پنکیک برای صورت را چه زمانی استفاده باید کرد
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

– تجربه خویش شما در گزینش ضد آفتاب هم بسیار مهم میباشد. ضد آفتابی که به عنوان مثال برای دوست شما بسیار مطلوب میباشد میتواند برای شما مضر باشد. ممکن میباشد شما یک ضد آفتاب خوب و با بها بالا تهیه و تنظیم نمائید البته هنگام استعمال حس راحتی نکنید برای مثال حس گرمی و خفکی داشته باشید یا این که به آن آلرژی داشته باشید و پوستتان قرمز رنگ شود یا این که خارش پیدا نماید. از همگی مهم خیس اینکه ممکن میباشد چهره شما هنگام مصرف آن جوش بزند. تمامی اینها ، علل خیر برای تغییر دادن ضد آفتاب میباشد. آنقدر تجربه فرمائید تا مدل مطلوب را برای پوست خویش بیابید.
– به کارگیری از ضد آفتاب در زمانه کودکی حتی مهم خیس از جوانی میباشد سازه بر این کودکانتان را به مصرف آن عادت دهید. هر روز می بایست از ضد آفتاب به کار گیری فرمائید و حتی‌در زمستان و در هوای بارانی نیز آن را سوراخ نکنید درصورتی که که در زمستان یا این که در هوای بارانی می باشید و کارتان در منزل و محلی میباشد که روشنایی بدون واسطه آفتاب نیست ، مصرف یک توشه در روز ضد آفتاب کافی میباشد البته در حالتی که که در خارج منزل و در هوای آفتابی قرار دارید هر ۳ تا۴ ساعت ضد آفتاب مصرف فرمائید. در مصرف ضد آفتاب صرفه جویی نکنید.
– نکته پایان و مهم خیس از تمامی آن که مصرف ضد آفتاب به‌این مفهوم وجود ندارد که می‌توانید فارغ از هیچ اشکالی مقابل آفتاب بروید. چنین فکری سبب می‌گردد که ضرر و زیان ضد آفتاب بیشتراز نفع آن شود سازه بر این می بایست ضمن به کار گیری تر و تمیز از ضد آفتاب ، از نور و روشنایی بدون واسطه آفتاب نیز بدور بود و بقیه نحوه های رویارویی با آفتاب مانند خرقه پوشیدن و استعمال از کلاه و سایه بان و غیره را نیز فراموش نکرد. ولی اثرات اثر گذار نوروروشنایی آفتاب برای ساختن ویتامین D نیز نباید به دور از حیث بماند البته قابل ذکر میباشد که مقدار ویتامین D لازم با رژیم غذایی مطلوب قابل دستیابی میباشد و در شرایطی که از رژیم غذایی مطلوب استعمال شود کمبود آن معلوم نخواهد شد.ویسی فرمائید، برای استعمال طولانی تر لطفا به بخش افزایش مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: