نوشته شده توسط : علیپور

 بهترین مارک پنکیک
کانتور را صرفا در حوالی خط پرورش گیسو خویش انجام ندهید، بلکه بر شقیقه هاتون هم تمرکز نمائید. شما می‌خواهید خطوط کناره های پیشانی خویش را صاف فرمائید تا خطوط وحشتناک وجود نداشته باشد.
 
۳-گزینش حدود استخوان سیرتکامل
اشکال نقش مهمی در تکوین فیس های مربعی صورت  ایفا می نماید در حالتی که شما پیرو شایسته ترین ارشاد های آرایش و پیرایش برای فیس های مربع صورت می باشید می بایست به کانتور سیرتکامل ی خویش اعتنا فرمائید:
 
خطوط را در یک حرکات پیچشی صحیح تحت اشکال خویش تولید فرمائید. این منجر می‌شود که آنان اضافه به حیث رسد. به حافظه داشته باشید وقتی که شما سیرتکامل خویش را کانتور می‌کنید، شما قصد دارید برجستگی های چهره خویش را قابل انعطاف و لطیف نشان دهید.  پرهیز از کانتور  بیش تر از حد که سبب ساز می‌گردد صورت شما  بی عیب و نقص به حیث رسد.
 
۴-محو کردن خط فک
اشخاصی که دارنده صورت های مربع می باشند، خط فک پررنگ ای دارا‌هستند اینجانب مدام  برای به دست‌کم رساندن ضخامت خط فک خودم ایراد داشتم، البته در واقعیت این فعالیت بی آلایش خیس از آن میباشد که به حیث میرسد.
 
شما  در هنگام استعمال از کانتور برای فک خویش از حرکات دایره ای صورت به کارگیری نمایید تا خط فک شما متعادل شود.


 
۵-از هایلایتر برای پیشانی زنخدان روی بینی و استخوان سیرتکامل استعمال فرمائید
شایسته ترین نکات آرایش و پیرایش برای صورت های مربع صورت دربرگیرنده خطوط پیشانی، زنخدان، برجستگی بینی و استخوان سیرتکامل هست. بهتره برای پیشانی  و برجستگی بینی خویش از هایلایتر استعمال نمائید.
برای برجستگی سیرتکامل خویش از هایلایتر استعمال فرمائید تا پررنگ خیس به حیث رسد.
 
۶-از سایه های تیره برای پررنگ شدن چشماتون به کار گیری فرمائید
اکثر ما به دنبالدرشت نشان دادن چشمانمان هستیم . اینجانب معمولا روی سایه های بدون نور مانند قهوه ای، خاکستری، سیاه و حتی بنفش های تیره تمرکز میکنم. اینجانب متوجه شدم که چشمان با سایه تیره در به شت به حیث میرسد .





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: