چه گونه با مواد خوراکی پنکک و رژلب صحیح کنیم

 بهترین مارک پنکیک

نحوه تهیه و تنظیم پنکک

۱ تابه ای را روی حرارت قرار دهید و مقدار پاره ای آرد برنج در آن بریزید. در چندین جايگاه نخستین که‌این پنکک را تنظیم میکنید از واحد سنجش پاره ای آرد برنج به کار گیری فرمائید.

۲ حرارت را بسیار ملایم فرمایید و به ندرت آرد را هم بزنید تا آرد قهوه ای شود. مهم میباشد که حرارت معدود باشد تا شما بتوانید مراحل تغییر‌و تحول رنگ آرد برنج را ذیل در دست گرفتن داشته باشید تا تغییر تحول رنگ به سایه ای که هم خوانی بر رنگ پوست شما باشد رسد.

۳ به هم زدن آرد با یک قاشق چوبی ادامه دهید تا رنگ آرد به طور کامل یک دست شود.

۴ هنگامی به رنگ آیتم نظرتان رسیدید حرارت را خاموش نمائید و کاسه را کنار بگذارید تا سرد شود.

۵ پس از خنک شدن پنکک دست سازتان را در یک پیاله درب دار بریزید.

طریق تنظیم رز لب

۶ در یک پیاله شیشه ای (مطلوب برای قرار دادن روی حرارت یا این که ماکروویو) یه خرده موم زنبور عسل بریزید و آن را روی حرارت اجاق یا این که در ماکروویو قرار دهید.

۷ یک چغندر را شسته و پوست آن را بگیرید و با آب میوه گیری آب خالص چغندر را بگیرید.

۸ آب چغندر را هم در ظرفی (ترجیحا شیشه ای) کنار بگذارید.

۹ موم را با حرارت معدود ذوب نمائید. در صورتی‌که آن را روی اجاق‌گاز قرار دادید به صورت همیشه هم بزنید تا موم ذوب شود و در صورتی‌که از ماکروویو استعمال میکنید در فواصل ۳۰ ثانیه ای آن را از ماکروویو بیرون کرده و هم بزنید.

۱۰ زمانی که موم به طور کامل ذوب شد به معیار رنگ آیتم نظرتان آب چغندر را در موم بریزید و هم بزنید.

۱۱ این ادغام را در پیاله آیتم نظرتان بریزید و کنار بگذارید تا خنک شود.

نکات و هشدارها: شما میتوانید با ادغام کردن آرد برنج با پماد زینک اکسید (پماد سوختگی) یک ضدآفتاب طبیعی بسازید.
مبداء: /http://www.eHow.com

یادگرفتن تهیه و تنظیم برق لب خانگی

برای خودداری از پرداخت مخارج سنگین و گزاف و همینطور کاهش به کار گیری از مواد شیمیایی، بهتر میباشد برخی از اسباب و اثاث آرایشی خویش را از روش ورژن های خانگی و طبیعی تهیه و تنظیم فرمائید.
این برق لب علاوه بر خوشگل و براق کردن لب هایتان سبب ساز نرمی و از در میان رفتن بی آبی لب ها میگردد.

 

مواد لازم برای تهیه و تنظیم ی برق لب:

۱ قاشق چای خوری روغن نارگیل

۱ قاشق چای خوری روغن بادام شیرین

۱ قاشق چای خوری کره ی کاکائو

۲ قطره عصاره ی خالص نعناع

۴ قطره چیپس شکلاتی نصفه شیرین

روش تهیه و تنظیم ی برق لب خانگی

در آغاز تمام مواد را به خیر و خوبی با هم ادغام فرمائید و باطن یک پیاله شیشه ای یا این که فلزی بریزید

آنگاه داخل یک ماهی تابه یه خرده آب بریزید و تعدادی دقیقه تحت آن را پر‌نور فرمائید تا آب باطن آن به جوش آمده و استارت به بخار شدن نماید.

کاسه دربردارنده مواد خویش را داخل ماهی تابه قرار دهید به نحوی که آب درون مواد نرود و پیاله با آب تماس پیدا نکند ، برای این عمل بهتر میباشد یک مبنا ذیل پیاله دربردارنده مواد خویش قرار دهید و مواد شما تنها به امداد بخار آب آغاز به ذوب شدن نماید.

اینک مواد در حالا ذوب شدن را به آرامی به زمان ۵ دقیقه به هم بزنید تا ،به خیر با هم ادغام شوند.

بعد مواد را داخل ظرفی استریل ریخته و به بازه ۱ ساعت در دمای عادی اتاق قرار دهید تا به خیر و خوبی سرد شود.

این برق لب را میتوانید در کیف خویش یا این که در فریزر نگه داری فرمائید و تا ۲ ماه میتوانید از آن به کار گیری نمائید و نباید آن را در دمای بالا نگه دارید چون سبب ذوب شدن و از در میان رفتن کیفیت آن میشود.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک

مقدار آیتم نياز: به اندازه يك كپسول كوچك

چه‌طور به کار گیری كنيد: رینگ‌هاي سياه زير دیده يكي از مشكلات رايجي میباشد كه اشخاص زيادي مبتلا آن میباشند، يكي از چاره‌ها براي كم رنگ كردن اين رینگ‌هاي تيره به کار گیری از كرم‌هاي پوشاننده زير دیده میباشد ولی لازم نيست در هر توشه مصرف مقدار زيادي از اين كرم‌ها را استعمال كنيد زیرا ممكن میباشد رنگ يكنواخت پوست‌تان از بين برود و كرم‌تان هم زود به اتمام برسد، به اندازه يك كپسول كوچك مي‌تواند كاملا اين رینگ‌هاي سياه را بپوشاند البته به 2 طريق مي‌توانيد اين كرم‌ها را به کارگیری كنيد يكي اين‌كه به اندازه نصف يك كپسول كوچك روي انگشت‌تان بگذاريد و پس از سمت درون دیده به بيرون روي پوست زير دیده بماليد.

نحوه ديگر اين‌كه با استعمال از يك برس كوچك آرام 3 نقطه ريز روي پلك پايين بگذاريد- يك نقطه در میانه، يك نقطه در کناره داخلي و يك نقطه در کناره خارجي- هم اکنون مي‌توانيد اين نقطه‌ها را با انگشت پخش كرده و روي پوست بماليد، آنگاه در صورتی‌که ديديد جايي از زير دیده آبي رنگ میباشد (كبودي دیده)، يك نقطه ديگر از كرم روي آن بگذاريد و بماليد. براي اين‌كه رخ طبيعي‌خیس شود مي‌توانيد روي آن كمي هم پودر بزنيد.

چه مقدار از خمیر دندان به کارگیری کنیم؟

لازم وجود ندارد مانند تبلیغات تلویزیونی مسواک را تماما آغشته به خمیر دندان نمایید. خمیر دندان به معیار زیاد می‌‌‌تواند مانعی برای مسواک زدن شما شود. فقط افزودن خمیر دندان به اندازه یک نخود کافی میباشد و می‌‌‌توانید با این مقدار کاملا دندان‌‌‌های خویش را شست وشو دهید. نکته قابل توجه در پاکیزگی دندان‌‌‌های شما طریق درست و بدون نقص مسواک زدن میباشد.

 

در‌صورتی‌که میخواهید دندان‌های سلامت داشته باشید با حوصله و شکیبایی پنج دقیقه مسواک بزنید و حواس‌تان باشد که کلیه نصیب‌های دندان‌ها را بشویید با خمیر دندان بیش تر نمی‌‌‌توانید، دندان‌‌‌های سپید تری داشته باشید. اگرچه خمیر دندان‌های کودک ها فلوراید ندارند البته بهتر میباشد با کاهش واحد سنجش خمیر دندان روی مسواک آن ها از بلعیدن آن خودداری فرمایید؛ این مواد شیمیایی میتوانند عوارضی برای کودک ها داشته باشند.

فلوراید برای خردسالان مضر میباشد و حتی ممکن میباشد سبب بروز مسمومیت هم شود. به این ترتیب مدام به خردسالان خویش پیشنهاد فرمائید تا خمیردندان کمتری را روی مسواک خویش قرار دهند. فراموش نکنید که به کارگیری از خمیر دندان برای خردسال ها پایین دوسال ممنوع میباشد و برای تزکیه دندان‌‌‌های نوپا‌‌‌تان فقط بایستی از مسواک انگشتی فارغ از خمیردندان به کارگیری فرمایید. برای خردسالان وسیع‌خیس از دو سال هم می توانید از خمیردندان‌های مزه‌دار به کارگیری نمائید .



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

پنکیک و یا این که کرم ها چین و چروک ها را طولانی تر نشان می‌دهند!
برای اینکه پوستمان به طوری چشم شود که ما فقط آن را فراهم کرده باشیم و با اشکال کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک میباشد چشم شود و به نوعی سنمان را اضافه نشان ندهد بهتر میباشد :

بهترین مارک پنکیک

نکته اولیه:
سوای در حیث دریافت کردن سن و رنگ پوست، در‌حالتی که پوست درخشان و شفافی دارید که از گونه های پوستهایی میباشد که مثل آینه می‌درخشد ولی هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن دیده میشود بهتر میباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصر پوستتان از پنکیک به کارگیری نمایید به دلیل آن که درین مواقع پنکیک هم اقتدار پوشانندگی خیر و خوبی برای جوشها داراست و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد اعطا کرد که اما اعتنا داشته باشید که هیچگاه پنکیک را به دور چشمها نزنید ( تاکید دوباره) و فقط با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را یه خرده مات فرمایید .

نکته دوم :
در شرایطی که پوستی کم آب دارید و مدام مجبورید آن را با گونه های کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر میباشد در برخی موردها خیر مدام آنهم به ترتیبی که در تحت بیان شده میباشد از پنکیک در انتها آرایشتان استعمال فرمایید به دلیل آن که در هر سنی که باشید کم آبی پوستتان سبب می‌شود که با پنکیک خطوط فیس ی شما طولانی تر معلوم شود، راه و روش بهتر آن میباشد که بعداز به کار گیری از ضد آفتاب منحصربه‌فرد پوستتان فقط از یک کرم پودر خوب به کار گیری نمائید که در صورتیکه که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از جور مات آن را تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .

نکته سوم :
در شرایطی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای میراث از جوش دارید و می‌خواهید آن را برای یک پیرایش ملایم و قشنگ مهیا نمائید بهتر میباشد نخست ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن گاه از یک کرم پودر خوب که امکان پوشانندگی نیکی داراست به کارگیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در انتها فعالیت پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را مقداری از براقی به ماتی برسانید. گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید تنها بگذارید و بردارید.

پوست های کم آب بخوانند
دختران و خانم هایی که پوست بسیار کم آبی دارا هستند قطعا نخست از مرطوب کننده ای مطلوب به کارگیری کرده، بعد از مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و بعداز جذب بدون نقص آنان از پنکیک استعمال نمایند .

سوال پیش میاید چه مرطوب کننده ای بهتر میباشد؟
توصیه:

کرم مرطوب کننده کیووی با اس بی اف 30


روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟
بایستی توجه شود که پنکیک‌ ها اثر بخشی ضدآفتاب را نادر میکنند. علاوه بر این پنکیک در بعضا مواقع سبب ساز گشوده شدن منافذ پوست می شود . با در لحاظ داشتن این نکات، می‌توانید در فیس رغبت، ضد آفتابی را گزینش فرمائید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.

ضد آفتابی با این مشخصات نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع مارک ها گزینش برایتان طاقت فرسا میباشد؟

ضد آفتاب کامپکت اس او آر با اس بی اف 50 و بالاترین کاور

 

چطور پنکیک بزنیم؟
او‌لین و مهمترین مرحله آن میباشد که پد پنکیک خویش را مرطوب فرمائید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس درصورتی که در‌پی یک پوشش طبیعی روی پوست چهره تان می‌باشید، پد را زیاد مرطوب نکنید و همینطور برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را مقدمه نمائید برای اینکه پوست فیس شما یکنواخت خیس بنظر رسد و هرچه قدر از سطح رخ را که میتوانید پوشش بدهید : فیس، زنخدان، کناره های بینی و خطوط نزدیک دیده.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

پنکک دوکاره ورسای با حالتی پودری و فرمولاسیون ویژه ای که داراست قادر است گونه های عیوب رخ را به آسانی برطرف نماید و همچینین به خانوم هایی که دارنده صورتی چین و چروک میباشند ظاهری صاف و آرایشی طبیعی می‌بخشد ، پنکک ورسای اصل مطلوب گونه های پوست کم آب و مرطوب میباشد و به طور اعجاز آسایی سطح پوست چهره را صاف و یکنواخت نشان می دهد همینطور این کالا دارنده دوام بالایی بوده و مطلوب به کار گیری روزمره و گریم های ماهر است.

بهترين مارك پنكيك 
پنکک ورسای اصل  با یک فرمولاسیون بسیار ماهر و خاصی که دارااست از تعریق پوست فیس نیز دوری می‌نماید و پوست شما به راحتی می قدرت تنفس خویش را حفط نماید این ادله موجب شادابی پوست چهره و همینطور دوام آرایشمی شود.
 
پنکک ورسای یک پنکک مطلوب پوست چرب می‌باشد و همینطور فاقد ضد آفتاب میباشد . وزن این کالا حدود 80 گرم میباشد.
 
 
 
شایسته ترین طرز برای تعیین یک پنکک خوب :
 
در صورتیکه جز ان نوع از خانوم هایی هستید که پوست رخ شما چرب میباشد عملکرد نمائید که محصولی را گزینش نمائید که فاقد چربی باشد برای خانم هایی با پوست چرب پنکک دوکاره ورسای آیتم قابل قبولی است در گام‌بعدی همت نمائید را تعیین فرمایید که شماره رنگ ان با رخ شما همانگ باشد انگیزه از ارایش و به کارگیری پنکک برطرف کردن عیوب رخ میباشد خیر تغییر و تحول رنگ رخ .
 
رنگ بندی پنکک ورسای : 
پنکک ورسای جز یکی دوستداشتنی ترین و پرفروش ترین پنکک های فیس در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد این متاع که تحت عنوان یک پنکک دوکاره شناخته می گردد دارنده 8تناژ رنگ بندی میباشد و وزن آن 19 گرم میباشد  پوشش دهی پنکک دوکاره ورسای بسیار بالا و دوام ان هم مطلوب ارایش ماهر و روزمره هست .
 
پرفروش ترین رنگ پنکک ورسای 
 شایسته ترین رنگ پنکک ورسای با اعتنا به سفارشات سال قبلی  مغازه اینترنتی اجی گل و همینطور درخواست مکرر شما دوستان خوب پنکک ورسای شماره 503 میباشد .
 
 پنکک ورسای شماره 503 مطلوب اشکال رنگ پوست  می‌باشد و جز پرفروش ترین رنگ این فرآورده می‌باشد ،خرید از طریق اینترنت پنکک ورسای اصل از مغازه اجی شگ و شبکه تلگرام تولیدها آرایشی اجی گل .



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
به کارگیری از تولید ها آرایشی به طور کامل به گونه پوست شما بستگی دارااست، اینکه شخصی بخواهد از تولیدات کرمی استعمال نماید و یا این که از تولیدها پودری به خصوص درباره ی پوشاننده‌های پوست، بدین برهان بستگی داراست که پوست شما چه طور بوده و این تولیدها آرایشی چه گونه بر روی پوست شما قرار می‌گیرد. درین مقاله از زیباشین قصد داریم به باز نگری دو مال پربیننده برای زیرساز آرایشی پوست بپردازیم: کرم پودر و پنکک. در غایت شما خواهید فهمید که استعمال از کدام یک برای پوست شما بهتر میباشد؛ پنکک یا این که کرم پودر . همدم ما باشید.

پنکک یا این که کرم پودر؟
پنکک:
پنکک‌ها معمولا ساختار سبک‌تری نسبت به کرم پودرها دارا هستند. پنکک‌های آرایشی ساختاری دارا هستند که سبب ساز می شود تعریق و چربی پوست تا حدود بسیار متعددی در اختیار گرفتن شود. همینطور منافذ گشوده پوست را به خیر و خوبی می‌پوشاند و سبب ثبت پیرایش میشود.

طریق معالجه شوره رمز با آبلیمو را حافظه بگیرید.

به طور کلی پنکک برای چندین مدل از اشخاص مطلوب میباشد:

مدل اولیه اشخاصی میباشند که دارنده پوست چرب بوده و همواره در معرض گونه های جوش و یا این که افتادن برق روی پوست خویش هستند. به‌این اشخاص پیشنهاد می کنیم از محصولاتی به کار گیری نمایند که سبک بوده و چربی پوست آن ها را تشدید نکند. پنکک میتواند مورد مطلوب‌تری برای این اشخاص باشد.
گونه دوم کسانی می باشند که پوستشان واضح میباشد، البته جوش‌های ریزی هم بر روی آن چشم میگردد. به‌این اشخاص نیز به کار گیری از پنکک پیشنهاد می شود. ولی پیشین از آن ضد آفتاب را فراموش نکنید. ادغام ضد آفتاب و پنکک بدون جور پوست شما، قادر است به خیر جوش‌های ریز رخ شمارا بپوشاند و علاوه بر این منجر می گردد تا پوست شما جوانتر به حیث رسد.
گونه سوم اشخاصی می باشند که با آنکه پوستشان کم آب میباشد، البته رغبت دارا‌هستند از پنکک به کار گیری نمایند. به‌این اشخاص سفارش می شود که نخست از یک کرم مرطوب کننده بر روی پوست خویش به کار گیری نمایند و بعد بر روی آن پنکک بزنند. این کار منجر میگردد تا خواص پودری پنکک کمتر گردیده و ظاهری یک پارچه را به پوست آن ها ببخشد.
در شرایطی‌که پنکک را برای به کار گیری گزینش کردید، ممکن میباشد در هنگام خرید مبتلا رمز در گمی گردید، پیشنهاد می‌گردد از پنککی به کارگیری فرمائید، که خیر فقط پوشانندگی خیر را بر روی پوست شما تولید نماید، بلکه از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.


پنکک‌ها معمولا ساختار سبک‌تری نسبت به کرم پودرها دارا‌هستند. پنکک‌های آرایشی ساختاری دارا هستند که سبب میشود تعریق و چربی پوست تا حدود بسیار متعددی در دست گرفتن شود. همینطور منافذ گشوده پوست را به نیکی می‌پوشاند و سبب ثبت آرایش و پیرایش می‌گردد.

کرم پودر:
کرم پودر ها لایه دومین را بر روی پوست شما تولید می نمایند. این مدل از پوشاننده‌ها اضافه از پنکک‌ها، خطاها پوست شمارا می‌پوشانند و سبب ساز میگردند تا پوست شما یکنواخت و واضح چشم شود. کرم پودرها شادابی پوست شمارا نگهداری می کنند. این تولیدات نیز همانند پنکک ها به باطن منافذ پوست رفته و سبب ساز مسدود شدن آن‌ها می گردد و در فیض ترازو چربی و تعریق را در تمام ارتفاع مدتی که بر روی پوست شماست، کاهش میدهد.

با خیر علت رایج ارتقاء وزن ناخواسته آشنا گردید.

از کرم پودرها نیز مدل‌های مختلفی از اشخاص به کارگیری میکنند:

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
ممکن میباشد برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که گهگاه برای زدن پنکیک و یا این که پودر رخ، صورتتان به مقدار متعددی پودر آغشته گردیده و از فیض ی فعالیت ناراضی باشید، در همین راستا پرشین در‌این بخش نحوه درست زدن پنکیک و پودر با پد آرایشی را فراگیری میدهد.
به کار گیری از پنکیک یا این که پودر فیس به مراد تولید پوشش مطلوب برای کامل شدن پیرایش و پوشاندن ناهمواری های سطح پوست آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد که گهگاه به جهت عدم به کارگیری درست از آن سود ی فعالیت بسیار ناخوشاید میگردد و فیس موقعیت طبیعی خویش را از دست می‌دهد. در همین راستا بخش منحصر زیبایی و آرایش و پیرایش پرشین او به دنبال ی این مقاله نحوه درست زدن پنکیک و پودر رخ با به کار گیری از پد آرایشی را به طور مرحله به مرحله یادگرفتن میدهد. پد آرایشی یکی‌از مالامال کاربردترن وسیله های آرایشی در گونه های صورت های گوناگون در بازار مو جود میباشد که به کارگیری از آن میتواند به شما در داشتن یک پیرایش یک پارچه و تروتمیز یاری متعددی نماید.

شیوه درست زدن پنکیک با پد آرایشی
پرشین او : قطعا تا کنون بدین خلل برخورده اید که گهگاه زدن پودر به طور فیض پایانی خوشایندی ندارد و چهره به صورت غیر طبیعی با پودر زیاد آغشته میشود.

وسایل ما یحتاج: ۱٫ پودر چهره ۲٫ پد آرایشی

فرآیند طرز درست زدن پنکیک
۱٫ مقدار قابل قبولی از پودر را روی پد بپاشید.


طرز درست زدن پنکیک با پد آرایشی
۲٫ پد را همان طور که پودر در اواسط آن جای دارد و با دو انگشت شست دو طرف آن را گرفته اید ، همانند صورت تا نمائید.

۳٫ هر دو طرف را بهم بمالید تا پودر تماما در پد پخش شود.

۴٫ پد را در سوی مخالف تا نمائید تا نصیب پودر آن در نصیب بیرونی قرار بگیرد.


یادگرفتن شیوه درست زدن پنکیک
۵٫ پد را به صورت کلام T، روی کرم پودر رخ فشار داده و بغلتانید. در فیض ی این تکنیک، پودر جلوه ای طبیعی روی خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
ازیگران روی فرش قرمز رنگ و روی پرده سینما خوشگل می باشند ؛ با پوستی صاف و فارغ از لک ، دیده هایی درخشان و قشنگ و صورتی متناسب. ولی خیلی از آنان از نزدیک و به طور زنده چنین خصوصیت هایی ندارند پوست آنان هم مثل پوست اضافه اشخاص جامعه میباشد و هیچ چیز خاصی در رخ شان وجود ندارد که آنها را متمایز نماید. البته چه اتفاقی برای آنان می افتد که به چنین زیبایی تعجب آور ای دست پیدا می‌نمایند خیلی ها معتقد می‌باشند آنان از تکنیک های خاصی استعمال میکنند.

از هر کرمی که روی پوست تان خوب می نشیند و به آن عادت دارید استعمال فرمائید ؛ چه مرطوب کننده باشد و چه ضد آفتاب.گذشته از پیرایش تمام چهره خویش را با آن بپوشانید. پیشین از این میتوانید از فیکساتور های مخصوصی که مارک های متفاوت به بازار نبی اند به کار گیری فرمایید و از اسپری به یادماندنی کننده آرایش و پیرایش گرفته تا پودر آن را برای ثبت زیبایی تان به عمل بگیرید.

بدون شکً یک مسواک قابل انعطاف یا این که کتف ابرو داشته باشید و ابرو های خویش را کتف فرمائید. می‌توانید یک برق لب بی رنگ را روی انگشت تان بمالید و آن را روی ابرو بکشید.

ابرو در سوی کتف گردیده فیکس خواهد شد و تا تعدادی ساعت تروتمیز جلوه خواهد کرد. اعتنا نمائید در حالتی که برق لب را روی ابروی کتف نشده بکشید خیلی خشن خواهد شد.

زیبایی دیده ها مترادف و هم معنی با کامل شدن 80 درصد از زیبایی تمام رخ هست.

برای جلوه گری بیش تر در حوزه‌ دیده ها می بایست بقیه نواحی فیس را به شکلی محو آرایش و پیرایش نمود.

 

مهمترین نصیب ، پیرایش دیده ها بوده و می بایست از تیره ترین و مات ترین رنگ ها برای سایه دیده بهره مند شد. یکی‌از زیباترین و امروزی ترین جور های آرایش و پیرایش ، میکاپ اسموکی هست که بوسیله سایه دودی یا این که اسموکی، حوزه‌ دیده ها را پررنگ و متمرکز کرده و از لایت ترین رنگ ها برای رژلب به کار گیری می نمائیم. در حالتی‌که طرفدار میکاپ های امروزی و آپ دیت میباشید میتوانید به برق لب هایی که دارنده شاینینگ رنگی مانند، صورتی، نارنجی رنگ، بنفش و... میباشند استعمال فرمائید. جهت تعیین رنگ سایه دیده برای پیرایش بعدازظهر صرفا کافیست از یکی رنگ های دودی، قهوه ای سوخته، شکلاتی تیره، نسکافه ای برجسته و یا این که امثال این رنگ ها که مات و فاقد درخشش می‌باشند به کارگیری فرمائید. بعد خط دیده را به صورتی شکیل و فانتزی کشیده و در آخر از مژه تصنعی های یک تکه و یا این که دانه ای به کارگیری کنید.

رنگ پیرایش شما بایستی هارمونی بدون نقص داشته باشد تا طبیعی خیس جلوه نماید. مثلا رنگ سایه دیده را مبنی بر رنگ دیده و پوست خویش تعیین فرمایید. سایه هایی با رنگ های تند معمولاً خوشگل نمی‌شوند و با رنگ پوست و دیده ها هارمونی ندارند. منطقی خیس میباشد برای سایه دیده از رنگ های کبود ، قهوه ای یا این که خاکستری به کار گیری فرمائید. این رنگ ها معمولاً با تمام پوست ها و دیده ها سازگار می‌باشند و آرایش و پیرایش شما‌را طبیعی خیس می نمایند. در شرایطی که دیده های روشنی دارید ( خاکستری ، آبی رنگ یا این که سبز ) می‌توانید از خط دیده سبز تیره هم به کار گیری فرمایید. این خط را پایین و بالای پلک ها بکشید و از زیبایی تعجب آور آن لذت ببرید.

برای پیرایش ناخن های خویش بهتر میباشد از اشکال اکلیلی لاک به کارگیری فرمایید چرا‌که درخشش ناخن های شما در تحت نوروروشنایی تصنعی و مصنوعی بسیار قشنگ و چشمگیر خواهد بود. از دسته های فانتزی برای فرم دهی به ناخن های خویش استعمال فرمایید و بهتر میباشد که ناخن ها بلند بوده و برگه ای کشیده و صیقلی داشته باشند. جور های بادامی یا این که نوک تیز تماما مطلوب برای آرایش و پیرایش سینمایی هستند.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك


انتخابی صحیح در خرید پنکیک
همانگونه که هر شخص پوست مخصوص خویش را داراست ، یعنی آفریدگار پوست کسی که را با گونه خاصی از فولیکول ها ، کلاژن ، چربی و … کردار کرده ، پس شما اصلا نمی توانید ، هنگام خرید ، خودتان مدل پنکیک ما یحتاج پوستتان را تشخیص دهید و می بایست به دکتر معالج یا این که داروخانه رجوع کنید ، تا آنان با دقت به جواب سوال هایی که از شما میپرسند ، یا این که پوستتان را آیتم معاینه قرار میدهند ، پنکیک مطلوب پوستتان را ، برای خرید ، به شما معرفی می‌کنند .

چنانچه دوست دارید که مشکلی برای پوست زیبایتان پیش نیاید ، لطفا از خرید پنکک های ارزان بها و بی کیفیت دوری کنید ؛ بعضا از این تولیدها به جهت کیفیت زیر یا این که عدم سازش با پوست شما ، منجر ساخت مشکلاتی مانند : جوش یا این که لک روی پوستتان می گردند ؛ پس برای پوستتان هزینه نمائید ، زیرا ارزشش را دارااست و مطلقا با دکتر یا این که کارشناس مرتبط با این عمل مشورت کردن نمائید تا مبتلا نقص‌ نشوید .

روش اکران کالاها

پنکیک خاویار والنسی جور Caviar
پنکک UV خاویار والنسی دربردارنده کلاژن بوده که موجب روشنی و لطافت پوست چهره می شود. پنکیک خاویار ولنسی پوستی واضح و قشنگ با ماندگاری زیاد را برای شما به ارمغان می‌آورد که منجر شـادابی و داشتن آرایشی خوشگل و طبیعی می‌گردد. پر‌نور کننده و مرطوب کننده پوسـت بوده و از پوست شما در مقابل پرتوهای uv (ماورای بنفش) محـافظت می‌نماید. این پنکیک سرشار از عصاره خاویار بوده که از بروز آکنه و جوش در پوست فیس پرهیز نموده و با استعمال از آن پوست شما پر‌نور‌خیس گردیده و نرمی و لطافت خویش را گشوده مییابد. ادغام کلاژن طبیعی و عصاره خاویار موجب تقویت و تازگی پوست رخ گردیده و که شایسته ترین منشا غذایی برای پوست به شمار می رود. برای صاف و یکپارچه کردن پوست‌هایی با رنگ گندمی می‌قدرت از کرم پودرها یا این که پنکیک‌هایی با رنگ متناسب با آن دسته پوست به کار گرفت.

۸۹,۰۰۰ تومان
تصاویر بیش تر و خرید

پنکیک اتود گونه Twin cake شماره rose 2
یک کدام از تولید ها آرایشی که مدام تحت عنوان شالوده پیرایش به خصوص برای زیباتر شدن در ضیافت ها به وسیله خانم ها به کارگیری میشود و از اهمیت بالایی برخوردار‌است، پنکیک یا این که پودر فشرده میباشد. پنکیک معمولی اتود با پوشش دهی بالا پوستی صاف و یکپارچه را برای شخص تولید کرده و بر زیبایی فیس میافزاید. این کالا دارنده SPF 25 نیز می‌باشد که از پوست شما در قبال آفتاب نگهداری می نماید.رنگ این کالا کرم است و برای یک پیرایش طبیعی مطلوب می باشد.

۲۸,۷۳۰ تومان
تصاویر طولانی تر و خرید

پنکیک مای شماره 10
شماره رنگ 10 ، شالوده رنگ تیره ، مبتنی بر رنگ پوست برنزه , تیره ، مقدار 8 گرم ، SPF ندارد ، آینه ندارد ، مرز و بوم مبدا مارک کشور ایران شماره جواز 9633850322400150 صادر کننده جواز سازمان خوراک و دارو ، بقیه توضیحات: یکنواخت کننده سطح پوست ، مات کننده و جذب چربی های مازاد رخ بوده.

۱۹,۵۰۰ تومان
تصاویر بیش تر و خرید

پنکیک کالیستا خصوصی Smooth شماره CP02
گونه پوشش مات ، شماره رنگ CP02 ، مبنا رنگ پر‌نور بر طبق رنگ پوست گندمی , پر‌نور ، مقدار 10 گرم ، SPF ندارد ، آینه داراست ، مملکت مبدا مارک جمهوری اسلامی ایران شماره جواز 8738015100237920 صادر کننده جواز سازمان خوراک و دارو. بقیه توضیحات – شالوده رنگ: پر‌نور مایل به زردرنگ ، پوشش‌دهی مطلوب ، عدم تولید احساس بی آبی ، ماندگاری خوب دوران داراست.

۳۷,۱۸۰ تومان
تصاویر بیش تر و خرید

پنکیک مای شماره 04
برای داشتن آرایشی گوناگون با ماندگاری خوب استعمال از پنکیک راهکاری اثرگذار خواهد بود. پنکیکی که بوسیله مارک مای ساخت شده‌است اثر مات کنندگی دارااست و چربی مازاد پوست را جذب مینماید. به کارگیری از اثاثیه آرایشی مرغوب به شما در آرایش و پیرایش با ماندگاری زیاد یاری خواهد کرد ولی با به کار گیری از پدهای آرایشی مطلوب نیز می توانید درین فرمان نقش مهمی را ایفا نمائید. کمپانی مای «MY» جزو برندهای اهل ایران میباشد که تا به امروز توانسته مقام خویش را دربین مشتریانش پیدا نماید و نیاز مشتریان را در الویت قرار دهد. گزینش اثاثیه آرایشی بایستی با اعتنا به نیاز و جور پوستتان باشد تا اثر آرایشی خیر داشت باشد؛ پنکیک تمام منافذ گشوده چهره و عیب‌های سطحی پوست نظیر جوش و آکنه را پوشش ‌میدهد.

۱۸,۶۰۰ تومان
تصاویر اضافه و خرید

پنکیک فلورمار شماره 98
مارک فلورمار در سال 1970در شهر میلان ایتالیا تثبیت شوید.ایجاد تولید ها فلورمار در ترکیه در سال 1972 آغاز شد و اینک بیشتراز 40 سال عمر دارااست.لاک ناخن او‌لین متاع برنده فلورمار بود.بعداز این پیروزی فلورمار استارت به ساخت رژگونه،سایه دیده،ریمل،رژ لب و بقیه محصول ها آرایشی بهداشتی نمود.در سال 2002 کار فلورمار به بازارهای بیت المللی معطوف شده و پرورش نمود به نحوی که اینک در بیشتراز 80 مملکت جهان و در 4 مجموعه کشورها حضور دارااست.پنکک فشرده چرب فلورمار تازگی پوست را در تمام بازه زمانی روز نگهداری کرده وبا پوشش ابریشمی خویش نواقص پوست را به دستکم میرساند.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک


پنکیک از گزاره مورد های آرایشی میباشد که درصورتی که به صحت استعمال نشود زیبایی فیس را پایین الشعاع قرار میدهد. بدین ترتیب شناخت با طریق درست پنکیک زدن در آرایش و پیرایش از اهمیت متعددی برخوردار‌است.

- ماهیت پنکیک
پنکیک در واقع یک پودر کم آب و فشرده ای میباشد که در انتهای پیرایش، برای صاف و یکنواخت کردن پوست استعمال می‌گردد. در واقع با جذب روغن مازاد سبب ساز می‌شود پوست مات چشم شود. روش درست پنکیک زدن به پوست دارنده ترفندهایی میباشد که بهتر میباشد آنان‌را خاطر بگیرید تا آرایش و پیرایش زیباتری داشته باشید.

- شیوه درست پنکیک زدن
برای زدن پنکیک نخستین از همگی بایستی رخ خویش را شسته و کم آب نمائید تا تماما برای پیرایش مهیا شود. بعد به پوست خویش پرایمر زده تا جذب پیرایش و ماندگاری آن بیش تر شود. پرایمر امداد میکند که پیرایش به طور بدون نقص روی پوست بنشیند و مرطوب کننده جایگزین قابل قبولی برای آن وجود ندارد. ولی در‌حالتی که پرایمر در مشت نداشتید، می‌توانید از کرم مرطوب کننده استعمال نمائید. درحال حاضر بایستی فوندانت را بوسیله دست، اسفنج یا این که براش منحصر به فرد کرم پودر به پوست خویش بمالید. البته اعتنا فرمایید که در هر چهره بایستی به خیر روی پوست محو و blend شود. در انتها نوبت زدن پنکیک می‌باشد که می بایست با اسفنج یا این که براش پهناور زده شود تا بخوبی روی پوست بخوابد.

! نکات مهم
- بدون شک پنکیک زدن رو از راءس رخ آغاز نمائید و کارایی فرمائید لایه ای که می زنید نازک باشد تا منجر چروک شدن و خط افتادن روی پوست نشود.

- روش درست پنکیک زدن به طور ضربه ای میباشد. چه با اسفنج و چه با براش، نباید پنکیک رو روی پوست بکشید. این عمل سبب اثبات و فیکس شدن پیرایش روی پوست گردیده و کاور و پوشانندگی بیشتری داراست.

- از پنکیک به تنهایی استعمال نکنید. سفارش میشود مطلقا ذیل آن و 10 دقیقه گذشته، مرطوب کننده مطلوب بزنید تا پنکک روی پوست بنشیند.

- چنانچه پوست چربی دارید پنکیک میتواند از منزه شدن کرم پودر و درخشان شدن آرایش و پیرایش پرهیز نماید.

- مسلما پنکیکی را تعیین فرمایید که به رنگ پوستتون نزدیک باشد. چون گونه های پر‌نور خیس از پوست سبب ساز می‌شود فیس خاکستری رنگ به حیث بیاید.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

گونه های قلمو آرایشی

 بهترین مارک پنکیک

براش منحصر به فرد رژگونه
برس رژ سیرتکامل دارنده موهای قابل انعطاف و بلندی میباشد که برای رنگ دهی و پررنگ کردن سیرتکامل‌ها گزینه به کار گیری قرار میگیرد. این براش از قلموی کرم پودر کوچک ‌خیس میباشد. دقت داشته باشید که هرچه راز برس قابل انعطاف‌ خیس باشد، رنگ دهی لطیف ‌تری روی انواع شما خواهد داشت. برعکس، هرچه این برس آرایشی متراکم‌ خیس باشد، رنگ گزینه به کار گیری به طور پر رنگ ‌خیس روی سیرتکامل به جا خواهد ماند. اکثری از برس‌های رژ سیرتکامل دارنده زاویه می‌باشند تا بتوانید به راحتی استخوان‌های سیرتکامل را کانتور فرمایید. اما محرمانه‌های گرد و گنبدی صورت هم برای برس رژ سیرتکامل استعمال می‌گردد. این برس را برای کانتور کردن بخش‌های دیگر از رخ هم می توانید گزینه به کار گیری قرار دهید.

قلموی سایه دیده
اکثری از سایه های دیده دارنده برس های ابری کوچک می باشند. ولی که بهتر میباشد به تفکر خرید یک براش مرغوب و منحصربه‌فرد سایه دیده باشید. بعضی برس های سایه دارنده دو راز می باشند که یک رمز آن به اندازه کوچک بوده و برای مخلوط رنگ های گوناگون سایه کاربرد داراست. راز دیگر آن نیز تخت بوده و میتواند سایه دیده را به ریلکس پخش نماید. برای این که سایه دیده فوق تاثیر بیشتری در آرایش و پیرایش تان داشته باشد، می‌توانید آن را روی پلک بکشید و از کناره داخلی دیده به سمت خارج جنبش دهید.

برس رژلب
برس رژلب دارنده خصوصی باریک و نوک تیزی میباشد که دوره استعمال از رژلب های مایع یا این که حتی جامد گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. استعمال از براش منحصر رژلب به شما یاری میکند که رنگ را روی لب و در تمامی نصیب ها به صورت یکسان پخش فرمایید. همینطور به یاری آن می‌توانید خطوط حریم لب را صاف و یک دست نمایید. این برس معمولا کوتاه و محکم میباشد.

 

 

برس ابرو
همانطور که کلیه ما می‌دانیم، ابروها تاثیر به سزایی در زیباتر نشان دادن صورت دارا هستند. براش اختصاصی ابرو به شما یاری می‌کند تا بخش های خالی ابروها را لبریز فرمائید. برای این که ظواهر طبیعی تری داشته باشید، میتوانید از نصیب تیز برس برای کشیدن تارهای ابرو استعمال نمائید. با محرمانه دیگر این مداد می‌توانید موهای ابرو را کتف فرمایید تا ظواهر یکدستی به وجود بیاید.

قلموی بادبزنی
قلموی بادبزنی شکلی مشابه به بادبزن دارااست و موهای آن نسبتاً پرپشت میباشد. کاربرد این برس در تزکیه اضافات مواد آرایشی و پودر مانند سایه از روی چهره میباشد. برس فوق مانند جارو فعالیت کرده و ظواهر طبیعی تری را برای شما به ارمغان میاورد.

برس خط دیده
بعضی خط دیده ها در ظروف کوچک عرضه می‌شوند و خودشان خصوصی منحصر به فرد یا این که قلمو ندارند. روش نگه داشتن براش خط دیده صحیح مانند خودکار میباشد. از براش خط دیده می اقتدار برای کشیدن خط دیده های نازک، پهن و حتی سایه های باریک به کار گرفت.

 

در مقاله اشکال گوناگون پد آرایشی و کاربرد هریک به معرفی این جنس آرایشی مهم پرداختیم که امید است آیتم اعتنا تان قرار گرفته باشد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
امروزه برای زیباتر اکران دادن پوست فیس از پنکیک و کرم پودر به کارگیری میکنند که معمولا به طور مایع ، پودری و یا این که فشرده در بازار فروخته می‌شوند. خانم هایی که دارنده پوست چرب می‌باشند ترجیح میدهند از پنکیک یا این که به عبارتی کرم پودر کم آب فشرده به کار گیری کنند تا با استعمال از آن ناهمواری هایی که بر روی پوست فیس میباشد را از دربین ببرند.

پنکیک ها پودر فشرده و کم آب میباشند که به جهت وضعیت پودری که دارا هستند پوشش قابل قبولی را برای کامل شدن آرایش و پیرایش روی کرم پودر ساخت مینمایند و ناهمواری های پوست را می پوشانند. همینطور در پوست های چرب که براقی خاصی دارا هستند سبب ساز می‌گردد تا این برق از در بین رفته و ظواهر پوستشان مات شود.

پنکیک های آرایشی یکی معمول ترین گونه ثبت کننده های آرایش و پیرایش میباشند که معمولا همگی خانم ها با آن سرو فعالیت و شناخت دارا هستند. پنکیک ها به تنهایی و سوای کرم پودر هم پوشش قابل قبولی روی پوست ساخت می نمایند اما هر شخص بایستی متناسب با پوست خویش پنکیک قابل قبولی را به کارگیری نماید.

چنانچه پوست کم آبی دارید بدون شک برای تحت پیرایش خویش از یک مرطوب کننده به کارگیری نمایید چون پنکیک ها چربی و رطوبت پوست شمارا جذب می‌نمایند.

برای اشخاصی که پوست چربی دارا هستند پنکیک بسیار ایده آل میباشد چون پنکیک با ساختار پودری خویش سبب ساز در دست گرفتن چربی و تعرق پوست میگردد. همینطور درخشان بودن پوست که بر اثر ترشح بیشتراز حد چربی میباشد را می‌گیرد.

پوست فیس ممکن میباشد بر اثر عواملی همچون قرار تصاحب کردن در معرض روشنایی آفتاب ، آلودگی های محیطی، ترشح بیش تر از حد چربی ، آکنه و ... در گیر مشکلاتی شوند و گهگاه این ایرادات میتواند ناشی از به کارگیری نکردن از یک کالا خوب آرایشی باشد. و گاها معالجه این جور از پوست های مصدوم به محافظت های ویژه ای نیاز دارااست.

 

گزینش پنکیک های آرایشی
یکی مطرح ترین ترازو در تعیین پنکیک آرایشی گزینش رنگ آن هست. رنگ پنکیک را بایستی متناسب با رنگ پوست خویش تعیین فرمایید. به صورت معمول بایستی رنگ پنکیک یک مرتبه پر‌نور خیس از رنگ پوست تعیین شود.

در‌صورتی‌که پوست کم آب دارید بدون شک قبلی از به کار گیری از پنکیک از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال فرمائید. زیرا ساختار پودری پنکیک آرایشی سبب ساز جذب رطوبت و پربی پوست می‌شود و ممکن میباشد پوست چهره شمارا کم آب خیس نماید.

پنکیک آرایشی به جهت گونه بافت و پوششی که روی سطح پوست ساخت میکند برای کسانی که پوست چرب دارا‌هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک با ساختار پودری خویش منجر در دست گرفتن چربی و تعرق پوست میگردد. یکی‌از مورد ها آزاردهنده برای کسانی که پوست چرب یا این که حتی مختلط دارا‌هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد و پنکیک بضاعت برطرف کردن آن را دارااست.

پنکیک در پوشاندن منافذ گشوده پوست نیز می‌تواند بسیار مفید باشد . صراحت دارد که منافذ پوست نباید کاملا بسته شود البته گهگاه در بعضا از اشکال پوست ها منافذ بیش تر از حد گشوده میباشند و به طور حفره هایی ریز نمایان می‌باشند. این منافذ گشوده تاثیر منفی روی صورت و آرایش و پیرایش فیس خواهد داشت. کرم پودر به تنهایی می‌تواند منافذ پوست را پوشش دهد البته به کارگیری از پنکیک روی کرم پودر تحت عنوان یک ثبت کننده منافذ پوست را تماما می پوشاند.

 

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
امروزه برای زیباتر اکران دادن پوست فیس از پنکیک و کرم پودر به کارگیری میکنند که معمولا به طور مایع ، پودری و یا این که فشرده در بازار فروخته می‌شوند. خانم هایی که دارنده پوست چرب می‌باشند ترجیح میدهند از پنکیک یا این که به عبارتی کرم پودر کم آب فشرده به کار گیری کنند تا با استعمال از آن ناهمواری هایی که بر روی پوست فیس میباشد را از دربین ببرند.

پنکیک ها پودر فشرده و کم آب میباشند که به جهت وضعیت پودری که دارا هستند پوشش قابل قبولی را برای کامل شدن آرایش و پیرایش روی کرم پودر ساخت مینمایند و ناهمواری های پوست را می پوشانند. همینطور در پوست های چرب که براقی خاصی دارا هستند سبب ساز می‌گردد تا این برق از در بین رفته و ظواهر پوستشان مات شود.

پنکیک های آرایشی یکی معمول ترین گونه ثبت کننده های آرایش و پیرایش میباشند که معمولا همگی خانم ها با آن سرو فعالیت و شناخت دارا هستند. پنکیک ها به تنهایی و سوای کرم پودر هم پوشش قابل قبولی روی پوست ساخت می نمایند اما هر شخص بایستی متناسب با پوست خویش پنکیک قابل قبولی را به کارگیری نماید.

چنانچه پوست کم آبی دارید بدون شک برای تحت پیرایش خویش از یک مرطوب کننده به کارگیری نمایید چون پنکیک ها چربی و رطوبت پوست شمارا جذب می‌نمایند.

برای اشخاصی که پوست چربی دارا هستند پنکیک بسیار ایده آل میباشد چون پنکیک با ساختار پودری خویش سبب ساز در دست گرفتن چربی و تعرق پوست میگردد. همینطور درخشان بودن پوست که بر اثر ترشح بیشتراز حد چربی میباشد را می‌گیرد.

پوست فیس ممکن میباشد بر اثر عواملی همچون قرار تصاحب کردن در معرض روشنایی آفتاب ، آلودگی های محیطی، ترشح بیش تر از حد چربی ، آکنه و ... در گیر مشکلاتی شوند و گهگاه این ایرادات میتواند ناشی از به کارگیری نکردن از یک کالا خوب آرایشی باشد. و گاها معالجه این جور از پوست های مصدوم به محافظت های ویژه ای نیاز دارااست.

 

گزینش پنکیک های آرایشی
یکی مطرح ترین ترازو در تعیین پنکیک آرایشی گزینش رنگ آن هست. رنگ پنکیک را بایستی متناسب با رنگ پوست خویش تعیین فرمایید. به صورت معمول بایستی رنگ پنکیک یک مرتبه پر‌نور خیس از رنگ پوست تعیین شود.

در‌صورتی‌که پوست کم آب دارید بدون شک قبلی از به کار گیری از پنکیک از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال فرمائید. زیرا ساختار پودری پنکیک آرایشی سبب ساز جذب رطوبت و پربی پوست می‌شود و ممکن میباشد پوست چهره شمارا کم آب خیس نماید.

پنکیک آرایشی به جهت گونه بافت و پوششی که روی سطح پوست ساخت میکند برای کسانی که پوست چرب دارا‌هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک با ساختار پودری خویش منجر در دست گرفتن چربی و تعرق پوست میگردد. یکی‌از مورد ها آزاردهنده برای کسانی که پوست چرب یا این که حتی مختلط دارا‌هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد و پنکیک بضاعت برطرف کردن آن را دارااست.

پنکیک در پوشاندن منافذ گشوده پوست نیز می‌تواند بسیار مفید باشد . صراحت دارد که منافذ پوست نباید کاملا بسته شود البته گهگاه در بعضا از اشکال پوست ها منافذ بیش تر از حد گشوده میباشند و به طور حفره هایی ریز نمایان می‌باشند. این منافذ گشوده تاثیر منفی روی صورت و آرایش و پیرایش فیس خواهد داشت. کرم پودر به تنهایی می‌تواند منافذ پوست را پوشش دهد البته به کارگیری از پنکیک روی کرم پودر تحت عنوان یک ثبت کننده منافذ پوست را تماما می پوشاند.

 

 



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
زیرسازی پیرایش برای داشتن یک پیرایش قشنگ و کلیه چیز تمام چهره بسیار اهمیت دارااست. در صورتیکه برایتان سوال میباشد که آرایشگران ماهر چطور پوست شمارا اینقدر صاف و خوشگل میکنند به دنبال بخوانید.
فراگیری بدون نقص زیرسازی پیرایش
بدون شک شما هم شنیده اید که خانم آرایشگر در زمان پیرایش چهره شما همیشه واژه و کلمه ی زیرسازی پیرایش را به کارگیری مینماید. با خویش می‌گویید این زیرسازی آرایش و پیرایش چه است که کلی تغییر تحول در رخ و پیرایش پوست اینجانب ساخت می‌کند.

نکات مهم گذشته از زیرسازی پیرایش
به هنگام به کار گیری از کرم های آرایشی از یک اسفنج پیرایش به کار گیری نمایید. کرم آرایشی یا این که به عبارتی کرم پودر را به طور دایره صورت روی پوست بکشید تا بی نقص پوست را پوشش دهد.

کرم پودر یک جلای بدون نقص به صورت شما و پوششی براق به پوست شما می‌دهد.

کرم پودر برای یکنواخت کردن رنگ صورت، پوشاندن لکه ها فیس و صیقل زدن به طور به کار گیری می‌شوند. کرم پودر را بایستی خیلی یکنواخت بر روی پوست کشید تا وضعیت درخشان پدا نکند.

کرم پودرهای مرغوب (مثل Kayla) دربردارنده ماده ضد آفتاب بوده و نقش مرطوب کننده نیز دارا‌هستند.

استعمال از رنگ نادرست در کرم پودر سبب می گردد که آرایش و پیرایش شما رنگ حقیقی و واقعی خویش را نشان ندهد و مقداری پلشت به لحاظ رسد. بر عکس آنچه اکثری از خانمها تصور می‌کنند، کرم پودر و مواد زیرسازی آرایشی، در شرایطی که مرغوب باشند، برای پوست بسیار اثرگذار بوده و مثل کرم چهره و مواد ضد چین و چروک فعالیت می‌نمایند. کرم پودرها و مواد تحت سازی آرایشی مرغوب، در‌صورتی‌که با کرم مرطوب کننده استعمال شوند، لایه حافظ پوست شمارا تقویت می نمایند. رنگدانه های پوست شما، با به کار گیری از این مواد مرغوب، در قبال گرد و غبار و اشعه های مضر نوروروشنایی آفتاب حفاظت می گردد. برای یک حفظ خوب بهتر میباشد به ترازو ماده ضد آفتابی که در کرم پودر شما موجود هست توجه نمایید.

برای یک پایین سازی آرایش و پیرایش خوب شما بایستی از یک کرم پودر به طور، کرم، مایع یا این که پودر استعمال نمایید. که گزینش آن به گونه پوست شما، رنگدانه های پوست شما و همینطور معیار پوششی که پوست شما نیاز دارااست، بستگی دارااست. در شرایطی که می‌بینید که پوست شما به محض به کارگیری از کرم پودر آن را به خویش جذب مینماید، بهتر میباشد که از کرم پودر چربتر به کار گیری نمایید. کرم پودرهای پودری برای در دست گرفتن ترازو چربی در پوستهای چرب بیش تر کاربرد دارا‌هستند. در‌صورتی‌که به صورت مداوم در حین روز و هر روز از کرم پودر خوب استعمال نمایید، این زیرسازی سبب ساز می‌شود که آرایش و پیرایش شما حالتی به طور کامل طبیعی داشته باشد .

اردمی

شیوه زیرسازی پیرایش چهره
کرم پودر و کانسیلر مطلوب و روش زیرسازی پیرایش ، در طبیعی به لحاظ وصال پیرایش بسیار مهم و اثرگذار میباشند.برای اینکه کرم پودر را به طور تماما ماهر استعمال نمایید، لازم میباشد به موارد ذیل اعتنا فرمایید:

گذشته از تعیین کانسیلر و کرم پودر ، در آغاز بهتر میباشد جور پوست خویش را بشناسید برای اینکار با اعتنا به گونه پوست خویش، از فروشنده یاری بگیرید و به عنوان مثال چنانچه پوست چربی دارید جور چرب آن را تعیین نکنید.

قبلی از آرایش و پیرایش، قطعا پوست خویش را به طور کامل پاک فرمایید و در حالتی که پوست را با صابون خانگی شستید، با ضربات آهسته حوله آب بیشتر پوست را بگیرید و حوله را با فشار روی پوست نکشید.اینکار موجب زخم به پوست و بروز چین های ریز پوست میگردد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
ممکن میباشد شما در شرف یه واقعه مهم در زندگیتان باشید به صورت نمونه به زودی قرار میباشد مراسم وصلت خویش را برگزار فرمایید یا این که قرار میباشد بعد از بازه ها آشتی سابق خویش را ملاقات نمایید در‌این سیرتکامل مورد ها اولی موضوعی که ذهنیت شما را به خویش درگیر می‌کند موقعیت ظاهری و زیباییتان می‌باشد.می بایست بدانید در وضعیت استرس زا به جهت بهم میل کردن تعادل هورمونی پوست شما میتواند دستخوش تغییراتی غیر مطلوب شود.برای خودداری از این واقعه در بالا بایستی خونسردی خویش را نگهداری کرده و از استرس پرهیز کنید بعداز آن به امداد برنامه های محافظت از پوست ،به پوستتان برای زیبایی و سالمی هرچه طولانی تر امداد فرمایید.با ما همدم گردید درین مقاله در نیک صالحی برای شما برنامه هفتگی برای زیبایی پوست را جمع آوری نموده ایم.

برنامه هفتگی برای زیبایی پوست
در زمانیکه پایکوبی عروسی دارید یا این که میخواهید به عروسی بروید هر فردی شمارا تماما برانداز می کند می بایست پوست نیکی داشته باشید تا در نگاه سایر افراد قشنگ باشید بعضا از اشخاص به جهت استرس این روز ها صورتشان با وجود تمام دیده‌هایی که در روز عروسی به شما خیره می شوند، از شرمندگی صورتتان قرمز رنگ می شود.

استرس، یکی‌از خطاها پیشین از عروسی میباشد که میتواند تعادل هورمونی شمارا بهم بزند و سبب ساز بوجود داخل شدن جوش‌های آزار دهنده، دانه‌های رنگی و حتی چرب یا این که کم آب شدن بیشتراز حد پوست گردد.

البته نگران نباشید. دستیابی به پوستی که مطلوب ماه عسلتان باشد، زیاد هم دشوار وجود ندارد. سایما میلر، که یک درمانگر طبیعی و موسس The Last Resortاست، این برنامه‌ی فشرده‌ی شش هفته‌ای را برای پیشین از عروسی پباده سازی نموده است تا پوست شما صاف‌خیس و براق‌خیس شود.

ولی لازم به یاد‌آوری میباشد، مشاوره متخصصین را هیچ وقت نادیده نگیرید. مخصوصا درخصوص وقتی که می خواهید برای مهم ترین روی داد معاش‌تان مهیا گردید.

 اردمی

هفته‌ی ۱ – رژیم
میلر میگوید: درصورتی که می خواهید یک پوست خوشگل و برنا داشته باشید، می بایست یک رژیم غذایی سلامت و پاکیزه در لیست حق تقدم‌های شما باشد. رژیمی که اینجانب برای عروس‌ها در لحاظ گرفته‌ام دشوار میباشد، ولی حقیقتا تاثیر داراست: کافئین، الکل، شیرینی، لبنیات و هیچ غذای فراوری گردیده‌ای مصرف نکنید.


رژیم غذایی برای زیبایی پوست
البته چیزهای متعددی موجود است که میتوانید بخورید. برای مثال مقدار متعددی صیفی جات بخورید، زیرا سرشار از فیبر می باشند و به گردش خون و امکان ارتجاعی پوست امداد می‌نمایند و به تن شما آنتی اکسیدان می رسانند تا رادیکال‌های آزاد را از دربین غالب شود. به همین خیال و خاطر منجر شم خوب میگردند.

در برنامه هفتگی برای زیبایی پوست نوشیدن آب را فراموش نکنید. سفارش می کنم که در روز ۲ تا ۳ لیتر آب بنوشید، مخصوصا در صورتی‌که جدیدا استارت به ورزش نموده اید. آب، شایسته ترین ماده برای زیبایی پوستی قابل انعطاف و شاداب میباشد، چون به تن یاری می کند تا سموم، هورمون‌ها، و مواد مضر را دفع نماید.

هفته‌ی ۲ – ورزش

گونه های تمرینات کاردیو دربرنامه هفتگی برای زیبایی پوست شما به طور کامل ضروری می‌باشند. ورزش، پوست را محکم میکند، و سبب ساز تفکیک ماهیچه ها و بهبود رفتار و خو می شود. در سود شم بهتری خواهید داشت. میلر می گوید: زمانی شم خیر داشته باشیم، خوشگل بنظر می‌رسیم.

یک روش خوب برای حیف کردن چربی تن و آشکار کردن ماهیچه‌ها: دویدن، بوکس، طناب زدن، شنا و دوچرخه سواری میباشد.

برای باز‌نگری اینکه آیا در درحال حاضر چربی سوزی می باشید یا این که خیر، «آزمایش سخن کردن» را انجام دهید. آنقدر می بایست به تنفس شدید احتیاج داشته باشید که حرف کردن برایتان مشقت بار باشد. ۵ تا ۶ روز در هفته، ۴۵ تا ۶۰ دقیقه تمرینات قدرتی و کاردیو انجام دهید.

برس کشیدن پوست برای زیبایی
هفته‌ی ۳ – برس کشیدن تن

یک قسمت بسیار مهم از برنامه هفتگی برای زیبایی پوست برس کشیدن تن میباشد! این فعالیت سیستم لنفاوی را تحریک مینماید، سطح پوست را منزه می نماید و از پرورش موهای ذیل پوستی دوری می‌نماید.

همینطور بخوانید : پوست ما هر یک‌سری‌وقت یک توشه به لایه‌بردار احتیاج دارااست؟
برای امداد به تن به مراد از در میان بردن سموم و خستگی و نگهداری رطوبت، از یک برس که دارنده موهای طبیعی زمخت میباشد، یکبار در روز گذشته از دوش به دست آوردن به کارگیری فرمائید.

میلر می گوید: از انگشتان پاها آغاز فرمایید و به سمت ساق پا بالا بروید، به حیطه‌ی لگن که غدد لنفاوی متعددی داراست، بیش تر اعتنا نمائید. آن‌گاه به سمت ناحیه‌ی شکم بالا بروید و حرکات دایره‌ای در سوی عقربه های ساعت انجام دهید، بعد از آن به طرف بافت سینه بروید و از دستها به سمت قلب جنبش نمایید.

هفته‌ی ۴ – پاک سازی روده

میلر میگوید: خانم‌هایی که قرار میباشد بزودی عروس شوند، حاصل شگفت آوری از تطهیر روده‌شان بدست میاورند! روده‌ی وسیع، مقدار متعددی سم و مواد مضر ذخیره می‌نماید، براین اساس هنگامی روده‌تان را تطهیر نمائید، روده‌تان مجدد هیدراته گردیده و منجر میگردد پوستتان با تازگی، و دیده‌هایتان براق شود.

سه هفته باقیمانده به مراسم عروسی، هفته‌ای یکبار برای پاک سازی روده‌تان به دکتر معالج رجوع‌نمایید.

هفته‌ی ۵ – تطهیر عمیق رخ

این معالجه زیبایی برای فیس، تاثیر متعددی بر روشنی و کیفیت پوست داراست. میلر می گوید بهتر میباشد دو هفته گذشته از روز عروسی این عمل را انجام دهید تا جوش‌ها و مواد سمی که تحت لایه‌ی اپیدرم پوست میباشند، خارج بیایند و منزه شوند.

معالجه زیبایی رخ آیتم عشق اینجانب، اکسیژن رسانی به طور میباشد. در برنامه هفتگی برای زیبایی پوست هر گونه پاک سازی عمیق و لایه برداری دستی از پوست رخ، جوش‌های رمز سیاه را از دربین می برد و زیبایی پوستی پاک و پر‌نور را ارتقاء میدهد.

لایه برداری پوست با نمک
هفته‌ی ۶ – لایه برداری با نمک

میلر می گوید: در برنامه هفتگی برای زیبایی پوست یک لایه برداری با نمک‌های معدنی در هفته‌ی قبلی از عروسی، بسیار موثر میباشد. یک اسکراب نمک خوب، از تولیدات ارگانیک به کارگیری می‌نماید و می بایست احساس سایندگی آن تماما روی تن شم شود. این عمل، شایسته ترین و بی آلایش‌ترین رویکرد برای با نشاط کردن تن میباشد. چون سلول‌های مرده‌ی پوست را جداگانه مینماید، گردش خون را ارتقاء می دهد، و به خون اکسیژن میرساند تا پوست فوق العاده درخشانی داشته باشید.

بد وجود ندارد بدانید برنامه محافظت از پوست در حین روز چه است

مرطوب کننده و ضدآفتاب را تجدید نمایید:

هر دوساعت یکبار ضدآفتاب خویش را تجدید نمائید زیرا اثر آن بعد از مدتی از میان می‌رود و توان حفاظتی خویش را در مقابل آفتاب از دست میدهد. در‌حالتی که پوست شما کم آب میباشد و مدتی بعداز به کار گیری از مرطوب کننده مجدد کم آب می گردد لازم میباشد که مرطوب کننده را نیز در فواصل هنگامی مشخصی تجدید نمایید.


استعمال از مرطوب کننده
مرطوب کننده لب بزنید:

بالم لب و مرطوب کننده لب سبب ساز میشود که دست اندرکاران محیطی نتواند به سطح لب‌ها صدمه بزند و آن را کم آب نماید. ولی این مرطوب کننده‌های لب دوام چندانی ندارند و هر یک سری ساعت یکبار و به خصوص بعداز مصرف طعام می بایست تجدید شوند.

غذای سلامت بخورید:

در حین روز از غذاهای تندرست و طبیعی به خصوص میوه‌ها و صیفیجات به کار گیری فرمایید که دربردارنده مقدار کافی ویتامین و مواد معدنی موردنیاز تن و ولی پوست شما می باشند تا پوستی تندرست‌خیس و زیباتر داشته باشید. فست فودها و غذاهای فراوری گردیده دربردارنده مقادیر متعددی مواد زائد و سمی میباشند که وارد کردن آنها به تن در رتبه اولیه روی زیبایی پوست موءثر میباشد و روند پیری را تسریع می کند.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

۵- مات کردن پیرایش لبدر صورتیکه از آن گونه بانوانی میباشید که نبض دنیای آرایش و پیرایش را در مشت دارا هستند بدون شکً به نیکی می دانید که به کار گیری از رژ لب مات حسابی مد شده‌است. با این اکانت در صورتی یک سری رژ درخشان دارید و نمی خواهید هزینه مجددی برای خرید رژ‌لب مات انجام دهید به امداد پنکیک میتوانید رژ خویش را مات فرمائید.
برای این عمل در آغاز به‌ به عبارتی‌ طریق مستمر، لب‌های خویش را با رژ درخشان آرایش و پیرایش نمایید. آنگاه یک ابر آرایشی کم آب را به پنکیک آغشته نمائید و با تعدادی ضربه ملایم روی لب‌ها بزنید. این فعالیت برق لب‌های شما‌را می گیرد و ظاهری مات و جالب به آن ها می دهد.

اردمی
۶- حجم‌دادن به مژه‌هابانوان متعددی را سراغ داریم که می خواهند مژگانی بلند و حجیم داشته باشند، به همین استدلال به کار گیری از مژه‌های تصنعی و مصنوعی، گونه های ریمل حجم‌دهنده و کاشت مژه‌ رایج شده‌است. جذاب میباشد بدانید سوای این موردها نیز می توانید به امداد پنکیک مژه‌های خویش را حجیم‌خیس از چیزی که میباشد نشان دهید.
برای این عمل یک برس آرایشی کوچک بردارید و مقدار مقداری پنکیک روی آن بزنید، آن گاه این برس را به آرامی روی مژگان خویش بمالید. در مرحله آنگاه با اعتنا ریمل بزنید تا ملاحظه کنید چطور مژه‌های بلند و حجیمی را از آنِ خویش کرده‌اید.
تضمین سالم پوست با به کارگیری از پودرهای آرایشی
پودرهای آرایشی دربردارنده مواد بی‌ضرری برای پوست میباشند و به عبارتی‌سیرتکامل که اشاره کردیم جاذب رطوبت‌اند. در سود حضور این پودرها روی رخ، جلوی تعریق بیش‌ازحد پوست را می گیرند و خبری از بوی نامطبوع ناشی از عرق نخواهد بود. از طرف دیگر پودرهای آرایشی جلوی عفونت‌های قارچی را نیز میگیرند و پوست را سلامت و سالم نگه می‌دارا هستند.
با این حالا، گشوده هم در صورتیکه چهره شما آرایش و پیرایش داراست و پنکیک زده‌اید مطلقاً قبلی از خواب، چهره خویش را با منزه کننده پیرایش متناسب با مدل پوست خویش پاک نمایید. برای آن مدل از خانم‌هایی که اهمیت متعددی به تندرست پوست خویش می دهند نیز خرید پنکیک مینرال که ترکیبات طبیعی و ویتامینه دارا‌هستند را سفارش می کنیم.
در آخر سفارش میکنیم در صورتیکه شما هم تجربه خیر از خرید پنکیک و به کارگیری از اشکال آن را دارید، در نصیب ایده ها ما و بقیه یوزرها را در جریان تجربه‌های اثر گذار خویش قرار دهید.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک

پنکیک آرایشی به جهت گونه بافت و پوششی که روی سطح پوست تولید می‌کند برای اشخاصی که پوست چرب دارا‌هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک به ساختار پودری خویش سبب در دست گرفتن چربی و تعرق پوست می‌گردد. یکی موضوعات آزار دهنده برای افزادی که پوست چرب یا این که حتی پوست مختلط دارا هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد. پنکیک بضاعت برطرف کردن این آیتم را نیز داراست. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست تولید می نماید سبب ساز می‌گردد درخشان بودن پوست به ویژه در پوست های چرب به خیر و خوبی پوشش داده شود و شرایط مات و طبیعی پوست محافظت شود.
پنکیک در پوشاندن منافذ گشوده پوست نیز قادر است بسیار مفید باشد. صحت دارد که منافذ پوست نباید کاملا بسته شوند ولی گهگاه در بضعی از گونه های پوست ها منافذ پوست بیش تر از حد گشوده میباشند و به طور حفره های ریز نمایان میگردند. این منافذ گشوده تاثیر منفی روی صورت و پیرایش چهره خواهند داشت. کرم پودر به تنهایی میتواند منافذ پوست را پوشش دهد ولی به کار گیری از پنکیک روی کرم پودر تحت عنوان یک ثبت کننده، منافذ پوست را تماما می پوشاند.
تعیین پنکیک آرایشیمهمترین واحد سنجش تعیین پنکیک، گزینش رنگ آن میباشد. پنکیک هم مانند کرم پودر در رنگ و بدن های رنگ مختلفی عرضه می گردد. رنگ پنکیک را می بایست با دقت به رنگ پوست خویش گزینش نمایید. معمولا رنگ پنکیک می بایست یک مرتبه از رنگ پوست پر‌نور خیس باشد. البته این نکته ارتباط بی واسطه با جور آرایش و پیرایش دارااست و ممکن میباشد دسته پیرایش مشخص و معلوم کننده رنگ پنکیک باشد.


در تعیین یک پنکیک بایستی به کیفیت تولید و استاندارد بودن آن دقت ویژه داشته باشید. زیرا هرچه کیفیت پنکیک فراتر باشد ثبت آرایش و پیرایش شما طولانی تر تضمین میشود. محصولی را گزینش فرمائید که جواز بهداشتی داشته باشد و خرید خویش را قطعا از مرکز ها یا این که وبسایت های اینترنتی دارای اعتبار که آرم اعتماد الکترونیکی دارا‌هستند انجام دهید.
پنکیک DNA مخملی کنویس از مارک قابل اعتماد کنویس با ساختاری بسیار سبک و پوشش بالا، پوستی صاف و یک دست را برای شما به ارمغان می‌آورد. همینطور وجود ترکیبات ضد آفتاب در‌این مال، پوست را در قبال اشعه های مضر خورشید مراقبت خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
محتویات
پروسه پنکیک زدن به طور
همانگونه که میدانید، پنکک آرایشی نوعی از آرایش و پیرایش به حساب آورده می شود،که شالوده آن، سنگین، قطور، و دارنده موم و روغن بوده میباشد و با استعمال از آن، می قدرت پوشش دهی متعددی را بر روی پوست فیس تشکیل داد. عموما از این گونه کرم های فشرده در تالار های نمایش زنده و سینما برای دسته ها و بازیگران، به کارگیری می‌شود. انگیزه اصلی از به کار بستن پنکیک بر روی پوست، مخفی کردن عیوب و نواقص مو جود بر رخ میباشد که به هنگام استعمال از کرم پودر فشرده، همگی نواحی و ناهمواری ها را یک پارچه کرده و زیبایی خاصی به فیس میدهد. و خانم هایی که زیاد از استخر استعمال می‌نمایند یا این که تعریق زیاد دارا‌هستند هم به راحتی می‌توانند از کرم پودر فشرده یا این که به عبارتی پنکک به کارگیری کنند، این پنکیک های ارایشی خواص ضدآب داشته و در آب نیز مقاوم میباشند. همانگونه که در نوشته‌ی علمی پنکیک چه میباشد، گفته شد، خانم هایی که دارنده پوستی چرب میباشند، بیش تر از پنکیک استعمال می‌کنند، زیرا این کرم پودرفشرده بسیار مقاوم بوده و سبب ریزش نمیشود و حتی درخشان بودن پوست را نیز می‌گیرد. یکی‌از نکات مهم در خرید کرم پودر فشرده برای پوست چرب،داشتن برچسب (Oil Free) یا این که (Matt) بوده،که داشتن این برچسب بیان‌کننده این میباشد که رخ هایی که دارنده جوش و چرب می باشند ، بازدارنده از جوش زدن دوباره میگردد.

فرایند پنکیک زدن به طور
قبلی از استارت به پنکک زدن، می بایست تجهیزات نخستین را نیز آماده نمائید، که فرایند آن به شرح ذیل میباشد:

در بالا، موهایتان را با تل و یا این که هرچیزی که سبب می‌گردد، موهایتان را به عقب هل دهید، به کار گیری فرمائید.
در چهره داشتن پوستی کم آب، از مرطوب کننده به کار گیری نموده و به بازه 5 دقیقه به طور استراحت دهید.
دراین مرحله بایستی اسفنج را با اسپری آب، مرطوب فرمائید که با سه نحوه میتوان آرایشی گوناگون داشت:
در شرایطی که که بخواهید پوشش منظمی بر روی پوست داشته باشید، صد رد صد اسفنج را پس از تر کردن، به طور کامل بفشارید تا در توا‌ن مرطوب ماندن باقی بماند و آبی‌رنگ دیگر نداشته باشید.
اگر که بخواهید پوشش سبکتری داشته باشید، می بایست اسفنج تر گردیده خویش را به طور ملایم، بفشارید و ایرادی هم ندارد که کمی آب در باطن خودش داشته باشد.
در‌صورتی‌که که اسفنج شما تر باشد و دارنده اب زیاد، میتوانید رگه های رخ و ناهمواری ها را کلاً از فی مابین ببرید.
حال بعداز تر کردن اسفنج به طرز های مختلف، می بایست اسفنج را در کرم پودر فشرده قرار دهید اما زیاد اسفنج را در پنکک فشار ندهید. اگر که بخواهید، آرایش و پیرایش حاذق تری داشته باشید، از اسپری آب بر روی اسفنج به کارگیری نکنید.

پس از آغشته شدن اسفنج به پنکیک آرایشی، حال بایستی آن را به همگی نواحی فیس مانند، بینی، سیرتکامل،پیشانی، و حتی پلک های خویش بزنید در‌صورتی‌که بخواهید پیرایش قویتر و جذابتری داشته باشید، میتوانید، پنککی را به گردن و پشت گوش بزنید.
اعتنا داشته باشید، در شرایطی‌که می‌خواهید پیرایش سبک و لایتی داشته باشید، مطلقا مقدار کمتری از پنکک به کارگیری فرمائید و آن را به طور کلی بر همگی نواحی پخش فرمائید.
نکته حائض اهمیت: به هنگام پنکک زدن، از نصیب رشد خط موی مسافت بگیرید و توجه نمائید در فیس داشتن جوش و لک، همگی نصیب ها پوشانده گردیده باشد.
بعداز اتمام عمل با اسفنج، در چهره تر بودن چهره می‌توانید با یک دستمال به طور ضربه ای آهسته روی پوست چهره ، نواحی تر را کم آب فرمائید.
پس از فرآیند بالا، می اقتدار با یک براش کلیه نواحی رخ را یکپارچه نمائید، آن‌گاه براش را آغشته به کانسیلر یا این که کرم های مبنا، کنید و همگی چهره را با آن بپوشانید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

 بهترین مارک پنکیک
کانتور را صرفا در حوالی خط پرورش گیسو خویش انجام ندهید، بلکه بر شقیقه هاتون هم تمرکز نمائید. شما می‌خواهید خطوط کناره های پیشانی خویش را صاف فرمائید تا خطوط وحشتناک وجود نداشته باشد.
 
۳-گزینش حدود استخوان سیرتکامل
اشکال نقش مهمی در تکوین فیس های مربعی صورت  ایفا می نماید در حالتی که شما پیرو شایسته ترین ارشاد های آرایش و پیرایش برای فیس های مربع صورت می باشید می بایست به کانتور سیرتکامل ی خویش اعتنا فرمائید:
 
خطوط را در یک حرکات پیچشی صحیح تحت اشکال خویش تولید فرمائید. این منجر می‌شود که آنان اضافه به حیث رسد. به حافظه داشته باشید وقتی که شما سیرتکامل خویش را کانتور می‌کنید، شما قصد دارید برجستگی های چهره خویش را قابل انعطاف و لطیف نشان دهید.  پرهیز از کانتور  بیش تر از حد که سبب ساز می‌گردد صورت شما  بی عیب و نقص به حیث رسد.
 
۴-محو کردن خط فک
اشخاصی که دارنده صورت های مربع می باشند، خط فک پررنگ ای دارا‌هستند اینجانب مدام  برای به دست‌کم رساندن ضخامت خط فک خودم ایراد داشتم، البته در واقعیت این فعالیت بی آلایش خیس از آن میباشد که به حیث میرسد.
 
شما  در هنگام استعمال از کانتور برای فک خویش از حرکات دایره ای صورت به کارگیری نمایید تا خط فک شما متعادل شود.


 
۵-از هایلایتر برای پیشانی زنخدان روی بینی و استخوان سیرتکامل استعمال فرمائید
شایسته ترین نکات آرایش و پیرایش برای صورت های مربع صورت دربرگیرنده خطوط پیشانی، زنخدان، برجستگی بینی و استخوان سیرتکامل هست. بهتره برای پیشانی  و برجستگی بینی خویش از هایلایتر استعمال نمائید.
برای برجستگی سیرتکامل خویش از هایلایتر استعمال فرمائید تا پررنگ خیس به حیث رسد.
 
۶-از سایه های تیره برای پررنگ شدن چشماتون به کار گیری فرمائید
اکثر ما به دنبالدرشت نشان دادن چشمانمان هستیم . اینجانب معمولا روی سایه های بدون نور مانند قهوه ای، خاکستری، سیاه و حتی بنفش های تیره تمرکز میکنم. اینجانب متوجه شدم که چشمان با سایه تیره در به شت به حیث میرسد .



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
آشنایی صحیح از فرم رخ به آرایش و پیرایش مطلوب یاری می نماید همینطور برای اینکه شایسته ترین جور گیسو را برای رخ خویش تعیین نمایید گشوده هم نیاز دارید تا بدانید فرم چهره شما کدام یک از انواع هندسی میباشد.

آری تعجب نکنید فرم رخ شبیه انواع هندسی مانند بیضی، مربع، دایره یا این که گرد و قلبی صورت میباشد.

برای اینکه دیگر با اندازه گیری های مشقت بار متوجه چه گونه فرم صورتی داریم نشویم از طریق ریلکس تری به کار گیری میکنیم.

برای تشخیص صحیح فرم چهره پوست رخ می بایست خالی از میکاپ و آرایش و پیرایش باشد برای همین زمینه بهتر میباشد استحمام کرده و درون آینه بخار گرفته خزینه نگاه نمایید و چهره خویش را با انگشت کشیدن روی آینه یا این که با خودکار آرایشی بر روی بخار ترسیم فرمائید.

مرحله بعدی تشخیص دادن ظریف فرم رخ شما میباشد که در حدود کدام از انواع هندسی می‌باشد.

خصوصیات فرم رخ گرد
در شرایطی‌که ارتفاع و پهنا فیس شما مساوی باشد و و حریم گوش ها عریض خیس باشند و زنخدان گرد و سیرتکامل پررنگ باشد, شما دارنده رخ گرد می‌باشید.

پیرایش مطلوب رخ گرد
این جور فیس زاویه رخ را کمتر نمایان می‌نماید برای پررنگ نشان دادن زوایای چهره گرد بایستی:

۱/ جور ابرو زاویه دار باشد.

۲/ استعمال از رژگونه در تحت استخوان سیرتکامل برای پررنگ سازی باشد.

۳/ نوع موی هم طوری باشد که چهره لاغرتر و کشیده باشد پس ارتفاع موها را از زنخدان بلندتر فرمائید.

خصوصیات فرم چهره قلبی
زنخدان و سیرتکامل پر رنگ ای دارا هستند رخ نمایی کشیده با پیشانی پهن مانند میباشد.

پیرایش مطلوب چهره قلبی
۱/ پیرایش لب یار با خط لب و برق لب و عاری از رنگ باشد.

۲/ آرایش و پیرایش سیرتکامل ها بایستی جلب اعتنا نکند پس بایستی روی سیب سیرتکامل ها با به کارگیری از یک رنگ ملایم رژگونه بزنید تا چهره از شرایط کشیدگی دربیاید.

۳/ آرایش و پیرایش گیسو چتری با وضعیت فرق کج به‌این مدل جور فیس میاید.

خصوصیات رخ بیضی
پهنا فیس معدود خیس از ارتفاع آن میباشد, پیشانی کوتاه خیس از زنخدان میباشد

پیرایش مطلوب فیس بیضی
۱/ برای پررنگ سازی سیرتکامل می بایست از یک رژگونه برنز یا این که سرخ استعمال نمایید و آن را بصورت عرضی بر روی سیرتکامل ها بزنیم تا مقداری از کشیدگی چهره کمتر نماید.

۲/ هر نوع مویی چه کوتاه چه بلند بدین فرم چهره میاید.

ویژگی ها فرم رخ مستطیلی
زنخدان کشیده و لاغر و پیشانی کشیده یار با تیزی از ویژگی ها بارز فیس مستطیلی است.

آرایش و پیرایش مطلوب چهره مستطیل
۱/ برای پهن کردن رخ گزینش نوع موی چتری بلند روی پیشانی مطلوب میباشد.

۲/ برای معدود کردن درازی زنخدان و پیشانی با آرایش و پیرایش سیرتکامل صحیح ارتفاع رخ کمتر میشود.رژگونه را تحت استخوان سیرتکامل بزنید.

۳/ پیرایش لب به نحوی می بایست باشد تا جلب اعتنا نکند بعد از رنگ های پر‌نور پرهیز کنید.

خصوصیات فرم رخ مربع
اندازه های عرضی و طولی رخ همینطور فک و پیشانی یکسان میباشد.

آرایش و پیرایش مطلوب رخ مربع
۱/ زوایای این سیرتکامل چهره زیاد میباشد برای کمرنگ کردن این زاویه ها پیرایش سیرتکامل و لب را با رنگ های طیف سرخی انجام دهید.

۳/ روی سیرتکامل، پیشانی، زنخدان برای گرد نشان دادن چهره از کانتورنیگ به کارگیری نمائید.

۲/ از گونه موهای چتری البته معدود حجم می‌توانید برای نهفته کردن این زوایه ها امداد بگیرید.

خصوصیات فرم فیس مثلثی
پیشانی باریک/زنخدان پهن به شما میگوید که شما دارنده فیس مثلثی صورت می باشید.

پیرایش مطلوب رخ مثلثی
۱/آرایش و پیرایش دیده زیاد منجر کمتر چشم شدن زنخدان پهن شما میشود.

۲/به کار گیری از کانتورینگ در قسمت های از زنخدان آن را باریک خیس نشان می‌دهد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد