در زمینه ی آرایش و پیرایش چهره
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
بابی براون آرایشگر پر اسم و رسم در قضیه ثبت پیرایش فیس در گرما و رطوبت زیاد بعضا و در مجالس،سفارش هایی برای شما دارااست. وی می گوید آرایشی که ثبت نمی‌شود تاثیر نامطلوبی بر آرایش و پیرایش فیس و زیبایی چهرۀ شما می‌گذارد. در‌این موقعیت، گویی پیرایش بر چهره سنگینی می کند و گهگاه همۀ نقوش آرایشی روی فیس در میانۀ روز آب میشوند و تحت می ریزند. اهمیت ندادن به بهم ریختگی آرایش و پیرایش عمل نیکو ای وجود ندارد ؛ برای رفتن به راز عمل یا این که کمپانی در مراسمی مختص مثل جشن و پای کوبی تزویج، داشتن ظاهری تر و تمیز و آرایشی مطلوب و محافظت آن ضروری میباشد. برای مراقبت تازگی رخ پیرایش گردیده در هوای خیلی گرم، می توانید ضمن استعمال از اثاثیه پیرایش ضدآب و ضد گرما از نکات و موعظه هایی که در تحت بدانها اشاره شده‌است نیز استعمال نمایید.

 

در زمینه ی آرایش و پیرایش چهره

Sunless tanner کرم ضد آفتابی میباشد که اینجانب از آن خیلی راضی هستم زیرا با اطمینان همۀ رخ را می پوشاند و نگهدارنده بسیار نیکی در قبال آفتاب داغ فصل‌تابستان میباشد. این کرم را یکبار در هفته روی پوست فیس خویش که بی آرایش و پیرایش و منزه گردیده با شیرپاک کن میباشد، بمالید.برای آنکه خطوط مرزی روی صورتتان به جای نماند، بایستی کرم را تا کنار گوشها و روی گردن نیز بزنید. فی مابین سه رنگ پر‌نور، میانگین و تیرۀ این کرم، رنگی را گزینش فرمائید که با پوستتان هماهنگ میباشد. برای مثال، در‌حالتی که معمولا” از کرم برنز تیره به کار گیری میکنید، رنگ تیرۀ این مال را گزینش نمائید.

 

کرم مرطوب کنندۀ رنگی

از کرمهایی که کمترین رنگ را دارا هستند استعمال فرمائید. کرمهای مرطوب کننده با رنگهای پر‌نور شایسته ترین گزینش برای پوشش چهره میباشد. از کرمی به کارگیری نمایید که SPF ( فاکتور نگهداری در قبال آفتاب) آن از 15 به بالا باشد و رنگ کرم مرطوب کننده را نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان گزینش نمائید. یک کدام از کرم های مرطوب کننده مطلوب که دربردارنده مواد ضد آفتاب نیز است.

 

کرم پودر کم آب

این کرم برای پوست های ناصافی که نیاز به پوشاننده های سنگین تری دارا هستند مطلوب میباشد. کرم پودر کم آب برای فصل‌تابستان که معمولا” پوست پاره ای چرب خیس میشود، مطلوب میباشد. در بخش اعظمی از مواقع این کرم پودر بر کرم پودر چرب و مایع ارجحیت داراست – حمل این کرم پور شل میباشد زیرا نمی ریزد و شما می‌توانید آن را در کیف پیرایش، همدم خوتان داشته باشید__ همینطور در ایجاد این کرم پودر، از مواد مات و سوای جلایی مستعمل میباشد که چربی اضافی پوست را جذب می‌نماید. بروشور این کرم را بخوانید و مطمئن گردید کرم تابستانی آن سیلیکا داشته باشد. سیلیکا مادۀ معدنی میباشد که چربی پوست را جذب میکند.

 

از رنگهای تابستانی به کارگیری نمائید

برای پیرایش چشمها از سایه هایی که رنگ های تابستانی را تداعی می‌کنند به کار گیری نمایید، مثل سبز نعنایی، آبی‌رنگ آسمانی یا این که صورتی پر‌نور. از به عبارتی سایه ای که روی پلکها زده اید یک لایه از ریشه تا نوک مژه ها بزنید و بعد از آن دو لایه ریمل روی آن بزنید.

روی پوستتان را با پودر درخشان و براق با بدن شامپانی یا این که برنز، های لایت زیبایی بزنید. روی سیرتکامل ها را نیز از همین رنگ رژ سیرتکامل بزنید تا رنگ پوست شما یکنواخت و هماهنگ گردد.

استعمال از برق لب های که رنگ سرد دارا‌هستند مثل برق لب صورتی، هلویی یا این که قرمز‌رنگ-صورتی درخشش و زیبایی رژ لب را روی لبها، دوچندان مینماید. همینطور میتوانید با به کار گیری از یک سوآب مقداری رنگ روغنی واضح روی رژ لب خویش بزنید .اثر این رنگ های روغنی روی لب مثل اثر برق لب میباشد.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: