نحوه ارایش بازگران
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
ازیگران روی فرش قرمز رنگ و روی پرده سینما خوشگل می باشند ؛ با پوستی صاف و فارغ از لک ، دیده هایی درخشان و قشنگ و صورتی متناسب. ولی خیلی از آنان از نزدیک و به طور زنده چنین خصوصیت هایی ندارند پوست آنان هم مثل پوست اضافه اشخاص جامعه میباشد و هیچ چیز خاصی در رخ شان وجود ندارد که آنها را متمایز نماید. البته چه اتفاقی برای آنان می افتد که به چنین زیبایی تعجب آور ای دست پیدا می‌نمایند خیلی ها معتقد می‌باشند آنان از تکنیک های خاصی استعمال میکنند.

از هر کرمی که روی پوست تان خوب می نشیند و به آن عادت دارید استعمال فرمائید ؛ چه مرطوب کننده باشد و چه ضد آفتاب.گذشته از پیرایش تمام چهره خویش را با آن بپوشانید. پیشین از این میتوانید از فیکساتور های مخصوصی که مارک های متفاوت به بازار نبی اند به کار گیری فرمایید و از اسپری به یادماندنی کننده آرایش و پیرایش گرفته تا پودر آن را برای ثبت زیبایی تان به عمل بگیرید.

بدون شکً یک مسواک قابل انعطاف یا این که کتف ابرو داشته باشید و ابرو های خویش را کتف فرمائید. می‌توانید یک برق لب بی رنگ را روی انگشت تان بمالید و آن را روی ابرو بکشید.

ابرو در سوی کتف گردیده فیکس خواهد شد و تا تعدادی ساعت تروتمیز جلوه خواهد کرد. اعتنا نمائید در حالتی که برق لب را روی ابروی کتف نشده بکشید خیلی خشن خواهد شد.

زیبایی دیده ها مترادف و هم معنی با کامل شدن 80 درصد از زیبایی تمام رخ هست.

برای جلوه گری بیش تر در حوزه‌ دیده ها می بایست بقیه نواحی فیس را به شکلی محو آرایش و پیرایش نمود.

 

مهمترین نصیب ، پیرایش دیده ها بوده و می بایست از تیره ترین و مات ترین رنگ ها برای سایه دیده بهره مند شد. یکی‌از زیباترین و امروزی ترین جور های آرایش و پیرایش ، میکاپ اسموکی هست که بوسیله سایه دودی یا این که اسموکی، حوزه‌ دیده ها را پررنگ و متمرکز کرده و از لایت ترین رنگ ها برای رژلب به کار گیری می نمائیم. در حالتی‌که طرفدار میکاپ های امروزی و آپ دیت میباشید میتوانید به برق لب هایی که دارنده شاینینگ رنگی مانند، صورتی، نارنجی رنگ، بنفش و... میباشند استعمال فرمائید. جهت تعیین رنگ سایه دیده برای پیرایش بعدازظهر صرفا کافیست از یکی رنگ های دودی، قهوه ای سوخته، شکلاتی تیره، نسکافه ای برجسته و یا این که امثال این رنگ ها که مات و فاقد درخشش می‌باشند به کارگیری فرمائید. بعد خط دیده را به صورتی شکیل و فانتزی کشیده و در آخر از مژه تصنعی های یک تکه و یا این که دانه ای به کارگیری کنید.

رنگ پیرایش شما بایستی هارمونی بدون نقص داشته باشد تا طبیعی خیس جلوه نماید. مثلا رنگ سایه دیده را مبنی بر رنگ دیده و پوست خویش تعیین فرمایید. سایه هایی با رنگ های تند معمولاً خوشگل نمی‌شوند و با رنگ پوست و دیده ها هارمونی ندارند. منطقی خیس میباشد برای سایه دیده از رنگ های کبود ، قهوه ای یا این که خاکستری به کار گیری فرمائید. این رنگ ها معمولاً با تمام پوست ها و دیده ها سازگار می‌باشند و آرایش و پیرایش شما‌را طبیعی خیس می نمایند. در شرایطی که دیده های روشنی دارید ( خاکستری ، آبی رنگ یا این که سبز ) می‌توانید از خط دیده سبز تیره هم به کار گیری فرمایید. این خط را پایین و بالای پلک ها بکشید و از زیبایی تعجب آور آن لذت ببرید.

برای پیرایش ناخن های خویش بهتر میباشد از اشکال اکلیلی لاک به کارگیری فرمایید چرا‌که درخشش ناخن های شما در تحت نوروروشنایی تصنعی و مصنوعی بسیار قشنگ و چشمگیر خواهد بود. از دسته های فانتزی برای فرم دهی به ناخن های خویش استعمال فرمایید و بهتر میباشد که ناخن ها بلند بوده و برگه ای کشیده و صیقلی داشته باشند. جور های بادامی یا این که نوک تیز تماما مطلوب برای آرایش و پیرایش سینمایی هستند.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: