نوشته شده توسط : علیپور


روش تعیین شایسته ترین پنکک

بهترين مارك پنكيك
استاده از یک پنکک خوب، تاثیر بسیار متعددی در زیبایی شما داراست. پنکک دنادیا آیتم بسیار قابل قبولی برای شماست زیرا کیفیت بالایی داراست و هیچ محدودیتی در تنوع رنگ ندارد.

در صورتیکه پوست شما چرب میباشد، میتوانید به جای کرم پودر صرفا از پنکک به کارگیری فرمائید البته در کل پنکک برای تمامی مدل پوست مطلوب میباشد.بهتر میباشد پنککی گزینش نمایید که با رنگ صورتتان هماهنگ باشد. در صورتیکه پنککی تعیین فرمایید که از پوست شما یک یا این که چندین جايگاه پر‌نور خیس باشد، ممکن میباشد پوست شما تناژ دودی یا این که خاکستری بگیرد. در صورتی‌که پوست روشنی دارید، بهتر میباشد از پنککی استعمال نمائید که تناژ صورتی رنگ دارااست و یک یا این که دو سکو از پوست خودتان پر‌نور خیس میباشد. اما در شرایطی که پوست شما رو به تیره یا این که سبزه میباشد، پنکک هایی که تناژ رنگ زرد یا این که نارنجی رنگ دارا هستند، شایسته ترین تعیین برای شما میباشد. گذشته از خرید پنکک می بایست بدانید چه مدل پوستی دارید و مبنی بر آن پنکک آیتم نظرتان را بخرید.

جور پوشش دهی پنکیک ها مختلف میباشد. برخی از پنکک ها به صورت سطحی پوشش میدهند و برخی دیگر کاملا پوست شمارا می پوشاند. در حالتی‌که دوست دارید آرایشی طبیعی و ملایم داشته باشید، بهتر میباشد از پنکک هایی به کار گیری فرمائید که پوشش دهی کمتری دارا‌هستند حتی میتوانید از پنکک های سوای رنگ دنادیا به کارگیری نمائید. پنکک های سوای رنگ معمولاً واضح و سوای رنگ میباشد و تهیه و تنظیم کننده آرایش و پیرایش میباشد و مطلوب پوشش دهی وجود ندارد. شما میتوانید برای براق خیس شدن پوست صورتتان از آن به کار گیری فرمایید. پنکک هایی که پوشش بی نقص یا این که میانگین دارا‌هستند، تمام ناهمواری ها و عیوب پوست را پوشش می‌دهند. در صورتی پوست چربی دارید می بایست از پنکک مطلوب پوست های چرب به کار گیری نمائید. این پنکک دربردارنده موادی میباشد که سبب در دست گرفتن مقدار ترشح چربی پوست میگردد.اگروست شما کم آب میباشد هیچ گاه از پنکک های مات به کار گیری نکنید به جای آن از پنکک های واضح به کار گیری نمائید. این پنکک چوست شمارا یک پارچه مینماید و بازدارنده پوسته پوسته شدن میگردد.

طرز استعمال از پنکک دنادیا
پیشین از استارت پیرایش پرایمر متناسب با پوست خویش را بزنید. برای پخش کردن پنکیک روی چهره، از یک پد آرایشی یا این که اسفنج به کار گیری نمائید و پنکک را به صورت یکنواخت روی صورتتان پخش نمایید. روی میانه ملاحظه کنی و اواسط ابرو که منطقه T رخ نامیده می گردد، پنکک بیشتری بزنید. یک کدام از ترفندهای مهم و اساسی گذشته از پنکک زدن این میباشد که یک قطعه یخ روی رخ بمالید. این عمل منافذ گشوده پوست را می بنند و موجب در دست گرفتن ترشحات بیشتراز حد چربی می‌گردد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
اهمیت به کارگیری درست از اثاثیه آرایشی را خانم‌ها به خیر و خوبی فهم و شعور مینمایند! با دقت به اینکه هر بخش چهره نیاز به فرآورده آرایشی اختصاصی به خویش را دارااست، هرمورد از این اسباب آرایشی هم نیاز به برس آرایشی مخصوصی دارا‌هستند تا بتوانند به شایسته ترین صورت روی چهره شما بنشینند. در بعضی از اسباب و اثاث آرایشی برس اختصاصی آن یاور با خویش مال و به طور یک پکیج به فروش می رسد. مثلا خط دیده‌ مایع اکثر زمان ها در گونه‌هایی عرضه میشود که برس بر روی کالا موجود است و نیازی به تنظیم برس دیگری وجود ندارد؛ ولی این مسئله در کلیه خط دیده‌ها اثبات میباشد. اما بهتر میباشد بدانید که برای مصرف با صرفه مواد آرایشی و همینطور برای اینکه شایسته ترین آرایش و پیرایش را داشته باشید، بایستی از برس آرایشی استعمال نمایید که به صورت منحصر به فرد برای به عبارتی جنس تاسیس شده است. انتظار نداشته باشید که با به کارگیری از نوک انگشت خویش بتوانید کرم پودر، سایه، رژ سیرتکامل و حتی رژلب را با زیباترین پیرایش روی فیس خویش بیاورید!

پیشین از هر چیز بهتر میباشد به تاءمل یک کیف یا این که استکان منحصربه‌فرد برای قرار دادن برس و قلموهای آرایشی خویش باشید و آنان‌را در طبقه یا این که کشویی قرار دهید که از آلودگی و گرد و غبار بدور بماند. برای خرید برس‌ رژ سیرتکامل یا این که هر برس دیگر، اعتنا فرمایید که موی و محرمانه برس از جنسی باشد که برای شما آلرژی ساخت نکند، چغل نباشد و انقدر کیفیت خوب باشد که زود وخیم نشوند. لازم میباشد که برس‌ها خوش‌دست باشند و بتوانید در زمان به کار گیری، آن‌ها را به راحتی در چنگ‌ خویش نگه دارید.


اکثری از آرایشگران دارای اسم و رسم معتقدند برای تولیدها بی آبی مانند رژ سیرتکامل، سایه، پودر و … از برسی به کارگیری فرمائید که مو طبیعی داشته باشد زیرا منافذ بیشتری دارا‌هستند و به راحتی روی فیس مخلوط می شوند. البته هنگامی که از محصول ها مایع و یا این که کرمی استعمال میکنید، در ادامه ست برس آرایشی با موهای تصنعی و مصنوعی باشید، زیرا جذب کمتری دارا هستند و اسباب و اثاث پیرایش باطن موها کمتر باقی می مانند. برای برس‌های چندمنظوره هم بهتر میباشد برسی پیدا نمائید که ترکیبی از موهای طبیعی و تصنعی دارا هستند و هریک در یک سمت برس قرار دارا‌هستند.

بهتر میباشد هر مورد از برس‌های آرایشی را بشناسید و بدانید که از هر مورد از برس‌ها بایستی به چه شکل استفاده نمود. هر چه داده ها بیشتری درباره‌ی جزئییات این تولیدات داشته باشید، آرایش و پیرایش آخری روی رخ شما هم سود بهتری خواهد داشت. به عنوان مثال جای این که برس را از آخر بگیرید، انگشتان را فراتر و نزدیک‌خیس به راز برس بیاورید تا در اختیار گرفتن بهتری در جنبش آن داشته باشید.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
طریق های تعیین رنگ پنکیک مطلوب با پوست شما
تعیین رنگ پنکیک رابطه بی واسطه با ته رنگ پوست(Undertone) شما داراست.

معمولا ما خانم ها نمی دانیم ته رنگ پوستمان چه میباشد. زیرا رنگ سطح پوست خویش را تحت عنوان ته رنگ پوست خویش در حیث میگیریم.

ته رنگ پوست به سه نوع تقسیم میشود: گرم(W)، سرد(C) یا این که طبیعی(N)
شما چه رنگ پوستی دارید؟
در مجموع کسانی که به خیر برنزه می گردند در مقایسه با آنهاییکه در قبال آفتاب می سوزند، معمولا رنگ پوست گرم تری دارا‌هستند و کسانیکه زود آفتاب سوخته میگردند رنگ پوست سردتری دارا هستند.

رنگ گیسو و رنگ دیده به تشخیص رنگ پوست امداد می‌نماید. معمولا اشخاص با رنگ موی قرمز‌رنگ، قهوه ای و فندقی رنگ پوست گرم دارا‌هستند چنانچه که اشخاص با رنگ دیده آبی رنگ، سبز یا این که خاکستری رنگ پوست سرد دارا هستند.

در اینجا شمارا با تعدادی نحوه سهل وآسان برای معلوم کردن رنگ پوستتان آشنا می‌کنیم
آزمایش رگ
در نوروفروغ طبیعی قرار بگیرید و نصیب داخلی مچ دست خویش را نگاه فرمایید.

در صورتیکه رنگ رگ هایتان بنفش یا این که آبی‌رنگ بود، رنگ پوستتان سرد میباشد.
اگربه رنگ سبز نزدیک بود، رنگ پوستتان گرم میباشد.
در‌حالتی که نتوانتستید رنگ رگ هایتان را تشخیص دهید و یا این که اگربه رنگ زیتونی نزدیک بود رنگ پوستتان طبیعی میباشد.
آزمایش طلا جواهرات و نقره
میتوانید رنگ پوست خویش را با اعتنا به رنگ بدلیجات خویش تشخیص دهید.

در حالتی که رنگ طلایی طولانی تر به شما می‌آید، رنگ پوستتان گرم میباشد.
چنانچه رنگ نقره ایی اضافه به شما میاید رنگ پوستان سرد میباشد.
در صورتی‌که هر دو رنگ نقره ایی و طلایی به شما میاید، رنگ پوست شما طبیعی میباشد.
آزمایش رنگ
یک برگه سپید در کنار رخ خویش نگه دارید. در آینه نگاه نمایید و تفاوت رنگ پوستتان را با رنگ ورقه سپید مقایسه فرمایید.

در صورتی رنگ پوستتان زرد رنگ به حیث رسید، رنگ پوستتان گرم میباشد.
در صورتیکه رنگ پوستتان صورتی، قرمز رنگ و یا این که سرخابی به حیث رسید، پوست سرد دارید.
چنانچه رنگ پوستتان خاکستری به لحاظ رسید، رنگ پوستتان طبیعی میباشد.
در‌صورتی‌که نتوانستید رنگ پوست خویش را تشخیص دهید، رنگ پوستتان طبیعی میباشد.
آزمایش برنزه
هنگامی در قبال آفتاب قرار میگیرید پوستتان چه تغییری می‌نماید؟ به راحتی برنزه می‌گردد؟ یا این که می سوزد و لک و پیس می‌زند؟ تعداد ملانین های جان دار در پوست، واکنش پوستتان در قبال آفتاب را مشخص و معلوم میکند.

در شرایطی که سریع مبتلا آفتاب سوختگی می‌شوید ویا پوستتان در آفتاب صورتی میگردد تعداد ملانین های مو جود در پوستتان کمتر میباشد و رنگ پوستتان سرد میباشد.
البته ااگر رنگ پوستتان به راحتی برنزه یا این که زیتونی می گردد ، رنگ پوستتان گرم میباشد.
بعضا از خانم ها پوست تیره دارا هستند و به راحتی آفتاب سوخته نمیشوند ولی پوست سرد دارا هستند، در این‌حالت سایر آزمایش ها را انجام دهید.
آزمایش دیده ها و موها
اشخاص با رنگ پوست سرد، معمولا دیده هایی با رنگ سبز، آبی‌رنگ یا این که خاکستری دارا هستند و رنگ مویشان خاکستری خیس میباشد. در حالیکه اشخاص با رنگ پوست گرم دیده فندقی یا این که قهوه ای دارا هستند و رنگ مویشان تیره خیس میباشد.

با درک کردن این داده ها، تعیین پنکیک با رنگ مطلوب بسیار آسوده خیس می‌گردد.

درحال حاضر که ته رنگ پوستتان را شناختید چه پنکیکی بایستی به کار گیری فرمایید:

پوست سرد (Cool)
صورتی ( Pink)
برنزه ( Bronze)
ماهاگونی ( Mahogany)
سرد C)Cool)
پوست طبیعی( Neutral)
بژ(Beige)
گندمی (Expresso)
گردویی (Walnut)
طبیعی N)Neutral)
پوست گرم (Warm)
رنگ زرد(Yellow)
طلایی (Golden)
هلویی(Peach)
عسلی(Honey)
گرم Warm)W)



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور


پنکیک آرایشی و کاربرد آن

بهترین مارک پنکیک

پوست فیس بر اثر عامل ها مختلفی همچون خطاها داخلی، قرار دریافت کردن در معرض نوروفروغ آفتاب، آلودگی های محیطی، ترشح بیشتراز حد چربی پوست و… در گیر مشکلاتی می‌گردد. بروز آکنه، تولید لک های پوستی، چروک های پوستی و تیرگی تنها بخشی از این ایرادات میباشند که با استعمال از یک مال نامرغوب مانند پنکیک آرایشی قادر است به وجود بیاید.

معالجه بی نقص این جور خطاها پوست به عصر و نگهداری‌های ویژه نیاز دارااست. استعمال از تولیدها بهداشتی نظیر گونه های کرم ها آب رسان و تغذیه کننده، سرم ها و ماسک های پوست می‌تواند در بهبود و رفع این عیوب اثرگذار باشند، ولی شایسته ترین منش برای پوشش موقت این نواقص ساخت گردیده روی پوست، پیرایش و کاور کننده های آرایشی مانند پنکیک آرایشی میباشد.

پنکیک آرایشی

مهم‌ترین مرحله از هر گونه آرایشی پوشاندن اثرگذار نواقص پوستی میباشد. به طوری که سطح پوست تماما یک دست و یک رنگ به حیث رسد. معمولا این وظیفه را کرم پودر ها انجام می‌دهند. کرم پودر با ساخت یک لایه از رنگدانه های یکنواخت روی سطح پوست، ظاهری یک پارچه و قشنگ خیس به پوست میدهد و جلوه ای نو و با تازگی به آن میبخشد.

اما کرم پودر فقط پوشش یک دست کننده برای پوست وجود ندارد. برای پوست حساس به دور دیده از کانسیلر که یکی از دیگر از تولیدها پوشاننده میباشد به کارگیری میگردد. کانسیلر مانند کرم پودر میباشد ولی ساختاری سبک تری دارااست. به همین عامل میباشد که برای به کارگیری در نواحی حریم دیده مطلوب خیس میباشد. کانسیلر چروک های ریز و تیرگی بدور دیده را به نیکی می پوشاند و منجر یک پارچه شدن پوست این حیطه با پوست رخ می گردد.

قشنگ سازی و یک دست کردن پوست فیس هر چقدر هم که خوب و اصولی انجام یافته باشد گشوده هم ممکن میباشد در هنگام قرار تصاحب کردن در قوانینی یگانه مانند حضور در فضایی گرم و مرطوب یا این که تعریق، از فی مابین رفته یا این که صورت اول خویش را از دست بدهد. در حالی که یک پیرایش خوب وقتی باارزش خواهد بود که مدتی طولانی به صورت اول خویش باقی بماند.

پنکیک آرایشی

حتی در حالتی که وضعیت محیطی هم به طور کامل بر وفق خواسته باشد گشوده هم گذر عصر می‌تواند روی پیرایش تاثیر گذار باشد. زیرا سطح پوست دائما در هم اکنون تغییر و تحول و تحولاتی مانند تعریق، بیرون شدن چربی و آلودگی های دیگر از منافذ پوست و مجموعاَ تنفس پوستی میباشد.

در چنین قوانینی که ممکن میباشد سطح کیفیت آرایش و پیرایش رخ ذیل بیاید، ثبت کننده های پیرایش اهمیت خویش را نشان میدهند. ثبت کننده های آرایش و پیرایش همانگونه که از اسم آن‌ها مشخص و معلوم میباشد برای بالا بردن ماندگاری آرایش و پیرایش آیتم استعمال قرار میگیرند و خویش نیز تحت عنوان یک پوشش دهنده قابل به کار گیری می باشند. هر چه یک پیرایش سنگین خیس و زمانبرتر باشد نقش ثبت کننده ها بیش تر اهمیت پیدا میکند. ولی در قوانینی مانند فصل گرم فصل تابستان اهمیت یک ثبت کننده دیگر رابطه چندانی با سنگینی یا این که سبکی پیرایش ندارد و در پیرایش های روزمره هم بایستی از یک ثبت کننده به کار گرفت.

پنکیک آرایشی
پنکیک آرایشی یک کدام از مرسوم ترین دسته ثبت کننده های آرایش و پیرایش میباشد که نسبتاً تمام خانم ها تا حدودی با آن آشنا میباشند. ساختار پنکیک آرایشی به صورت پودر فشرده میباشد و معمولا به وسیله پد یا این که اسفنج آرایشی استعمال میشود. پنکیک آرایشی به علت ساختار پودری که دارااست پوشش قابل قبولی روی کرم پودر ساخت مینماید و منجر ثبت آن می گردد. به همین برهان معمولا پنکیک آرایشی یار و همدم نزدیک و دائمی کرم پودر میباشد. ولی پنکیک به تنهایی و فارغ از کرم پودرهم برای پوشش دادن پوست قابل به کار گیری است. ولی در استعمال صرفا از پنکیک می بایست به نکاتی اعتنا فرمایید.



در حالتی که پوست کم آب دارید صد رد صد گذشته از به کار گیری از پنکیک، از یک مرطوب کننده مطلوب به کارگیری فرمائید. زیرا ساختار پودری پنکیک آرایشی سبب جذب رطوبت و چربی پوست میگردد و ممکن میباشد پوست چهره شما‌را کم آب خیس نماید. زمانی از مرطوب کننده به کارگیری میکنید، پاره ای طاقت فرمایید تا مرطوب کننده تماما جذب پوست شود تا پنکیک به صورت یکنواخت روی پوست پخش شود.

پنکیک آرایشی

پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست ساخت می‌نماید برای کسانی که پوست چرب دارا‌هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک به ساختار پودری خویش منجر در اختیار گرفتن چربی و تعرق پوست میگردد. یکی‌از موضوعات آزار دهنده برای افزادی که پوست چرب یا این که حتی پوست مختلط دارا هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد. پنکیک بضاعت برطرف کردن این گزینه را نیز دارااست. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست تولید میکند سبب می گردد درخشان بودن پوست به ویژه در پوست های چرب به نیکی پوشش داده شود و موقعیت مات و طبیعی پوست نگهداری شود.

پنکیک در پوشاندن منافذ گشوده پوست نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. صراحت دارد که منافذ پوست نباید تماما بسته شوند ولی گهگاه در بضعی از گونه های پوست ها منافذ پوست بیش تر از حد گشوده می باشند و به طور حفره های ریز نمایان می گردند. این منافذ گشوده تاثیر منفی روی صورت و پیرایش فیس خواهند داشت. کرم پودر به تنهایی می‌تواند منافذ پوست را پوشش دهد ولی به کار گیری از پنکیک روی کرم پودر تحت عنوان یک ثبت کننده، منافذ پوست را تماما می پوشاند.

گزینش پنکیک آرایشی
مهمترین ترازو گزینش پنکیک، گزینش رنگ آن میباشد. پنکیک هم مانند کرم پودر در رنگ و بدن های رنگ مختلفی عرضه میشود. رنگ پنکیک را بایستی با دقت به رنگ پوست خویش تعیین نمائید. معمولا رنگ پنکیک می بایست یک رتبه از رنگ پوست پر‌نور خیس باشد. البته این نکته ارتباط بی واسطه با گونه آرایش و پیرایش دارااست و ممکن میباشد گونه آرایش و پیرایش معلوم کننده رنگ پنکیک باشد.

پنکیک آرایشی

در تعیین یک پنکیک بایستی به کیفیت ایجاد و استاندارد بودن آن اعتنا ویژه داشته باشید. زیرا هرچه کیفیت پنکیک فراتر باشد ثبت پیرایش شما بیش تر تضمین می‌شود. محصولی را گزینش فرمایید که جواز بهداشتی داشته باشد و خرید خویش را قطعا از مرکزها یا این که وب سایت های اینترنتی دارای اعتبار که علامت اعتماد الکترونیکی دارا هستند انجام دهید.

پنکیک DNA مخملی کنویس از مارک قابل اعتماد کنویس با ساختاری بسیار سبک و پوشش بالا، پوستی صاف و یک پارچه را برای شما به ارمغان میاورد. همینطور وجود ترکیبات ضد آفتاب در‌این کالا، پوست را در قبال اشعه های مضر خورشید حفظ خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
پنکک فشرده استیل پاریس
پنکک فشرده استیل پاریس را می قدرت با اعتنا لطافت ساختار لطیف و ابریشمی آن، به راحتی بهره برد. پنکک استیل پاریس ظاهری طبیعی اخلاق مینماید و به جهت فرمول مخصوصش، ضد تعریق، رطوبت و شرجی میباشد. و مطلوب به کارگیری در هوای گرم و مرطوب میباشد. پیرایش پوست شما با این جنس برای تمام روز بدون نقص خواهد بود!

پنکک فشرده استیل پاریس میتواند ار هوای کم آب یا این که مرطوب استعمال شود، با فرمول ویژه ی خویش به پوست شما ظاهری قابل انعطاف و لطیف میدهد. به کارگیری از این کالا به خیال و خاطر ساختار ابریشمی آن بی آلایش میباشد و از چشم شدن لکه های براق عرق روی پوست پرهیز مینماید و نمی گذارد نقص های پوست مثل کک و مک چشم شوند و برای کل روز روی رخ باقی می‌ماند.

هرچند پنکک های فشرده طرف داران اکثری دارااست و نیاز به تعریف‌و‌تمجید وجود ندارد ولی، میتوانم بیان کنم که پنکک فشرده استیل پاریس یک کدام از شایسته ترین ها و بی تردید موردعلاقه ی موفق بانوان میباشد. این پنکک با رنگ پوست انطباق بدون نقص داراست و به خیر روی فوندانسیون می نشیند. شما می‌توانید پیشین از آن از اشکال کرم پودر ها و مواد آرایشی یا این که ضد آفتاب به کارگیری نمائید.

خصوصیت های اصلی :
ساختار خامه ای داراست و به هرحال روی پوست چرب به راحتی می‌نشیند.
به شما ظواهر لطیف و قشنگ میدهد.
نمی گذارد که صورت تان مات و مشابه کیک شود.
به طور کلی اضافه برای پوست های کم آب و عادی و در وحله دوم کمتر برای پوست های چرب مطلوب میباشد. البته بر روی هر گونه پوستی به راحتی مینشیند.
برای به کارگیری ی سبک به کارگیری از آن با خودکار گیسو سفارش می شود.
قیمت خوب داراست و ظواهر شما‌را واضح مینماید.
سبک میباشد، به خیر با پوست فیس ادغام می گردد و دوام متعددی دارااست.
طریق به کار گیری
بر روی پوست بعداز اعمال فوندانسیون به راحتی با به کارگیری از یک پد آرایشی به طور بدون نقص بر روی تمام پوست پوشش داده شود.

برای چه اشخاصی مطلوب میباشد:
برای همە پوست ها ( چرب, حساس, کم آب, مختلط, عادی ) توصیه قابل قبولی میباشد.

چه تاثیری داراست:
این فرآورده برای پوست های کم آب و عادی و کمتر چرب این جنس عالی میباشد، چون ظواهر پایانی فوق العاده ای به شما میدهد و بها بسیار پایینی داراست.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
4. اين روز ها سراغ خط دیده برويد
پیشنهاد می کنیم به دور دیده به جاي قلم دیده از خط دیده‌هاي ضدآب به کار گیری كنيد تا در حین روز هم آرايش‌تان كمرنگ يا پاك نشود هم به دور دیده‌هاي‌تان تيره نشود. اما در‌حالتی که دیده‌هاي درشتي داريد دیده‌هاي‌تان را طوطیا يا خودکار بكشيد زيرا دیده‌ها را بسيار دیدنی مي‌كند. مي‌توانيد خط دیده كلفت بكشيد و در شرایطی که مژه‌هاي شما كوتاه میباشد از مژه مصنوعي استعمال كنيد. درصورتی که روي پلك‌ها را يك سايه سبز خوش‌رنگ بزنيد و بالاي پلك‌ها و زير ابرو را سايه شيري بماليد زيباتر نيز خواهيد شد.

5. صحیح ریمل زدن را حافظه بگیرید
ريمل می بایست تمام سطح مژه یعنی از ريشه تا نوك را پوشش دهد. براي ریمل زدن به مژه‌هاي پلک بالا گذشته از كشيدن برس ريمل روي مژه‌ها ميله ريمل را روي ریشه و مبنا مژه‌هاي‌‌تان بماليد تا به اندازه كافي رنگ روي مژه‌ها بنشيند، بعد اين رنگ را با به کارگیری از برس ريمل از پايين تا بالاي مژه به خوبي بكشيد. هنگام زدن ريمل به مژه‌هاي پايين ميله ريمل را به طور عمودي نگه دارید و آن را به چپ و راست حركت دهيد. تنها مراقب باشيد كه زير چشمان‌تان را لك نكنيد. در حالتی‌که مژه‌هاي‌تان كوتاه میباشد يك‌توشه ريمل بزنيد و طاقت كنيد تا ريمل خشك شود و آن گاه يك لايه‌ ديگر روي آن بزنيد. مهم میباشد كه رنگ ريمل حقیقتا سياه باشد، چنانچه حس كرديد كه بيشتر خاكستري میباشد تا مشكي از خريد آن منصرف شويد، ولی در شرایطی‌که موهاي پر‌نور يا تيره‌خیس داريد مي‌توانيد از ريمل قهوه‌اي استعمال كنيد زیرا اين رنگ موقعیت طبيعي‌خیس به شما مي‌دهد. همینطور يادتان نرود ریمل‌‌‌های ضد آب پایداری بیشتری خواهند داشت.

6. هیچوقت آرایش و پیرایش نو را روی پیرایش گذشته انجام ندهید
شما بايد از شب گذشته رخ خویش را بشویید، پس تمام آنچه که بایستی انجام دهید آن میباشد که از یک جاذب چربی به کارگیری فرمایید تا چربی مانده روی پوست که ممکن میباشد طی شب تولید گردیده باشد را منزه نماید. زير سازي را گذشته از آرايش فراموش نكنيد. براي زيرسازي مي‌توانيد از پرايمرها استعمال كنيد كه به لبریز کردن خطوط کوچک و چین و چروک‌ها امداد و پوست را برای آرایش و پیرایش فراهم مي‌نمایند. تنها حواس‌تان باشد كه یک کالا مطلوب تعیین نمایید که برای دسته پوست‌تان مطلوب باشد. زیرسازی را یکدست انجام دهید و به جای به کار گیری از انگشتان دست از پدهای اختصاصی به کار گیری نمائید. برای حصول فیض‌ای بهتر از تولید ها طبیعی به کار گیری نمایید.

7. از لمس کردن پوست چهره خویش اجتناب فرمائید
فراموش نكنيد كه در شرایطی که مي‌خواهيد آرايش‌تان پايدار بماند در قبال میل خویش نسبت به دست زدن به پوست فیس و مالیدن دیده‌ها، مقاومت نمایید چرا كه این عمل خیر صرفا پیرایش را رنگ پریده و لکه لکه مي‌نماید، بلکه چربی و پلشت دستان شما بازدارنده مي‌شود که در حین روز آرایشی استوار و با دوام داشته باشید.

8. اهميت تعیین يك مارک خوب
يادتان نرود به کارگیری از برند خوب تاثیر خیلی متعددی بر زیبایی شما خواهد داشت. ماركی كه هم كیفیت نیکی از نگاه درخشندگی داشته باشد و هم از نگاه ماندگاری و زخم نزدن به پوست، ممكن میباشد بها بیشتری داشته باشد البته در حین دوره، شما در واقع هزینه كمتری مي‌دهید چون دوران بیشتری برای‌تان مي‌ماند و همیشه بدون چاره نیستید آرايش خویش را تكرار كنید، كاری كه در اجناس ارزان‌خیس ناچار به آن خواهید بود.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
کاربرد پنکیک برنز
۱٫ پنکیکی را تعیین فرمائید که دو رتبه تیره خیس از رنگ پوست خودتان باشد. از‌آنجا‌که انگیزه پنکیک برنز، تیره خیس کردن پوست فیس شما میباشد رنگی که گزینش میکنید تا حد متعددی به رنگ پوست شما بستگی دارااست. قبلی از خرید، مقداری از آن را روی مچ دست خویش آزمایش نمائید تا مطمئن گردید رنگ پوست شمارا فارغ از اینکه حالتی تصنعی و مصنوعی به آن بدهد گرم خیس و تیره خیس میکند.

در‌حالتی که پوست پر‌نور و سفیدی دارید پنکیک برنز با ته رنگ عسلی گزینش نمائید.
درصورتی که رنگ پوست شما گندمی میباشد پنکیک رزگلد- مسی یا این که با ذرات طلایی تعیین نمائید.
برای پوست های تیره پنکیک برنز یا این که کهربایی شایسته ترین گزینش میباشد.
مقاله دارای ارتباط: کانتورینگ اشکال رخ - یادگرفتن کانتورینگ رخ مبنی بر فرم آن
۲٫ از یک برس پرموی گرد به کارگیری نمایید. در حالتی‌که برس شما خیلی کوچک یا این که محکم باشد ممکن میباشد موقع کاربرد پنکیک سبب ساخت لکه و یا این که رگه رگه شدن پوست شود. برس های منحصر پنکیک برنز هم در بازار موجود هست، گرچه هر برس فونداسیون یا این که رژگونه ای هم که پهناور باشد برای این خواسته کفایت می‌کند.

۳٫ برس را خوب در پنکیک بچرخانید. بهتر میباشد پنکیک را در تعدادی لایه نازک بزنید و به‌تدریج به رنگ متبوع برسید تا اینکه یکباره یک لایه تیره بزنید. به این ترتیب به آرامی انتهای برس خویش را در پودر زده و مازاد پودر را با ضربه زدن بگیرید.

۴٫ پنکیک برنز را به پیشانی تان بزنید. شکلی که پنکیک را به طور می زنید می بایست از بالا تا ذیل رخ به صورت عدد ۳ انگلیسی در هر دو طرف چهره باشد و اولِ آن می بایست از پیشانی آغاز شود. به آرامی برس را در بخش های بیرونی پیشانی و در امتداد خط رشد موهای خویش بکشید.

۵٫ پنکیک برنز را به سیرتکامل ها بزنید. سپس فیس خویش را مثل ماهی توده فرمایید و پنکیک را به سیرتکامل ها بزنید. می‌توانید این عمل را با لبخند زدن هم انجام دهید و از سیب سیرتکامل ها آغاز کرده و به طرف بالا و سمت خط رشد موها بکشید.

۶٫ پنکیک برنز را به استخوان فک خویش بزنید. در پایان صورت ۳ را با کشیدن فرچه در حیطه ی استخوان فک بی نقص فرمایید. این عمل به طور شما صورت و فرم می‌دهد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
فراگیری آرایش و پیرایش چهره ماهر دخترانه برای مبتدیان در خانه با ماندگاری زیاد
در شرایطی که تا به حالا پیرایش فیس لایت نکرده اید و می‌خواهید یک آرایش و پیرایش معمولی حافظه بگیرید نگران نباشید یادگرفتن گام به گام آرایش و پیرایش رخ ماهر برای مبتدیان به طور ماهر برایتان نهاده ایم تا با خاطر ریلکس یک پیرایش رخ لایت را برای روزانه و میهمانی ها خاطر بگیرید.

 

تزکیه پیرایش پیشین از فیس برای پیرایش تازه
هر پیرایش پیشین که روی دیده باقیمانده به نیکی تمیز و هنگام به کارگیری از آرایش و پیرایش، لازم میباشد با یک پالت پاک استارت فرمائید. و پیشین از خواب پیرایش رخ را بشورید. از تمدید کردن آرایش و پیرایش در روز دوری کنید و در شرایطی که فیس شما نیاز به ارایش دارااست رخ را بشورید و دوباره آرایش و پیرایش نمائید. شما میتوانید از منزه کننده آرایش و پیرایش خوب یا این که مقدار یه خرده روغن نوپا برای تزکیه آرایش و پیرایش استعمال نمائید. به خاطر داشته باشید که مدام می بایست آرایش و پیرایش را در آخر روز بشورید. خوابیدن با آرایش و پیرایش را بر روی پوست و سبب ساز پوسیدگی و چین و چروک می‌شود. رخ را بشویید به همین استدلال آرایش و پیرایش دیرین خودتان را حذف نمائید، همینطور می بایست رخ را بشویید. قبلی از شستن رخ با آب می‌توانید با پیرایش منزه کن و دستمال مرطوب پاره ای صورتتان را منزه نمایید، اما گذشته از خرید دستمال مرطوب و آرایش و پیرایش تمیز کن متاع پوست خویش را در حیث بگیرید.

 

یادگرفتن ماساژ چهره برای بهتر خوابیدن آرایش و پیرایش رخ
برای یادگرفتن آرایش و پیرایش چهره ماهر بهتر میباشد پیشین از به کارگیری از پیرایش ، نخست پوست خویش مالش دهید تا پیرایش را برای بازه اضافه روی پوست بماند . بعد از یک برس آرایشی یا این که اسفنجی به یک لایه کرم مبنا به کار گیری بکنید که اساس ای مسئله دیگر برای سایر آرایش و پیرایش شما ساخت می‌کند. بعداز به کار گیری از یک پوشش دهنده به خواسته پوشش دادن هر سیرتکامل لکه های لکه دار یا این که لکه های تیره به کارگیری بکنید. در غایت، لب هایتان را با رژلب آیتم عشق و یا این که لب درخشان بکنید!

 

به کار گیری از پرایمر (فیکس کننده پیرایش )
پرایمر نیز به پیرایش شما امداد میکند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. چنانچه قابلیت عرق صورتتان موجود است فیکساتور بزنید. فیکساتور هم به پنهان شدن لک های رخ یاری می‌نماید و هم برای ماندگاری آرایش و پیرایش چهره مفید میباشد. یادگرفتن بر روی یک کت از شالوده قرار دهید. یک‌سری مدل اساس موجود است، البته آن ها به به عبارتی طرز اعمال میگردند. مایع ، کرم و مبنا های پودر در سراسر عالم، فعالیت به باعث ساخت یک مقر حتی به خیال و خاطر پیرایش دیگر . با استعمال از یک برس یا این که اسفنج مرطوب برای مالیدن به طور خودتان ، در چهره لزوم با گردن و گوش ها ترکیب فرمائید. به حافظه داشته باشید که مبنا کرم پودر شما می بایست به عبارتی رنگ طبیعی پوستتان باشد، خیر خیلی تیره خیس و یا این که سبک خیس. این امداد می نماید که گردن خویش را رنگ های متعدد وجود ندارد و سایر تن را. شما هیچ زمان یک خط را به گردن خویش نخواهید. این آخر بسیار مشقت بار و ناپیوسته میباشد که چیزی وجود ندارد که شما میخواهید. گزینش رنگی که با پوست شما هم خوانی میباشد، مدام امداد می‌کند.

 

برای مالیدن کرم پودر می‌توانید از براش های منحصربه‌فرد به کارگیری نمائید حتی با نوک انگشت نیز می اقتدار این عمل ها را انجام اعطا کرد البته استعمال از براش یا این که اسفنج های منحصر استعمال نمائید. می‌توانید تا گردن و قفسه ی سینه را کرم پودر بزنید تا طبیعی خیس بنظر رسد این بستگی به نوع گریبان بلیز شما داراست. یکسری توشه سطح رخ را بمالید تا به طور یکنواخت روی کل چهره پخش شود. در شرایطی که دیده شما حساس میباشد برای تحت دیده از کانسیلر منحصربه‌فرد به دور دیده همرنگ با کرم پودر استعمال فرمائید تا به چشمانتان زخم نرسد.

 

به کار گیری از پنکیک و پد تر برای ماندگاری اضافه پیرایش رخ
این مرحله از روی اراده میباشد، ولی در حالتی‌که به‌دنبال طولانی بازه می باشید، میتوانید این کاری که می گوییم را انجام می دهید. برای زدن پنکیک برای اینکه به خیر و خوبی روی فیس بخوابد مقدار پاره ای اب روی پد اسپری نمائید به جای آب می‌توانید از گلاب به کارگیری فرمائید. این مرحله برای هنگامی مطلوب خیس میباشد که کرم پودر شما سنگین و محکم باشد و نتواند به خیر پودر را در خویش حل نماید. بعداز این که کرم پودر را زدید با یک براش به آرامی سطح رخ را منزه نمائید. تمام مسائل کر گردیده برای فراگیری میکاپ چهره ماهر می‌باشد تا پایین سازی آن به طور ماهر باشد.

 

یادگرفتن پر رنگ کردن سیرتکامل ها و لب با به کار گیری از هایلایتر
برای یک میکاپ ماهر بعداز پایین سازی پوست بایستی سیرتکامل خویش را پر رنگ نمائید. میتوانید از انگشتان دست خویش یا این که یک براش کوچک برای استعمال از پر رنگ به کارگیری بکنید. عمق را با تولید خط های تیره بیش تر بکنید. جهت این عمل می بایست خط سیرتکامل ی خویش را پیدا فرمائید. بعد از آن مسافت ی در میان ابرو ها را پر‌نور نمائید. و گوشه های پیشانی تیره رنگ شود. ولی طرز ی میکاپ رخ برای هر فرم صورتی گوناگون میباشد.

یادگرفتن کشیدن ابرو با قلم یا این که سایه ابرو برای آرایش و پیرایش چهره
این مرحله یادگرفتن پیرایش فیس ماهر ازروی میل میباشد بسته به نوع ابرو میباشد، در لحاظ گرفته گردیده در مجموع برای افرادی که ابروهای نازک و یا این که معدود پشت پیشنهاد میشود. یک رنگ خودکار ابرو که به رنگ گیسو و ابرو های شما نزدیک میباشد را تعیین نمایید تا طبیعی خیس به حیث رسد. تلاش فرمائید زیاد فرم ابرو خویش را تغییر‌و تحول ندهید و تنها فرم ابرو خویش را ترمیم نمائید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

نحوه استعمال از پنکیکنخستین از هرچیزی موهای خویش را ببندید تا در هنگام آرایش و پیرایش اذیتتان نکند.چهره و گردن خویش را از هر سیرتکامل آرایشی تمیز نمایید. آن‌گاه مرطوب کننده بزنید(در‌حالتی که پوست کم آبی دارید) و به زمان پنج دقیقه طاقت فرمائید تا کاملا مرطوب کننده جذب پوست شود. قابل ذکر میباشد می‌توانید قبلی از آرایشتان از پرایمر هم استعمال فرمایید.اسفنج را با یک اسپری آب مرطوب نمائید و در پنکیک قرار دهید تا به آن مقداری آغشته شود.توجه نمایید که آب اسفنج را به نیکی بگیرید تا آرایشتان آلوده و کثیف نشود.نخست بخش ها بزرگ خیس رخ مانند پیشانی و سیرتکامل ها را بزنید آن گاه رخ و گردن را پنکیک بزنید تا فیس یک پارچه و زیباتری داشته باشید.در آخر رخ و گردن خویش را نگاه نمائید تا خطی از پیرایش روی صورتتان باقی نمانده باشد و تمامی لک ها و جای جوش ها پوشانده گردیده باشد.آیا ممکن است پنکیک آرایشی را به یاور کرم ضد آفتاب استفاده نمود؟شاید برایتان سوال پیش بیاید که میتوانیم بعداز ضدآفتاب از پنکیک به کارگیری کنیم؟ آری میتوانید از پنکیک به کار گیری فرمایید البته به کار گیری از پنکک آرایشی بر روی کرم های ضد آفتاب اثربخشی و تاثیر پذیری ضدآفتاب را معدود می‌کند و سبب گشوده شدن منافذ پوست نیز میگردد.بهتر میباشد از ضد آفتاب هایی به کار گیری نمایید که خواص کرم پودری داشته باشد تا نیاز نباشد هم از پنکیک و هم از ضد آفتاب به کار گیری فرمایید.

در حالتی که پوست بی آبی دارید قطعا برای پایین پیرایش خویش از یک مرطوب کننده به کارگیری نمائید چون پنکیک ها چربی و رطوبت پوست را جذب می‌کنند.افزون بر آن پنکیک به نیکی روی پوستتان نمی خوابد و جلوه بدی خواهد داشت.
در صورتی‌که پوست چربی دارید پنکیک برایتان مطلوب میباشد چون پنکیک با ساختار پودری که داراست چربی پوست را در اختیار گرفتن می‌نماید و از تعرق آن پرهیز می‌نماید. همینطور درخشان بودن پوست که بر اثر ترشح بیشتراز حد چربی میباشد را می‌گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
اکثر اشخاص در گیر اشتباهات پوستی مثل جوش، آکنه،لک و … می باشند و گونه ها و بازیگرانی که حسرت پوست صاف و یکدستشان را هم می خورید مبتلا این ایرادات میگردند( اما خیر اندازه ما!) البته با استعمال از یک آرایش و پیرایش صحیح می اقتدار این اشتباهات پوستی را مخفی کرد. اما در غایت می بایست در‌پی معالجه این ایرادات باشید و ببنید از کجا نشات گرفته اند. در‌این بخش از آرایش و پیرایش چهره سیترین به سوال پنکک چه می‌باشد و چه کاربردی دارااست جواب خوا‌هیم اعطا کرد.

پنکک و کاربرد آن در میکاپ
مهم‌ترین مرحله از هر جور آرایشی پوشاندن اثر گذار نواقص پوستی میباشد. به گونه ای که سطح پوست تماما یک دست و یک رنگ به لحاظ رسد. معمولا این وظیفه را کرم پودر ها انجام می‌دهند. کرم پودر با ساخت یک لایه از رنگدانه های یکنواخت روی سطح پوست، ظاهری یک دست و خوشگل خیس به پوست میدهد و جلوه ای نو و با تازگی به آن میبخشد.


پنکک چه چیزی است و چه کاربردی داراست؟

ولی کرم پودر فقط پوشش یکپارچه کننده برای پوست وجود ندارد. برای پوست حساس به دور دیده از کانسیلر که یکی از دیگر از تولیدها پوشاننده میباشد به کار گیری می‌گردد. کانسیلر مانند کرم پودر میباشد البته ساختاری سبک تری داراست. به همین برهان میباشد که برای استعمال در نواحی حریم دیده مطلوب خیس میباشد. کانسیلر چروک های ریز و تیرگی بدور دیده را به خیر می پوشاند و سبب ساز یکپارچه شدن پوست این حیطه با پوست رخ میگردد.

اهمیت تثبت کننده های آرایشی یا این که پنکک
خوشگل سازی و یک پارچه کردن پوست رخ هر چقدر هم که خوب و اصولی انجام یافته باشد گشوده هم ممکن میباشد در هنگام قرار تصاحب کردن در قوانینی یگانه مانند حضور در فضایی گرم و مرطوب یا این که تعریق، از در میان رفته یا این که صورت اول خویش را از دست بدهد. در حالی که یک آرایش و پیرایش خوب وقتی با ارزش خواهد بود که مدتی طولانی به صورت نخستین خویش باقی بماند.

حتی چنانچه حالت محیطی هم به طور کامل بر وفق منظور باشد گشوده هم گذر دوره قادر است روی آرایش و پیرایش تاثیر گذار باشد. زیرا سطح پوست دائما در درحال حاضر تغییر‌و تحول و تحولاتی مانند تعریق، بیرون شدن چربی و آلودگی های دیگر از منافذ پوست و در کل تنفس پوستی میباشد.

در چنین قوانینی که ممکن میباشد سطح کیفیت آرایش و پیرایش فیس ذیل بیاید، ثبت کننده های آرایش و پیرایش اهمیت خویش را نشان می‌دهند. ثبت کننده های پیرایش همان گونه که از اسم آن ها معلوم میباشد برای بالا بردن ماندگاری آرایش و پیرایش آیتم به کارگیری قرار میگیرند و خویش نیز تحت عنوان یک پوشش دهنده قابل به کار گیری میباشند. هر چه یک آرایش و پیرایش سنگین خیس و زمانبرتر باشد نقش ثبت کننده ها بیش تر اهمیت پیدا می‌نماید. البته در قوانینی مانند فصل گرم فصل تابستان اهمیت یک ثبت کننده دیگر رابطه چندانی با سنگینی یا این که سبکی آرایش و پیرایش ندارد و در پیرایش های روزمره هم می بایست از یک ثبت کننده بهره مند شد.



:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()