برنامه هفتگی برای زیبایی پوست
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک
ممکن میباشد شما در شرف یه واقعه مهم در زندگیتان باشید به صورت نمونه به زودی قرار میباشد مراسم وصلت خویش را برگزار فرمایید یا این که قرار میباشد بعد از بازه ها آشتی سابق خویش را ملاقات نمایید در‌این سیرتکامل مورد ها اولی موضوعی که ذهنیت شما را به خویش درگیر می‌کند موقعیت ظاهری و زیباییتان می‌باشد.می بایست بدانید در وضعیت استرس زا به جهت بهم میل کردن تعادل هورمونی پوست شما میتواند دستخوش تغییراتی غیر مطلوب شود.برای خودداری از این واقعه در بالا بایستی خونسردی خویش را نگهداری کرده و از استرس پرهیز کنید بعداز آن به امداد برنامه های محافظت از پوست ،به پوستتان برای زیبایی و سالمی هرچه طولانی تر امداد فرمایید.با ما همدم گردید درین مقاله در نیک صالحی برای شما برنامه هفتگی برای زیبایی پوست را جمع آوری نموده ایم.

برنامه هفتگی برای زیبایی پوست
در زمانیکه پایکوبی عروسی دارید یا این که میخواهید به عروسی بروید هر فردی شمارا تماما برانداز می کند می بایست پوست نیکی داشته باشید تا در نگاه سایر افراد قشنگ باشید بعضا از اشخاص به جهت استرس این روز ها صورتشان با وجود تمام دیده‌هایی که در روز عروسی به شما خیره می شوند، از شرمندگی صورتتان قرمز رنگ می شود.

استرس، یکی‌از خطاها پیشین از عروسی میباشد که میتواند تعادل هورمونی شمارا بهم بزند و سبب ساز بوجود داخل شدن جوش‌های آزار دهنده، دانه‌های رنگی و حتی چرب یا این که کم آب شدن بیشتراز حد پوست گردد.

البته نگران نباشید. دستیابی به پوستی که مطلوب ماه عسلتان باشد، زیاد هم دشوار وجود ندارد. سایما میلر، که یک درمانگر طبیعی و موسس The Last Resortاست، این برنامه‌ی فشرده‌ی شش هفته‌ای را برای پیشین از عروسی پباده سازی نموده است تا پوست شما صاف‌خیس و براق‌خیس شود.

ولی لازم به یاد‌آوری میباشد، مشاوره متخصصین را هیچ وقت نادیده نگیرید. مخصوصا درخصوص وقتی که می خواهید برای مهم ترین روی داد معاش‌تان مهیا گردید.

 اردمی

هفته‌ی ۱ – رژیم
میلر میگوید: درصورتی که می خواهید یک پوست خوشگل و برنا داشته باشید، می بایست یک رژیم غذایی سلامت و پاکیزه در لیست حق تقدم‌های شما باشد. رژیمی که اینجانب برای عروس‌ها در لحاظ گرفته‌ام دشوار میباشد، ولی حقیقتا تاثیر داراست: کافئین، الکل، شیرینی، لبنیات و هیچ غذای فراوری گردیده‌ای مصرف نکنید.


رژیم غذایی برای زیبایی پوست
البته چیزهای متعددی موجود است که میتوانید بخورید. برای مثال مقدار متعددی صیفی جات بخورید، زیرا سرشار از فیبر می باشند و به گردش خون و امکان ارتجاعی پوست امداد می‌نمایند و به تن شما آنتی اکسیدان می رسانند تا رادیکال‌های آزاد را از دربین غالب شود. به همین خیال و خاطر منجر شم خوب میگردند.

در برنامه هفتگی برای زیبایی پوست نوشیدن آب را فراموش نکنید. سفارش می کنم که در روز ۲ تا ۳ لیتر آب بنوشید، مخصوصا در صورتی‌که جدیدا استارت به ورزش نموده اید. آب، شایسته ترین ماده برای زیبایی پوستی قابل انعطاف و شاداب میباشد، چون به تن یاری می کند تا سموم، هورمون‌ها، و مواد مضر را دفع نماید.

هفته‌ی ۲ – ورزش

گونه های تمرینات کاردیو دربرنامه هفتگی برای زیبایی پوست شما به طور کامل ضروری می‌باشند. ورزش، پوست را محکم میکند، و سبب ساز تفکیک ماهیچه ها و بهبود رفتار و خو می شود. در سود شم بهتری خواهید داشت. میلر می گوید: زمانی شم خیر داشته باشیم، خوشگل بنظر می‌رسیم.

یک روش خوب برای حیف کردن چربی تن و آشکار کردن ماهیچه‌ها: دویدن، بوکس، طناب زدن، شنا و دوچرخه سواری میباشد.

برای باز‌نگری اینکه آیا در درحال حاضر چربی سوزی می باشید یا این که خیر، «آزمایش سخن کردن» را انجام دهید. آنقدر می بایست به تنفس شدید احتیاج داشته باشید که حرف کردن برایتان مشقت بار باشد. ۵ تا ۶ روز در هفته، ۴۵ تا ۶۰ دقیقه تمرینات قدرتی و کاردیو انجام دهید.

برس کشیدن پوست برای زیبایی
هفته‌ی ۳ – برس کشیدن تن

یک قسمت بسیار مهم از برنامه هفتگی برای زیبایی پوست برس کشیدن تن میباشد! این فعالیت سیستم لنفاوی را تحریک مینماید، سطح پوست را منزه می نماید و از پرورش موهای ذیل پوستی دوری می‌نماید.

همینطور بخوانید : پوست ما هر یک‌سری‌وقت یک توشه به لایه‌بردار احتیاج دارااست؟
برای امداد به تن به مراد از در میان بردن سموم و خستگی و نگهداری رطوبت، از یک برس که دارنده موهای طبیعی زمخت میباشد، یکبار در روز گذشته از دوش به دست آوردن به کارگیری فرمائید.

میلر می گوید: از انگشتان پاها آغاز فرمایید و به سمت ساق پا بالا بروید، به حیطه‌ی لگن که غدد لنفاوی متعددی داراست، بیش تر اعتنا نمائید. آن‌گاه به سمت ناحیه‌ی شکم بالا بروید و حرکات دایره‌ای در سوی عقربه های ساعت انجام دهید، بعد از آن به طرف بافت سینه بروید و از دستها به سمت قلب جنبش نمایید.

هفته‌ی ۴ – پاک سازی روده

میلر میگوید: خانم‌هایی که قرار میباشد بزودی عروس شوند، حاصل شگفت آوری از تطهیر روده‌شان بدست میاورند! روده‌ی وسیع، مقدار متعددی سم و مواد مضر ذخیره می‌نماید، براین اساس هنگامی روده‌تان را تطهیر نمائید، روده‌تان مجدد هیدراته گردیده و منجر میگردد پوستتان با تازگی، و دیده‌هایتان براق شود.

سه هفته باقیمانده به مراسم عروسی، هفته‌ای یکبار برای پاک سازی روده‌تان به دکتر معالج رجوع‌نمایید.

هفته‌ی ۵ – تطهیر عمیق رخ

این معالجه زیبایی برای فیس، تاثیر متعددی بر روشنی و کیفیت پوست داراست. میلر می گوید بهتر میباشد دو هفته گذشته از روز عروسی این عمل را انجام دهید تا جوش‌ها و مواد سمی که تحت لایه‌ی اپیدرم پوست میباشند، خارج بیایند و منزه شوند.

معالجه زیبایی رخ آیتم عشق اینجانب، اکسیژن رسانی به طور میباشد. در برنامه هفتگی برای زیبایی پوست هر گونه پاک سازی عمیق و لایه برداری دستی از پوست رخ، جوش‌های رمز سیاه را از دربین می برد و زیبایی پوستی پاک و پر‌نور را ارتقاء میدهد.

لایه برداری پوست با نمک
هفته‌ی ۶ – لایه برداری با نمک

میلر می گوید: در برنامه هفتگی برای زیبایی پوست یک لایه برداری با نمک‌های معدنی در هفته‌ی قبلی از عروسی، بسیار موثر میباشد. یک اسکراب نمک خوب، از تولیدات ارگانیک به کارگیری می‌نماید و می بایست احساس سایندگی آن تماما روی تن شم شود. این عمل، شایسته ترین و بی آلایش‌ترین رویکرد برای با نشاط کردن تن میباشد. چون سلول‌های مرده‌ی پوست را جداگانه مینماید، گردش خون را ارتقاء می دهد، و به خون اکسیژن میرساند تا پوست فوق العاده درخشانی داشته باشید.

بد وجود ندارد بدانید برنامه محافظت از پوست در حین روز چه است

مرطوب کننده و ضدآفتاب را تجدید نمایید:

هر دوساعت یکبار ضدآفتاب خویش را تجدید نمائید زیرا اثر آن بعد از مدتی از میان می‌رود و توان حفاظتی خویش را در مقابل آفتاب از دست میدهد. در‌حالتی که پوست شما کم آب میباشد و مدتی بعداز به کار گیری از مرطوب کننده مجدد کم آب می گردد لازم میباشد که مرطوب کننده را نیز در فواصل هنگامی مشخصی تجدید نمایید.


استعمال از مرطوب کننده
مرطوب کننده لب بزنید:

بالم لب و مرطوب کننده لب سبب ساز میشود که دست اندرکاران محیطی نتواند به سطح لب‌ها صدمه بزند و آن را کم آب نماید. ولی این مرطوب کننده‌های لب دوام چندانی ندارند و هر یک سری ساعت یکبار و به خصوص بعداز مصرف طعام می بایست تجدید شوند.

غذای سلامت بخورید:

در حین روز از غذاهای تندرست و طبیعی به خصوص میوه‌ها و صیفیجات به کار گیری فرمایید که دربردارنده مقدار کافی ویتامین و مواد معدنی موردنیاز تن و ولی پوست شما می باشند تا پوستی تندرست‌خیس و زیباتر داشته باشید. فست فودها و غذاهای فراوری گردیده دربردارنده مقادیر متعددی مواد زائد و سمی میباشند که وارد کردن آنها به تن در رتبه اولیه روی زیبایی پوست موءثر میباشد و روند پیری را تسریع می کند.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: