فیس، از پنکیک و کرم پودر به کار گیری می گردد
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
امروزه برا ی زیباتر اکران دادن پوست فیس، از پنکیک و کرم پودر به کار گیری می گردد که معمولا به طور مایع، پودری و یا این که فشرده در بازار فروخته میگردند. خانم هایی که دارنده پوستی چرب میباشند، ترجیح میدهند از پنکیک یا این که به عبارتی کرم پودر کم آب فشرده استعمال کنند تا با به کارگیری از آن، کلیه ناهمواری هایی که بر روی پوست چهره میباشد را از دربین ببرند و به طور خودشان یک جلوه ای خوشگل و هموار بدهند. به کارگیری از پنکیک آرایشی بر روی فیس، به خیال کم آب و فشرده بودن منجر ریزش و یا این که گوله شدن نمی‌شود و رخ را زیباتر از پیشین اکران میدهد ولی بایستی متذکر شد، که در چهره مصرف بیشتراز اندازه از پنکیک آرایشی، خیر صرفا خوشگل نمی گردید، بلکه یک رخ تصنعی و مصنوعی را برای خویش به ارمغان میاورید. پنکک ها دارنده اشکال مختلفی می‌باشند و برای پوست های گوناگون از حیث کم آب و چرب یا این که عادی و حتی با دقت به رنگ پوست ها ی گوناگون، سپید، گندمی، سبزه و.. اشکال مختلفی میباشند. ولی به اشخاصی که دارنده پوست چرب می باشند، بیش تر از سایرافراد، به کار گیری از پنکک سفارش گردیده، به این دلیل که سبب می‌گردد، برقی که روی فیس دارا‌هستند را از دربین چیره شود وبه هنگام رطوبت و گرما و تعریق زیاد، ریزش کمتری داشته باشد.

اشکال پنکیک های آرایشی
همان طور که در صدر ذکر شد، پنکیک ها دارنده اشکال مختلفی می‌باشند و توان پوشانندگی آنان با دقت به گونه پوست و رنگ پوست مختلف میباشد، اما ناگفته نماند که به کارگیری از برندهای دارای اعتبار برای خرید پنکک نیز بسیار مهم هست. پنکک ها معمولا به طور چرب (سوپرا) و یا این که کم آب (آکوا) مو جود بوده و به هنگام به کار گیری، می بایست از یک اسفنج که معمولا در هر پنکک جان دار میباشد، به کارگیری نمائید. با استعمال از پنکک های آرایشی، می اقتدار پوست خویش را صاف و یک پارچه نمائید و عصر به کار گیری از پنکک، معمولا بعداز اتمام آرایش و پیرایش های دیگر میباشد تا درصورتی که چربی و یا این که پودری از اثاثیه دیگر آرایش و پیرایش مانده میباشد، با استعمال از پنکک مطلوب، برطرف شود.

آیا میشود پنکیک آرایشی را به همپا کرم ضدآفتاب به کار گرفت؟
خیلی از خانم ها قبلی از بیرون شدن از خانه، نخست از کرم های ضدآفتاب بعنوان ذیل ساز پنکک به کار گیری مینمایند، و بعد پنکک آرایشی را بر روی ضدآفتاب میزنند.به کارگیری از پنکک بر روی کرم های ضدآفتاب، اثربخشی و تاثیر پذیری ضدآفتاب را معدود کرده و حتی سبب گشوده شدن منافذ پوست نیز میگردد.، تا جایی که قابلیت و امکان داراست، از ضدآفتاب هایی به کارگیری فرمایید که خواص کرم پودری را در خویش داشته باشند تا نیاز نباشد، هم از پنکک(کرم پودر فشرده) و هم از ضدآفتاب استعمال فرمایید. ولی در حالتی که پوستی بسیار کم آب دارید، بدون شک از یک کرم مرطوب کننده پیشین از پنکک استعمال نمائید.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: